2022-11-11, 11:12
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Sara säger det var för att han såg en vuxen (hur hon nu vet det). Han själv säger för att det var för hon var för ung. Vem som talar sanning vet vi inte.

Men de obestridliga fakta som finns presenterade är:

* Han skickade snoppbilder och ville knulla ett barn men han blåser av allt för han säger flickan är för ung.

* Han börjar sedan chatta på nytt med vad han tror är en 18-åring.

* Han dyker upp för att träffa 18-åringen och blir då konfronterad för träffen med barnet som han blåste av och ångrade.

Man kan tycka det är klandervärt ändå och han nu förtjänar sitt öde, men ingenting här har gått till enligt normala fiskeregler som Dumpen själva satt upp. Antingen har man aktivt valt att flytta målstolparna eller så har man varit så ivrig att få en gädda på kroken så man gjort ett undantag.

Exakt. Antingen jobbar Dumpen inte lika febrilt längre, eller så har gäddorna börjat sina nu när Dumpen blivit känd för allmänheten. Fiskereglerna har de ruckat på en del i vart fall. Både nu och i somliga andra.
Citera
2022-11-11, 12:02
Medlem
EnLitenkilles avatar
Kan någon PMa vem senaste gäddan är?
Citera
2022-11-11, 12:36
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Sara säger det var för att han såg en vuxen (hur hon nu vet det). Han själv säger för att det var för hon var för ung. Vem som talar sanning vet vi inte.

* Han skickade snoppbilder och ville knulla ett barn men han blåser av allt för han säger flickan är för ung.

* Han dyker upp för att träffa 18-åringen och blir då konfronterad för träffen med barnet som han blåste av och ångrade.

Man kan tycka det är klandervärt ändå och han nu förtjänar sitt öde, men ingenting här har gått till enligt normala fiskeregler som Dumpen själva satt upp. Antingen har man aktivt valt att flytta målstolparna eller så har man varit så ivrig att få en gädda på kroken så man gjort ett undantag.

Ivern över att hitta gäddor har naturligtvis blivit större. Ju längre tiden går kommer det bara att bli svårar och svårare då måste högre växlar läggas i.
Citera
2022-11-11, 12:59
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Varför envisas Sara att ha på sig kjol hela tiden? Framförallt i November månad.
Jag antar att hon har ett extremt bekräftelsebehov.

Är hon 14 eller är hon 60?
Det ger ett oseriöst intryck.

Är det kallt ute tycker, har själv shorts.
Citera
2022-11-11, 13:06
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:

Sjukt agerat av Dumpen, men Swishintäkterna börjar väl att sina och då måste det fram en ny Freakshow till varje pris.

Antar att denna sista gäddan skulle kunna stämma skiten ur Sara om han det skulle vilja.

Så ett råd till alla Dumplingar, Swisha Sara lite pengar så slipper hon agera så lågt som sista gäddan.
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-11-11 kl. 13:08.
Citera
2022-11-11, 13:08
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Sjukt agerat av Dumpen, men Swishintäkterna börjar väl att sina och då måste det fram en ny Freakshow till varje pris.

Antar att denna sista gäddan skulle kunna stämma skiten ur Sara om han det skulle vilja.

Så som han skickat snoppbilder och betett sig så bör han nog sitta ner i båten. Det är inte värt Streisand-effekten.
Citera
2022-11-11, 13:09
Medlem
Citat:

Så ett råd till alla Dumplingar, Swisha Sara lite pengar så slipper hon agera så lågt som sista gäddan.

Vad skulle den stämningen handla om?
Citera
2022-11-11, 13:11
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Vad skulle den stämningen handla om?

Förtal, kan jag tänka mej, man kan inte filma och hänga ut vem som helst, han backade ju från det ev brott som kunde tänkas. Tänker nu bara juridiskt ej moraliskt.
Citera
2022-11-11, 13:17
Medlem
Citat:
Förtal, kan jag tänka mej, man kan inte filma och hänga ut vem som helst, han backade ju från det ev brott som kunde tänkas. Tänker nu bara juridiskt ej moraliskt.
Nja jag tror knappast att han kommer att gå till polisen, erkänna att han sexchattat och skickat dickpics till ett barn , som han sedan bestämde sexträff med och det visade sig vara dumpen som sen hängde ut honom...
Och eftet det långa utlägget säga " men jag skulle vilja stämma dem för att dem filmat mig" BUHU
Citera
2022-11-11, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizenhaial
Nja jag tror knappast att han kommer att gå till polisen, erkänna att han sexchattat och skickat dickpics till ett barn , som han sedan bestämde sexträff med och det visade sig vara dumpen som sen hängde ut honom...
Och eftet det långa utlägget säga " men jag skulle vilja stämma dem för att dem filmat mig" BUHU
Men saken är den att han inte har skickat några bilder till ett barn. Bara till ett påhittat barn och ålder. Han kan hävda att han förstod det och att träffen enbart var för att få en förklaring.
Citera
2022-11-11, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizenhaial
Det här vet dumpen jävligt väl. De kan bara flina och säga "det är ingen som stämt oss, alltså är det lagligt att göra som vi gör".
Citera
2022-11-11, 13:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nej, det gjorde han INTE
13-åringen slutar svara - han backar inte.

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jo. läs chattloggarna - där säger han att det handlar om att han såg en vuxen.

Hon: Ja ja vet inte va Inge kul att stå där i regnet o sen gå hem iaf
Han: Förstår det
Trodde inte du var du utan...utan en vuxen lr flera som skulle göra nåt..
[...]
kl 09.19
Han: Vad tänker du framåt? Är detta något du verkligen vill?
[..Inget svar från henne..]
kl 11.55
Snoppbild tagen uppifrån på ståndet.

[.. inget svar från henne ..]

https://dumpen.se/2022/11/10/mr-mouthful-napp-162-goteborg/

Det ligger längst ner/i slutet av chattkonversationen.

Tycker du det låter som om han hade ändrat sig - eller som han bangade när han trodde personen var vuxen?

Nej, han åker fram för att möta 13-åringen, P och S ser honom, men han blir misstänksam och bangar ur innan de kan konfrontera honom - han åker hem och tar upp kontakten med 13-åringen igen.
Den konversationen avslutas med en snoppbild när 13-åringen inte svarar

Notera också att konversationen med 18-åringen inte är på samma nivå som med 13-åringen. Det skickas inga snoppbilder till 18-åringen. Varför då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in