2022-11-08, 12:46
Medlem
Det finns tre par denna säsongen som kan hålla:

Viktor och Caroline, OM Caroline kommer orka med att bo i Sverige. Jag tror de kompletterar varandra på ett bra sätt och trivs bättre med varandra än TV visar.

Tony och Christy, OM Christy bestämmer sig för att flytta till Sverige och bo här. Hon vill trygga sitt barns framtid och säkert komma bort från sina föräldrar. Han vill ha en familj.

Lars och Fiona - Hon står ut några år.

Resten är körda. Antingen vill de olika saker, har för mycket kulturkrockar eller så finns det ingen attraktion. De drömmer för mycket.
Citera
2022-11-08, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo

Viktor och Caroline, OM Caroline kommer orka med att bo i Sverige. Jag tror de kompletterar varandra på ett bra sätt och trivs bättre med varandra än TV visar.

Tony och Christy, OM Christy bestämmer sig för att flytta till Sverige och bo här. Hon vill trygga sitt barns framtid och säkert komma bort från sina föräldrar. Han vill ha en familj.

Resten är körda. Antingen vill de olika saker, har för mycket kulturkrockar eller så finns det ingen attraktion. De drömmer för mycket.

Ja, håller med om det även om jag tar bort Lars och Fiona eller som du säger hon står ut några år eller tills han ev. lämnar jordelivet.

Tony och Christy har störst chans enligt mig, behandlar man en Filippinsk kvinna väl så har man en partner för livet. De är inte de som är otrogna generellt, givetvis finns det men det upptäcker man nog de första åren.

Killen från Nigeria verkar helt ovillig att ta till sig det svenska sättet eller ska jag säga västerländska levnadssättet. Han gick till och med ut ur ICA när han såg att maten var dyr och satte sig på en bänk och surade. Nej hon kommer skicka hem honom snart tror jag.

Förra året var det en man från småland med en Thailändska, där stämde allt nästan för perfekt så det vart inte så intressant. De hade typ inga problem utåt men det funkar nog bra för dom. Asiatiska tjejer/kvinnor är bra på att anpassa sig i vårt liv, är svårare för de från Afrika tror jag, speciellt om man levt in en hydda som han har.
Senast redigerad av keriksson714 2022-11-08 kl. 17:49.
Citera
2022-11-08, 18:02
Medlem
Mr-Kristers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
är svårare för de från Afrika tror jag, speciellt om man levt in en hydda som han har.

Oavsett vem man är eller varifrån, så handlar det nog bara om inställning. Är väl inte jättesvårt för någon att bara låta bli att sura över priserna på ica t ex. Hur höga dom än är så hjälper det ju inte att ta ut det på den enda som är på ens sida
Citera
2022-11-08, 18:15
Medlem
Nej, förstår inte hur han tänker, han vill hem och hon har nog levt i en dröm att det skulle fungera men är en sak att vara på semester där nere och en annan att försöka integrera honom här.

Men detta program är underhållande helt klart, man känner igen sig i många av situationerna då jag gått igenom det själv med min filippinska fru som nu blivit svensk medborgare också, skönt så inte Åkesson eller Kristersson får för sig något.
Citera
2022-11-08, 19:20
Medlem
frekkinheads avatar
Han där från Kenya är så jäkla pessimistisk, ska alltid klaga över något. Varför kan hon inte bara be honom dra åt helvete om han ska hata på allt så mycket? Hon är så delusionell och påtvingande, tror att detta ska funka. Han vill för fan fly därifrån.

Samma med Mike, han orkar inte med allt jävla prat om framtiden. Kvittar vad för svar han kommer ge hon tjejen, hon kommer alltid vara osäker och fortsätta fråga
Citera
2022-11-09, 08:32
Medlem
Re4listeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo

Enligt Instagramkällor verkar amerikanen och blonda sydamerikanen lyckliga. Dom vinklar som om dom inte vore en perfect match. Den enda jag känner inte klarar av situationen är hon med peruanen. Det går för snabbt och är för mycket nu när det väl kommer ifatt henne. Sen är hon nog väldigt känslomässigt osäker.
Citera
2022-11-09, 09:45
Avslutad
Sabine och Mike:
Stor eloge till Sabine att man kan vara så dedikerad till att "gifta ner sig" och även flytta till slummen som hon gjorde en kortare tid. Sabine går emot alla slags psykologiska studier kring kvinnor och hon är ett unikum. Jag tror det bottnar till en perversion till den svarta pålen och klassisk djungelfeber. Absolut inget fel med det, men Mike känns som en klassisk afrikansk man som inte går att tämja och är omogen. Hon borde importera en konservativ svart man från USA istället för en benig kenyan. Hon har vackra drag, rejäla käkben och osv borde inte vara svårt för henne att välja en svart man på toppen av näringskedjan.
Citera
2022-11-09, 10:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dirtydave82
Sabine och Mike:
Stor eloge till Sabine att man kan vara så dedikerad till att "gifta ner sig" och även flytta till slummen som hon gjorde en kortare tid. Sabine går emot alla slags psykologiska studier kring kvinnor och hon är ett unikum. Jag tror det bottnar till en perversion till den svarta pålen och klassisk djungelfeber. Absolut inget fel med det, men Mike känns som en klassisk afrikansk man som inte går att tämja och är omogen. Hon borde importera en konservativ svart man från USA istället för en benig kenyan. Hon har vackra drag, rejäla käkben och osv borde inte vara svårt för henne att välja en svart man på toppen av näringskedjan.

Det är hjärntvätt. Vi ska lära oss att det är svensken som ska integreras, och att i Sverige inga svenska krusbär växa. Allt är skit i Sverige, till och med slummen i Kenya är bättre.

Vad gäller Tony så måste väl de flesta ha insett att han inte är riktigt som andra barn. Inget fel i det, men han har uppenbara problem med det sociala i både kontakt med Christy och Melissa. Och vilken vuxen man tar med sig sin styvmor för att läxa upp sin tokunga "tjej"?
Citera
2022-11-09, 10:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Det är hjärntvätt. Vi ska lära oss att det är svensken som ska integreras, och att i Sverige inga svenska krusbär växa. Allt är skit i Sverige, till och med slummen i Kenya är bättre.

Vad gäller Tony så måste väl de flesta ha insett att han inte är riktigt som andra barn. Inget fel i det, men han har uppenbara problem med det sociala i både kontakt med Christy och Melissa. Och vilken vuxen man tar med sig sin styvmor för att läxa upp sin tokunga "tjej"?

Finns mycket bra i Afrika och slummen har sin charm och frihet absolut, men jag bor hellre med Masayerna än Afrikas city slum. Det finns jävla mycket nackdelar med Sverige, precis som Kenya. Inget land är perfekt.

Det var inte Tony som tog med sig Annika, utan Annika som tog med sig Tony. Jag får en känsla av att Annika kommer bli anställd av programmet som en slags relations Coach för fler par. Hon är suverän på alla plan och är programmets stjärna nummer 1.
Citera
2022-11-09, 10:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dirtydave82
Finns mycket bra i Afrika och slummen har sin charm och frihet absolut, men jag bor hellre med Masayerna än Afrikas city slum. Det finns jävla mycket nackdelar av Sverige, precis som Kenya. Inget land är perfekt.

Det var inte Tony som tog med sig Annika, utan Annika som tog med sig Tony. Jag får en känsla av att Annika kommer bli anställd av programmet som en slags relations Coach för fler par. Hon är suverän på alla plan och är programmets stjärna nummer 1.
Aldrig varit i Afrika, men jag litar på Mike han har fler skärmar än jag.

Haha, ja vem hade inte älskat att ha med Annika i soffan på filmys. Krama henne nu då, hon behöver det jag ser ju att hon gråter!!
Citera
2022-11-09, 16:45
Medlem
Mr-Kristers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5

Hur yttrar sig dom problemen menar du? Melissa är blyg och rädd för honom, men det är inte mycket att göra åt, mer än att fortsätta finnas där. Svårt att göra från ett annat land bara.
Senast redigerad av Mr-Krister 2022-11-09 kl. 16:47.
Citera
2022-11-10, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Nej, förstår inte hur han tänker, han vill hem och hon har nog levt i en dröm att det skulle fungera men är en sak att vara på semester där nere och en annan att försöka integrera honom här.

Men detta program är underhållande helt klart, man känner igen sig i många av situationerna då jag gått igenom det själv med min filippinska fru som nu blivit svensk medborgare också, skönt så inte Åkesson eller Kristersson får för sig något.
Märkligt att alla ska ta HIT sina blattemakar och aldrig kan flytta till deras hemland. Eller inte.. Nej, till Sverige och parasitera så mycket som möjligt, de där med afrikanska män hinner plocka hit både två och tre. Känner även till de som plockat hit ryska damer, så fort PUT är fixat kommer skilsmässan som ett brev på posten.. de som dragit hit dem borde fan få stå för uppehället livet ut! Ja "fy vad hemskt" med kontrollerad invandring..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in