Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-09, 12:36
Medlem
Straminskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Han uppnådde inget. Ett likartat miffo kommer ta över och så rullar det på som vanligt.

Edit: Men det kanske inte var meningen heller. Ofta i dessa vansinnesdåd så är det för att ge igen på samhället.

Vadå uppnådde inget? Han kraschade ju spökburen?
Citera
2022-11-09, 12:36
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Ja men det gör honom ju inte till psykopat.

Schiz och Asperger köper jag men inte psykopati.
Nej, det har inte framkommit att han skulle vara psykopat. Det är deltagare i tråden som svamlar.
Citera
2022-11-09, 12:39
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentalFatigue
Kan bara säga att du inte förstår detta. Han spelar inte alls.

TE mår inte bra! Han kommer att få vård! Det finns många människor i samhället som borde få vård som inte får vård!

Ni som inte har Aspergers syndrom kan inte förstå vilket helvete det är med denna störning. Aspergers syndrom är en stort spektrum. Vissa klarar sig i samhället, vissa klarar sig inte i samhället. För mig är Aspergers syndrom ett helvete. Om jag inte får mitt glas med saft 18:07 på kvällen så blir det fullständigt kaos.

Hahahha nej han är frisk nog att tänka ut 3 relevanta offer. Lyckas ta sig genom säkerheten på Gotland under Almedalen och utföra detta. Ingen psyksjuk skulle klara av det så planerat. Hade kunnat hålla med om det skett spontant.
Citera
2022-11-09, 12:40
Medlem
Straminskys avatar
Jag är TeamTheodor i alla fall.
Hoppas att han mår bättre nu när han kraschat spökburen och att politikerna tar till sig detta och tar krafttag mot den psykiska ohälsan.
Annie Lööf verkar dock mest snacka om hur rädd hon varit själv, hon verkar inte begripa nånting.
Citera
2022-11-09, 12:40
Medlem
Straminskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Hahahha nej han är frisk nog att tänka ut 3 relevanta offer. Lyckas ta sig genom säkerheten på Gotland under Almedalen och utföra detta. Ingen psyksjuk skulle klara av det så planerat. Hade kunnat hålla med om det skett spontant.

Det ena utesluter inte det andra.
Citera
2022-11-09, 12:46
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straminsky
Det ena utesluter inte det andra.

Jo de gör det.
Theodor är inget offer. Hans mål var att ses som en ”hjälte” likt idioten Breivik.. om det anses vara en vinst att ses som en ”hjälte” av NMR muppar som bajsar på sig i rullstol får det väl anses vara en vinst.
Han kommer bli rövknullad om han fortsätter med sin ”show” innanför grindarna
Citera
2022-11-09, 12:47
Citat:
Ursprungligen postat av Straminsky
Varför just 18:07?

Därför att många som har sjukdomar som Aspbergers, Autism m.m är vana med rutiner och vet precis när det är dags att ex ta promenader, ut och åka bil, dricka saft eller vad det nu än må vara.

Jobbat mycket som assistent på skolor i nästan 25 år med barn med denna typen av problematik och är det så att de ex inte får sitta på sin speciella plats i matsalen eller får läsa sina 3 sidor av Kalle Anka efter lunch är dagen förstörd. De styrs av struktur och rutiner.
Citera
2022-11-09, 12:48
Medlem
Just nu verkar media gå all-in för offerkoftan Annie L. Ojojoj vad det är synd om Annie, barnen gråter, och det är SD's fel ...
Citera
2022-11-09, 12:48
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrgbw
Han skulle ju naturligt vis inte åtalas,han är ju bakom flötet och ska låsas in o få vård.
Vilket larv o åtala för terror.

Även om det redan är givet att han är sjuk kommer dömas till vård så måste det vara rättegång först.

Sedan kan man fråga sig när han är bevisligen sjuk och därmed inte kommer bli straffad som en brottsling varför ska man då ha en så offentlig rättegång där allt om han kommer upp. Blir lite hyckleri. Att domen blir sjuk och ska ha vård men innan dess är det upp till almänn beskådan.

Hade han likt den andra dåren ett par månader innan mördat ett par närstående istället blir det ju ingen cirkus i media.
Citera
2022-11-09, 12:49
Medlem
Straminskys avatar
Citat:
Jo de gör det.

Nej det gör det inte. Man kan t ex vara sjuk och tvångsmässigt göra något.
Citera
2022-11-09, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberRobot
Just nu verkar media gå all-in för offerkoftan Annie L. Ojojoj vad det är synd om Annie, barnen gråter, och det är SD's fel ...
Ja? Annie Lööf va ju ett tilltänkt offer. Knäppgök.
Citera
2022-11-09, 12:56
Medlem
Skyliner.s avatar
Citat:
Tro mig, du har inte en aning om vad du snackar om. Jag säger det av välmening och förstår att det har med okunskap/oerfarenhet att göra gällande dessa personer/sjukdomar/störningar.
Du ska inte tro att alla psykiskt störda är lågbegåvade personer med lågt IQ, ofta är det tvärtom och du skulle bli förvånad om du visste vad de är kapabla till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in