Citat:
Ursprungligen postat av
Allasmeknamn
Förhoppningsvis finns det en tanke bakom beslutet, jag hoppas åtminstone det är medvetet de låter dem få tillgång till media för att de försöker få fram någonting utav det. Dock svårt att se vad.
Jag tror det kan vara en psykologisk/beteendevetenskaplig metod, kanske. Men bara min gissning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Scire
Var det inte nån granne som nämnde att det hade ryckts i någon källardörr?
Ja, på söndagsnatten samma dag TT anmäldes försvunnen. Men det var tydligen polisen som då sökte igenom källaren/huset.
Citat:
Ursprungligen postat av
OzzieTheOwl
Har JJ en lillebror med bokstavskombination? Vad jag känner till så har JJ en storebror som är 21 år.
Tove undervisade 10-11-åringar.
TT och JJs lillebror är ju i samma ålder. Kan de ha gått i samma gymnasieklass? MHs storebror är väl också 21 år?
Citat:
Ursprungligen postat av
Kellywoman
Ja som du säger så hoppas man ju att det finns någon tanke. Men har mycket svårt att se vad det skulle kunna vara?
Jag tror det kan vara en psykologisk/beteendevetenskaplig metod, kanske. Men bara min gissning.
Citat:
Ursprungligen postat av
missy123
Det har jag också för mig att någon skrev… att någon boendes på markplan hade vaknat av att någon drog i deras dörr och att någon utanför hade sagt till någon annan - det är fel dörr.. men det var väl en manlig röst de hörde?
Ja, på söndagsnatten samma dag TT anmäldes försvunnen. Men det var tydligen polisen som då sökte igenom källaren/huset.