Citat:
Ursprungligen postat av
Draken55
Tunga ord från en orch som påstår att männen i Bucha som leddes bort bundna och med ögonbindlar till sin död var på väg till ett skyddsrum...
du är en av de värsta pro- putlers i detta forum, kanske den värsta.
Hade du något att fråga mig om vad det gäller konflikten i Ukraina? Ska jag svara på ditt påstående så var det fler scener ur den filmen från övervakningskameror. Bara en scen visar vad du skriver och frågan är om det var oskyldiga civila eller stridande, Zelenskyj uppmuntrade ju civila att strida bla. annat genom att kasta molotovcocktails och då får vi sådana här resultat. Mest troligt fängslades dessa människor som såg ut som ungdomar. Sen kommer vi till bevisen vad som nu verkligen hände med dessa människor ur just denna scen, har någon identifierat dom och jämfört med döda? Svaret är naturligtvis nej utan bilderna används som "bevis" för något vi inte vet mycket om. En oberoende utredning kan ge oss svar.
Varför skriver du överhuvudtaget då du inget har att komma med undrar jag ofta. Tänk att du lyft mig till en av de värsta, tackar ödmjukast.