2022-11-09, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Villfarelse-
Ja, det var Avel. Jag svarade på det och h*n svarade tillbaka att h*n ska förvalta uppgifterna väl.

Men orginalinlägget är borta nu? 🤨

Mmm för nån moderator tyckte antagligen det var en oneliner att kunskapen om MGM's Googlekonto och mejl är känt av mig men inte avslöjat berättades i en mening vad vet jag.

Nästa gång kanske jag tar det i två eller tre meningar.

"Jag har listat ut JJ's Googlekonto och mejl. Och jag vet hur hon återställer sitt Facebook. Och jag kommer ta med mig kunskapen in i döden. Eller iaf tills fup avslöjar det åt er alla."
Citera
2022-11-09, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Mmm för nån moderator tyckte antagligen det var en oneliner att kunskapen om MGM's Googlekonto och mejl är känt av mig men inte avslöjat berättades i en mening vad vet jag.

"Jag har listat ut JJ's Googlekonto och mejl. Och jag vet hur hon återställer sitt Facebook. Och jag kommer ta med mig kunskapen in i döden. Eller iaf tills fup avslöjar det åt er alla."

Kan den göra någon nytta?
Citera
2022-11-09, 22:05
Medlem
Tove bror har en Instagram som är offentlig.

Finns inte så mycket där men han en händelsekategori som heter Tove ❤️

Hampustonnies på Instagram.
Citera
2022-11-09, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrscha
Nu är jag nog lite dum i huvudet, men har sökt igenom tråden efter vad "valla" innebär och hittar inget officiellt förklaring, bara en massa människor som säger att saker och ting inom det senaste dygnet "vallats". Vad innebär vallning i en polisutredning?

Vallar. Polisen följer med den misstänkte och och den misstänkte typ visar hur det gått till på platsen där ett brott begåtts eller vart den lagt mordvapnet, offrets tillbehörigheter osv osv.
Citera
2022-11-09, 22:06
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrscha
Nu är jag nog lite dum i huvudet, men har sökt igenom tråden efter vad "valla" innebär och hittar inget officiellt förklaring, bara en massa människor som säger att saker och ting inom det senaste dygnet "vallats". Vad innebär vallning i en polisutredning?

"Valla" betyder typ "rasta" "valla hunden", fast i polisutredningar betyder det att man/polisen tar den misstänkte till brottsplatsen så att hen kan visa fysiskt vad som hänt, och/eller inte hänt.
Citera
2022-11-09, 22:07
Medlem
PussiKatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emhela
Kan ju inte spela upp något i rätten när en polis sitter och ljuger?
Har inte varit med om att förhör spelats upp i rätten, så det kan jag inte säga något om. Kan bara berätta vad som hände mig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag tycker fallet hade varit betydligt lättare att spekulera om ev motiv osv om JJ varit ensam förövare. Det är MH som gör mig lite ställd i allt detta, och att hon fortsätter neka också.
Hade det enbart varit JJ tror jag på teorin om svartsjuka gentemot T, kanske pga AW av någon anledning. Men MH hade inte dödat T och flyttat kroppen och fortsatt neka, för att JJ var svartsjuk.

Kanske MH flippade? Kanske hon är mer iblandad än vi tror… varför ska hon annars skydda JJ?
Citera
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel

Eller så berättar du för polisen?
Du vet ju inte om de har lyckats knäcka koden?
Om nu JJ är som Stefan D då, som inte ville lämna ut den (sen). När han tyckte att de hade chansen vill säga.
Citera
2022-11-09, 22:09
Medlem
ellaaas avatar
Riktigt förvirrande läsning de sista 5-6 sidorna, vad är det som pågår med citeringen? 🤯

Hur som, intressant med vallning av JJ. Man kan undra om de ska ha en med MH också, eller varför de annars valde JJ. Antingen har hon börjat snacka eller så är hon misstänkt för mer allvarlig saker?

Förhoppningsvis väcker de åtal snart så att fup kommer ut.
Senast redigerad av ellaaa 2022-11-09 kl. 22:14.
Citera
2022-11-09, 22:09
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av euromixers
Ja. Avspärrningen ritad på kartan är inte exakt på metern så sätt. Men stämmer bra överens med det området som var avspärrat.

Du tycker antagligen att vi ställer korkade frågor angående avspärrningen som du ritade in på kartan. Det beror på att när jag öppnade bilden på min PC så syntes bara sjön och cirkeln, resten var vitt.

Det va först när jag kopierade in bilden i en bilbehandlare och skalade upp bilden som det hela klarnade. Därför min ”knepiga” kommentar, för några dagar sedan.
Citera
2022-11-09, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emhela
Kan den göra någon nytta?

Ja då. Jag hojtar till om jag hittar nån intressant info i sammanhanget. Ville bara berätta för tråden att infon är känd. En pusselbit av många.
Citera
2022-11-09, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HawkPie
Kanske MH flippade? Kanske hon är mer iblandad än vi tror… varför ska hon annars skydda JJ?
Antingen skyddar hon henne utav rädsla, det finns en hotbild eller liknande, eller att hon har hjärntvättas som någon jäkla sektmedlem. Eller så är hon drivande och mycket sjukare än vad vi alla trodde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in