2022-11-09, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Drar Issy på sig betalningsanm lär hon få svårt att hyra en bostad.
Hoppar man av plugget utan betyg är inte heller så smart.
Behöver hon behandling/ vård och nya mediciner och skiter i det hur bra är det?

Vi får se vad som händer?
Den 11e skulle det vara något möte med skolan.
Ja men det påverkar inte ekonomin i familjen som du skrev tidigare. Issy får kanske några hundra från OF. J vill säkert att hon börjar skolan men att ta emot pengar från OF blir väldigt dubbelt, då det uppmuntrar henne att fortsätta med det. Issy har prata om möte med skolan i över en månad. Olika datum hela tiden. Troligen bara en undanflykt för att slippa tjat.
Citera
2022-11-09, 17:37
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
Varför skulle han stanna, ja en jävla fråga. Kanske för att kämpa för sitt barn? Finns massor, massor av föräldrar i Sverige som nekats kontakt med sitt barn av den andra föräldern. Många av dessa accepterar det inte, utan strider i åratal med myndigheter. Sedan finns det såna som Samuel, som skiter i.

Oja.. det finns många som skiter i sina barn. Och inte alla flyttar till Australien. Tror inte han skiter i. Då hade han nog inte varit här på forumet. Eller tror du han vill bli en youtube kändis?
Naja.. Det här e inget du och jag ska tjafsa om. Vi får se vad som händer.
Trist att se Jewels ledsen. Ja e lite *svag* för människor som gråter. Det ser äkta ut. Hon ser riktigt jäkla sleten ut. Och så mager..
Citera
2022-11-09, 17:39
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Ja men det påverkar inte ekonomin i familjen som du skrev tidigare. Issy får kanske några hundra från OF. J vill säkert att hon börjar skolan men att ta emot pengar från OF blir väldigt dubbelt, då det uppmuntrar henne att fortsätta med det. Issy har prata om möte med skolan i över en månad. Olika datum hela tiden. Troligen bara en undanflykt för att slippa tjat.

Japp.. Hon förhalar bara på det. Går ett tag, sedan tar det stopp.
Citera
2022-11-09, 17:41
Medlem
Citat:
Oja.. det finns många som skiter i sina barn. Och inte alla flyttar till Australien. Tror inte han skiter i. Då hade han nog inte varit här på forumet. Eller tror du han vill bli en youtube kändis?
Naja.. Det här e inget du och jag ska tjafsa om. Vi får se vad som händer.
Trist att se Jewels ledsen. Ja e lite *svag* för människor som gråter. Det ser äkta ut. Hon ser riktigt jäkla sleten ut. Och så mager..
Ja Jewels har riktig ångest just nu. Och självklart är hon otroligt orolig. Så visst är det synd att hon plågas. Jag tror dock att Issy plågas minst lika mycket även om hon inte visar någon. En helt bisarr situation som inte borde vädras på Youtube.
Citera
2022-11-09, 17:48
Medlem
Muminryssens avatar
Jag förstår bara inte varför de ska göra en utredning på borderline för Isabelle.
Vilka tabletter tar hon? Sertalin?
Hennes beteende är väl antagligen ett resultat av att hon slutat/mixtrat med tabletterna.
Man kan inte bara sluta med sertalin hur som helst. biverkningar av att man plötsligt slutar ta sertalin kan vara tex starka självmordstankar eller aggressivt/irritabelt och instabilt beteende.
Jag tror inte hon har bordeline, är ingen läkare men det är ganska uppenbart med hennes autism diagnos iallafall och jag tror att det är det + den här konstiga killen hon är med nu som ställer till detta.
Citera
2022-11-09, 18:15
Medlem
Marengens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminryssen
Jag förstår bara inte varför de ska göra en utredning på borderline för Isabelle.
Vilka tabletter tar hon? Sertalin?
Hennes beteende är väl antagligen ett resultat av att hon slutat/mixtrat med tabletterna.
Man kan inte bara sluta med sertalin hur som helst. biverkningar av att man plötsligt slutar ta sertalin kan vara tex starka självmordstankar eller aggressivt/irritabelt och instabilt beteende.
Jag tror inte hon har bordeline, är ingen läkare men det är ganska uppenbart med hennes autism diagnos iallafall och jag tror att det är det + den här konstiga killen hon är med nu som ställer till detta.
Får också upplevelsen att Issy är väldigt lättpåverkad. Tror hon blir påverkad av sina nya relationer. Samtidigt som hon försöker frigöra sig. Jewels bör inte klaga, hon klarar ju inte ens av att ha ett jobb. Hur f-n kan man ställa högre krav på någon annan? Tycker jewels ska rycka upp sig, hon kan väl också söka vård för sin psykiska ohälsa, tänker då främst på de den dåliga luften etc. Känns ju lite mer som projicering på dottern…
Citera
2022-11-09, 18:27
Medlem
Tarmstuvnings avatar
och nu dök Rask upp igen.
Ang skadeståndet
10.00
https://youtu.be/T8bV-hla-Dg
Citera
2022-11-09, 18:49
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Live
https://youtu.be/cQhGupsC5G4
Citera
2022-11-09, 19:59
Medlem
Lakkajens avatar
Nån som har Issys OnlyFans?
Citera
2022-11-09, 20:59
Medlem
Acevixens avatar
[quote=Tarmstuvning|82351485]

Alltså du tarmatuvning vad är det för fel på dig egentligen. Du säger SÅ skeva saker och du verkar verkligen tycka du är den som har rätt här trots du är den ända och din Daddy Samuel som tycker som ni.
Citera
2022-11-09, 21:09
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acevixen

Alltså du tarmatuvning vad är det för fel på dig egentligen. Du säger SÅ skeva saker och du verkar verkligen tycka du är den som har rätt här trots du är den ända och din Daddy Samuel som tycker som ni.

Har jag sagt att jag har rätt? Det har jag väl inte. Jag tycker inte som alla er andra här inne. Sedan om du ser det som skevt.
???
Och!?
Har du problem med det?
Jag vet inte allt. Det tror jag ingen av oss här gör.

Han e inte min *daddy*.. Jag skulle aldrig kalla en kille (partner) för *daddy* Det ser jag som skevt
Senast redigerad av Tarmstuvning 2022-11-09 kl. 21:30.
Citera
2022-11-09, 22:22
Medlem
Citat:
och nu dök Rask upp igen.
Ang skadeståndet
10.00
https://youtu.be/T8bV-hla-Dg

I och för sig så får det väl betraktas som OK, enligt honom så hade ju hon börjat det hela. Genom att påstå att han inte betalat skadeståndet, vilket han borde ha rätt att få informera om att han har. Att det inte är han som betalat det, med att det i varje fall är betalat, borde han ju få upplysa om.

Men hoppas att han fattar fördelen med att ignorera Jewels efter det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in