2022-11-10, 22:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rulletulle
Tyckte Sara sa förnamnet i början av videon, men kan ha hört fel.

Isf är förnamnet samma som en tidigare statsminister på G.
Jag hör samma som du gör.
Hon säger namnet i början när han är på väg ut/bort.
Citera
2022-11-10, 22:47
Medlem
Om man tittar på den sista gäddan då tycker jag nog att han blev lurad. Han var inne på en vuxensida där stöter en tjej på honom och hon trycker på alla knappar helt rätt som vi killar går i gång på då det gäller tjejer över 18 år. Tycker nog att han blev lurad av tjejen som betedde sig väldigt påstridigt. Kan inte förstå att den tjejen som skriver så vaket. Skulle få men för livet om han hade visat henne hur man onanerar. Men däremot kommer han nu få men för livet och det kommer att få katastrofala följder för honom.
Citera
2022-11-10, 22:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det kallades heller inte för våldtäkt före 2004 utan sex med underårig , lagen har alltså nyligen ändrats

Jag tycker det låter rimligt att det kallas för sex med minderårig helt ärligt. Att automatiskt kalla det för våldtäkt köper jag nog inte.
Citera
2022-11-10, 22:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas2022
Om man tittar på den sista gäddan då tycker jag nog att han blev lurad. Han var inne på en vuxensida där stöter en tjej på honom och hon trycker på alla knappar helt rätt som vi killar går i gång på då det gäller tjejer över 18 år. Tycker nog att han blev lurad av tjejen som betedde sig väldigt påstridigt. Kan inte förstå att den tjejen som skriver så vaket. Skulle få men för livet om han hade visat henne hur man onanerar. Men däremot kommer han nu få men för livet och det kommer att få katastrofala följder för honom.
Väldigt lurad när han skickar snoppbilder till en 13-åring och vill träffa henne för sex..

Stackars, stackars gädda som inte kunde stå emot

Not!
Citera
2022-11-10, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Väldigt lurad när han skickar snoppbilder till en 13-åring och vill träffa henne för sex..

Not!
Där är vissa omständigheter ja. Men är han värd att få hela sitt liv raserat. Tjejen var enormt påstridig och jag tror många icke pedofiler hade fallit i den fällan också.
Citera
2022-11-10, 22:58
Medlem
Sveppss avatar
Citat:

Not!

Precis, så synd om män och deras kåt-knappar som är så lätt att trycka på att även ett barn får igång dem.

Staaaaackars gädda, stackars stackars.

NOT!
Citera
2022-11-10, 22:59
Moderator
Carlboms avatar
Citat:

Not!

Ska man vara ärlig så skrev gäddan faktiskt i slutet av konversationen att han ångrade sig för hon var för ung. Det får man ändå ge honom, även om snoppbilderna m.m är klandervärt i sig.

Detta är nog första gäddan jag sett de fiskat in trots att han ångrade sig, och de fiskade in honom med vuxet bete.
Citera
2022-11-10, 23:06
Avslutad
Att konstant försöka provocera fram brott och jaga pedofiler och hänga ut folk hela tiden så företagsamt och ihärdigt får mig att tro Patrik döljer något. Att han kanske gör allt för att parera, flytta fokus och t.o.m. förminska det han själv gör. Eller kanske rentav bearbeta.

Det är ju allmänt känt och väldigt belagt att offer för pedofiler löper stor risk att begå pedofila handlingar själva.

Det luktar som sagt kapten klänning Long lång väg. Varför han har med hon alkoholiserade pundarbruden är mycket märkligt? Kanske är det en “partner in crime”?

Om de nu verkligen vill motverka pedofili så gör de nog mer skada än nytta. Pedofili är en psykisk åkomma som måste motverkas i tidigt skede och inte går att skrämma bort med hjälp av att jaga blott en handfull av tusental. Det är nog snarare så att pedofilerna finner helt andra, mer svårupptäckta lösningar och potentiellt ger dig på ännu svagare offer. Eller ännu värre, tystar dem.
Citera
2022-11-10, 23:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ska man vara ärlig så skrev gäddan faktiskt i slutet av konversationen att han ångrade sig för hon var för ung. Det får man ändå ge honom, även om snoppbilderna m.m är klandervärt i sig.

Detta är nog första gäddan jag sett de fiskat in trots att han ångrade sig, och de fiskade in honom med vuxet bete.

Då verkar det som att jag och andra i tråden har haft rätt trots allt. Att Sara och Patrik är villiga att locka med en vuxen för att sedan säga att man inte är det. De använder alltså ensamma mäns desperation efter sexuellt umgänge för att få en uthängning och skapa en freakshow!

Det som förvånar mig mer än något annat däremot är hur dessa äldre män med gubbmage tror att de ska ha en chans. Helt normala killar i tjugoårsåldern har idag svårt att få tjejer på grund av tjejernas extremt höga krav. Varför skulle då medelålders män med gubbmage helt plötsligt har obegränsad tillgång till fjortisar?
Citera
2022-11-10, 23:11
Medlem
Alltså, man kan helt klart problemetisera dumpen men...

Ni som argumenterar för att männen blir lurad...eller att männen är så kåta så att dom inte klarar av att sluta runka balle och prata sex med en som påstår sig vara 13...att vem som helst, skulle kunna hamna där...vafan!? Jag vill inte kasta runt ordet pedofil, men antingen är ni just det eller så är ni bara dum i hela huvudet.

Lyssna nu noga!

Män som skriver sex, visar dasen och dessutom dyker upp för träff med en, som dom tror är minderårig, person - visar tydligt att dom har för avsikt att begå övergrepp Punkt!
Citera
2022-11-10, 23:11
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Nej turk-Volvon är ju inte det än. Inte Lund-masturbatören heller (?) Numera ser man bara i princip ett schäfernylle svischa förbi. Kommunisten Adina slänger in något pk-inlägg emellanåt. Så extremt osexig har tråden blivit.

Dumpen har inte heller Lundamasturbatörens identitet och efterlyser således detta.
Hört i Dumpenpodden.

Är för övrigt andra Lundagäddan som inte är identifierad i tråden.

”Mannen som inte hann raka sig”
aka Lundafredde skulle möta upp vad han trodde var en 14-åring men hade inte hunnit raka sig… mellan benen.
Skrev att han bott i Lund sedan gymnasiet och att han så gått på Svaleboskolan.

https://dumpen.se/2022/03/16/mannen-som-inte-hann-raka-sig-napp-igen/
Citera
2022-11-10, 23:12
Medlem
Nu har #156 både flyttat från hus och hem samt bytt förnamn. Livet tar verkligen fart när man varit på Dumpen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in