Citat:
Ursprungligen postat av
Sarajevo
Det finns tre par denna säsongen som kan hålla:
Viktor och Caroline, OM Caroline kommer orka med att bo i Sverige. Jag tror de kompletterar varandra på ett bra sätt och trivs bättre med varandra än TV visar.
Tony och Christy, OM Christy bestämmer sig för att flytta till Sverige och bo här. Hon vill trygga sitt barns framtid och säkert komma bort från sina föräldrar. Han vill ha en familj.
Lars och Fiona - Hon står ut några år.
Resten är körda. Antingen vill de olika saker, har för mycket kulturkrockar eller så finns det ingen attraktion. De drömmer för mycket.
Ja, håller med om det även om jag tar bort Lars och Fiona eller som du säger hon står ut några år eller tills han ev. lämnar jordelivet.
Tony och Christy har störst chans enligt mig, behandlar man en Filippinsk kvinna väl så har man en partner för livet. De är inte de som är otrogna generellt, givetvis finns det men det upptäcker man nog de första åren.
Killen från Nigeria verkar helt ovillig att ta till sig det svenska sättet eller ska jag säga västerländska levnadssättet. Han gick till och med ut ur ICA när han såg att maten var dyr och satte sig på en bänk och surade. Nej hon kommer skicka hem honom snart tror jag.
Förra året var det en man från småland med en Thailändska, där stämde allt nästan för perfekt så det vart inte så intressant. De hade typ inga problem utåt men det funkar nog bra för dom. Asiatiska tjejer/kvinnor är bra på att anpassa sig i vårt liv, är svårare för de från Afrika tror jag, speciellt om man levt in en hydda som han har.