2022-11-10, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Majoriteten av alla så kallade gäddor som har hängts ut av Sara och Patrik borde få en ganska stor kompensation för att ha fått sitt liv förstört. Alla utan de allra grövsta som vill ge sig på barn på riktigt. De kanske förtjänar att få en uthängning då det de gör är riktigt sjukt och onaturligt. Även om jag som medmänniska tycker att de borde få vård så tycker jag väl att vård ska påbörjas redan i tonåren när man har den läggningen till barn. Jag tror att sexuella övergrepp på barn kan undvikas genom att lägga mer forskning på det.

Jag tycker inte att man förtjänar och få sitt liv förstört för att man ska träffa någon och ha som avsikt att ha sex med samtycke även om det är olagligt. Då tycker jag att rättsväsendet ska sköta den delen och straffa mannen i så fall inte att han ska hängas ut så att han inte kommer att kunna vara en del av samhället någonsin igen. Då tycker jag i såna fall att det har gått för långt, fast det kanske bara är jag.

Sedan så tycker jag det är dags att ändra namnet för vissa brott man döms till för att ha sex med någon under lovlighetsåldern. Idag kallaste automatiskt våldtäkt vilket jag tycker är fel för det har du inte skett någon våldtäkt. Det borde kallas för sex med minderårig. Vilket det är och inget annat, att inte folk har tänkt på detta tidigare förstår jag inte. Visst brott och straff i all ära fast man ska bara dömas till det man faktiskt har gjort.Inte för något annat, det skulle vara samma sak som att döma en snattare för bankrån.
Lagen ändrades kring 2000 och ingen har motionerat om att det ska återgå till vad som gällde innan dess , eftersom det ansågs att straffet få var för lågt
Citera
2022-11-10, 22:06
Moderator
Carlboms avatar
Gädda #162 Mr Mouthful

https://dumpen.se/2022/11/10/mr-mouthful-napp-162-goteborg/

Han skakar ser man när han döljer ansiktet med paraplyet. Han säger själv det här innebär ”katastrof”. Hög social fallhöjd?
Citera
2022-11-10, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Lagen ändrades kring 2000 och ingen har motionerat om att det ska återgå till vad som gällde innan dess , eftersom det ansågs att straffet få var för lågt

Det jag syftade på var att jag tycker inte man ska kalla det för våldtäkt om det inte är en våldtäkt som har begåtts. Och om nu det insisteras på att det ska vara ett brott trots att det är frivilligt,så kan de iaf kalla det för vad det faktiskt är vilket är sex med minderårig.
Citera
2022-11-10, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
kan du ge exempel på någon DU tycker är solklart oskyldig och bör ha kompensation?

Alla som har sökt efter sex med någon som de har trott är i den åldern då man själv är sexuellt aktiv. Alltså dom som inte är riktiga pedofiler eller har hotat någon med våld eller försökte manipulera någon till sex.

Och männen som har sökt efter frivilligt sex med en könsmogen individ som själv har ett sexliv bör inte få sitt liv förstört. Fängelsestraff kanske, eller böter om bara träff planerades fast inte att bli uthängd och aldrig kunna vara en del av detta samhället igen.

Visst dumpen har fått ett fåtal riktiga pedofiler som är troligtvis mycket farliga och bör låsas in. Och tro det eller ej fast det är även jag tacksam för att de har gjort. Däremot så gillar jag inte idéen att män får sina liv förstörda för att de gör ett försök att träffa en ung tonårstjej.
Senast redigerad av Humanhistory 2022-11-10 kl. 22:15.
Citera
2022-11-10, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Gädda #162 Mr Mouthful

Han skakar ser man när han döljer ansiktet med paraplyet. Han säger själv det här innebär ”katastrof”. Hög social fallhöjd?
Gift , egen företagare eller jobbar på företag som har kontor i kontorshotell i Askim .
Citera
2022-11-10, 22:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Gädda #162 Mr Mouthful

Ja det står ju nåt i chatten om kontor med dusch och toalett på varje våning. Så lite mer än en vanlig knegare med matlåda kan det nog vara. Rätt åt den dumme jäveln.
Citera
2022-11-10, 22:33
Medlem
Citat:
Det jag syftade på var att jag tycker inte man ska kalla det för våldtäkt om det inte är en våldtäkt som har begåtts. Och om nu det insisteras på att det ska vara ett brott trots att det är frivilligt,så kan de iaf kalla det för vad det faktiskt är vilket är sex med minderårig.
Det kallades heller inte för våldtäkt före 2004 utan sex med underårig , lagen har alltså nyligen ändrats
Citera
2022-11-10, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Gift , egen företagare eller jobbar på företag som har kontor i kontorshotell i Askim .

Tyckte Sara sa förnamnet i början av videon, men kan ha hört fel.

Isf är förnamnet samma som en tidigare statsminister på G.
Citera
2022-11-10, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rulletulle
Tyckte Sara sa förnamnet i början av videon, men kan ha hört fel.

Isf är förnamnet samma som en tidigare statsminister på G.

Stämmer....i chatten skriver han också att han bor i närheten av Redbergsplatsen; kan ju vara hittepå, men ändå...
Citera
2022-11-10, 22:37
Medlem
Mowglinos avatar
Gädda #162 Mr Mouthful

Snacka om sönder manipulerad gädda, Dumpen groomar honom hårt.
Trots att han ångrar sig så ger sig inte Dumpen, och istället loggar dom in på ett annat konto där dom låtsas vara 18 år för att få till en träff.

Jag säger det, Sara och Patrik gör exakt vad som helst för att hänga ut desperata översexuella incelmän, allt för att få sina jävla swishdonationer.

Vilken jävla 13 åring vill träffa en 60 årig gubbe med världens ölmage, och hårig som en get?! Så orealistiska scenarier.
Citera
2022-11-10, 22:39
Medlem
Citat:
Alla som har sökt efter sex med någon som de har trott är i den åldern då man själv är sexuellt aktiv. Alltså dom som inte är riktiga pedofiler eller har hotat någon med våld eller försökte manipulera någon till sex.

Och männen som har sökt efter frivilligt sex med en könsmogen individ som själv har ett sexliv bör inte få sitt liv förstört. Fängelsestraff kanske, eller böter om bara träff planerades fast inte att bli uthängd och aldrig kunna vara en del av detta samhället igen.

Visst dumpen har fått ett fåtal riktiga pedofiler som är troligtvis mycket farliga och bör låsas in. Och tro det eller ej fast det är även jag tacksam för att de har gjort. Däremot så gillar jag inte idéen att män får sina liv förstörda för att de gör ett försök att träffa en ung tonårstjej.

En ung tonårstjej? Om gubben närmar sig 40, 50,60 så är det inte en tonårstjej, då är det ett barn. Om du är en 16 -18 årig kille, då kan jag ta att att man kallar det tonårstjej. Jag är i i övre 30års-åldern, skulle aldrig se någon som är i den åldern som något man skulle kunna ses på en date.. fy fan..
Citera
2022-11-10, 22:40
Avslutad
Har inte den tvivel- och hebefilaktige rikspuckot Patrik och pundarbruden åkt fast än eller ens anmälts? Att de får hålla på så här konstant på gränsen till rättvisan.

Är det någon som granskar Patris förehavanden överhuvudtaget förresten? Jag får verkligen kapten klänning vibbar av honom.

Umgås han med och ”tröstar” offren efteråt kanske? Det hela är lite suspekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in