Citat:
Jag använde sökfunktionen och hittade detta inlägg från IB03 (endast utdrag ur långt inlägg):
Jag håller med om att det är många möjliga spår och vissa är säkert dead ends, men för att vi här i ett diskussionsforum ska få grepp på helheten behöver vi ju verkligen lufta och reda ut alla såna delar.
Jag hittade även ett inlägg att det ska ha varit SuEk som var hos UA på HRV. Hon ska ha varit närvarande under telefonsamtalet mellan UA och HA men därefter lämnat i taxi ca: 02:00 - vilket gör att jag direkt tänker på killarna i bilen och eventuella vittnesmål om biltrafik eller kanske faktiskt avsaknaden av biltrafik.
Det är oklart för mig, men någonstans har jag läst i tråden att det KAN ha varit ytterligare en person i följe med SuEk.
Jag håller med om att det är många möjliga spår och vissa är säkert dead ends, men för att vi här i ett diskussionsforum ska få grepp på helheten behöver vi ju verkligen lufta och reda ut alla såna delar.
Jag hittade även ett inlägg att det ska ha varit SuEk som var hos UA på HRV. Hon ska ha varit närvarande under telefonsamtalet mellan UA och HA men därefter lämnat i taxi ca: 02:00 - vilket gör att jag direkt tänker på killarna i bilen och eventuella vittnesmål om biltrafik eller kanske faktiskt avsaknaden av biltrafik.
Det är oklart för mig, men någonstans har jag läst i tråden att det KAN ha varit ytterligare en person i följe med SuEk.
Ja, det var SuEk som var hos Ulrika för SuEk var osams med sin sambo och sökte tröst. Sambon var på stadt. Det var därför Ulrika bad Helena ta en taxi hem. Ulrika blev orolig p.g.a susanns sambo.
Därför sa Helenas föräldrar att "ni förstår väl att Helena aldrig kommer hem mer". De VET vem som tog henne. Ulrika vågade inte släppa ut sina barn obevakade i trädgården när hon fick barn. Vid fråga i samband med p4dokumentären om de kände pilotmannen sa de. "Nja, men vi vet vem det är". Skulle Klas vara denne pilot som alla är fullständigt livrädda för? Nä, skulle inte tro det. DEn fjärde mannen i taxin passade på att byta sin roll i det hela med Klas. Fiffigt. Klas vågar inte säga sanningen till någon. Pilot hade barn o familj vid tiden. Det hade inte KM. Pilot såg "tärd" ut enl Pernilla W vid mötet på rastplatsen. Klas har mej veterligt aldrig sett tärd ut. Den riktige pilot gick med Helena över bron är vad jag tror.

) "Utpekaren" har dock även pekat ut en annan, så vad som är sant - om ens något av dem - är svårt att säga.
Du minns inte hur du kom ner. Jag vet att ni tog din bil. Får jag bara dom som var med i bilen när jag sa nej till att ni fick åka med oss. Så hamnar du plötsligt i en knivigare situation, Just nu är det mitt ord mot ditt. men när det gäller satt så har så många sett mig där. Du vet väl om att man skulle nämna alla man sett på stan eller på statt, Eftersom Jag är lite av en B kändis. så var det många som nämnde att dom sett mig. Sen minns du inget efter statt. inte ett smack. minnes förlust igen. 1 1/2 timme, och ingen har ens sett dig, Du var ju också lite av en B kändis. Sen.. oooops. så minns du igen . Taxi resan. sen efter resan upp till mig , vad fan du skulle göra där kan man ju fråga sig
Så minns du inget igen. Jag har ju sussan.. som vittne om vad du sa , om att du ville ha alibi för natten, och allt annat som jag redan skrivit om. Man behöver inte vara professor för att se vad du minns. En 6 åring hade sett att det är något som är helt åt helskotta här. Du minns så väl som du själv säger att jag inte var på statt . fast poliser, 100 pers har sett mig. vänner , x etc SEN MINNS DU DOM OBETYDLIGA DETALJERNA. Det som är som en röd tråd. Är dom känsliga uppgifterna, rivsår. alibi, kommer inte ihåg hur du kom till stan. känsligaste tiden då helena försvinner , så är du som uppslukad. du minns inget och ingen har sett dig.Och nu tar du till med en rövar historia som inte finns substans för. Den sämsta jag hört. Att jag inte var på statt, Vet ju varför du nu plötsligt nämner det, Du vill inte bli kopplad till att du tog bilen ner. Vad du gjorde 1 1/2 timma kan man bara gissa, Men avböjer denna gång. Samlar fakta från en del folk. En del kanske har munkavel. vad vet jag. Men jag gillar inte munkavlar, så jag ser till att dom tas bort.