Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-09, 13:28
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Nazismen rädda honom ett tag..

Det låter som att göra vad som helst skulle kunna ha hjälpt..
Förmodligen skulle vilken social kontakt som helst ha hjälpt, t.ex. en fungerande vårdkontakt enligt lagkraven på vården.
Citera
2022-11-09, 13:31
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Jaja, han tror på reinkarnation också...på vilket vis tolkar han detta fenomen då, att vi alla kan döda hur vi vill, vi kommer ju ändå att återfödas. Då kanske han ska fundera på konsekvenserna av dödande inom buddhismen, karma, så då lär han återfödas till en mask typ.
Citera
2022-11-09, 13:33
Medlem
JeffDaviss avatar
Jävlar vilka spinkiga armar snubben har. Han skulle ju aldrig orka spänna sin båge.
Citera
2022-11-09, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Ja? Annie Lööf va ju ett tilltänkt offer. Knäppgök.

Det är ju bisarrt att en person som inte var drabbad på något sätt ska ses som offret... åtmisntone framställs det så i medierna.

Som jag ser det handlar fokuset på att medierna vet att i de fåtal fall någon med "högerextrema kopplingar" gör något måste det blåsas upp så mycket som möjligt, för att få svenskarna tro att det riktiga hotet kommer från dessa "nazister, rasister, internettroll och SD-anhängare".

Som jag ser det så får vi nu ta konsekvenserna av den havererade invandringspolitiken, lögnaktiga medier, politiker som förstör Sverige och ett välfärdssamhälle som inte räcker till längre. Det kanske behövs en psyksjuk för att se det. Galna personer sägs ibland ha insikter vi andra inte har...
Senast redigerad av grelin1999 2022-11-09 kl. 13:48.
Citera
2022-11-09, 13:48
Medlem
Lägg bara ner rättegången och stäng in denna tomte föralltid, Ser ut som han har sovit under en sten i 30 år.
Citera
2022-11-09, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Nazismen rädda honom ett tag..

Det låter som att göra vad som helst skulle kunna ha hjälpt..

De har ju försökt hjälpa honom men han har skitit i det. Slutade ta antidepressiva 2018 enligt hans mor. Av allt att döma så har han helt enkelt varit omöjlig att hjälpa eftersom han inte ansett sig behöva hjälp. I vanlig incel-ordning så skyller han på alla andra, när problemet är att han inte velat ta ansvar för sitt eget mående. Tragisk jävla nolla.
Citera
2022-11-09, 13:55
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Det är ju bisarrt att en person som inte var drabbad på något sätt ska ses som offret... åtmisntone framställs det så i medierna.

Som jag ser det handlar fokuset på att medierna vet att i de fåtal fall någon med "högerextrema kopplingar" gör något måste det blåsas upp så mycket som möjligt, för att få svenskarna tro att det riktiga hotet kommer från dessa "nazister, rasister, internettroll och SD-anhängare".

Som jag ser det så får vi nu ta konsekvenserna av den havererade invandringspolitiken, lögnaktiga medier, politiker som förstör Sverige och ett välfärdssamhälle som inte räcker till längre. Det kanske behövs en psyksjuk för att se det. Galna personer sägs ibland ha insikter vi andra inte har...
Instämmer. Det är de svagaste och mest utsatta som först drabbas av det havererande välfärdssamhället. Medierna jobbar hårt för att försöka dölja det haveri som pågår.
Citera
2022-11-09, 13:55
Medlem
Torch-McFlys avatar
Nån som kan länka fupen, jag hittar den inte
Citera
2022-11-09, 13:59
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snasavglas
De har ju försökt hjälpa honom men han har skitit i det. Slutade ta antidepressiva 2018 enligt hans mor. Av allt att döma så har han helt enkelt varit omöjlig att hjälpa eftersom han inte ansett sig behöva hjälp. I vanlig incel-ordning så skyller han på alla andra, när problemet är att han inte velat ta ansvar för sitt eget mående. Tragisk jävla nolla.
Autismspektrumstörningar kräver speciell kompetens inom vården. Denna kompetens saknas i Sverige. Felet ligger helt hos vården och politiken.
Citera
2022-11-09, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torch-McFly
Nån som kan länka fupen, jag hittar den inte
Du hittar den i inlägg #2. Oklart hur du inte hittat den själv.
Citera
2022-11-09, 14:08
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999

Du kanske har svårt att sätta dig in i att vara ett tilltänkt offer av någon som faktiskt går till handling och mördar de han listar, det är jävla skillnad mot att sitta på Flashback och hota om mord.

Testa skriva ut dina riktiga uppgifter här i tråden och se hur du upplever hot (även om dem kommer vara tomma hot i jämförelse med de Annie fått ta del av).
Citera
2022-11-09, 14:08
Det vore intressant och av allmänintresse att få veta vilka fler namn som stod på hans nu kända lista, likosm vilka fler framträdanden under Almedalsveckorna än Annie Lööfs han närvarat vid. Han (mördaren) kan ju potentiellt ha varit livsfarlig för en hel del personer i så fall, och om dessa har olika partifärger eller funktioner i de allmänna så framgår kanske en tydligare bild av verkligt uppsåt eller enbart sinnessjukdom. Oavsett vilket måste man låsa in dessa och kasta bort nyckeln, det går alldeles för många dårar med latent våld i sig på våra gator redan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in