2022-11-08, 21:13
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santicazorla92
Förresten vet ni någon bra Podd om PL? Lyssnar på Tutto och Aftonbladet men njaaa Tutto är bra lite för mycket Allsvenskan bara. Aftonbladets funkar men finns det något bättre? Funkar på engelska med 😇
Big six och Premier League podden kanske? Båda på svenska

Beror på vad du är ute efter
Citera
2022-11-08, 22:46
Medlem
Att Dier ens är med i diskussionerna kring vem som ska spela mittback för England visar bara på hur dålig kvaliteten har blivit på den positionen jämfört med för några år sedan. Då håller jag ändå på Tottenham

Killen är en säkerhetsrisk, likt Maguire, och har inte i VM att göra mer än som back-up. Men rutin och brist på alternativ lär väl tala för Eric och Harry som ju är veteraner i dessa sammanhang. Tomori, Guehi m.fl. får nog kliva åt sidan och snällt vänta på sin tur.

Stones given? Vem får lira bredvid honom? Pinsamt om Maguire ens får spela.
Senast redigerad av radiopanna 2022-11-08 kl. 22:48. Anledning: Slarv och stavfel
Citera
2022-11-08, 23:30
Medlem
Conor McGregor la ut på twitter att han skulle undersöka möjligheten att köpa Liverpool 🤣 sjukt det vore!
Citera
2022-11-08, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Big six och Premier League podden kanske? Båda på svenska

Beror på vad du är ute efter

Japp Premier League podden är det den på aftonbladet du menar? För den lyssnar jag på, ska kika upp Big Six tack för tipset 😊
Citera
2022-11-08, 23:35
Medlem
Citat:
Elanga ser inget vidare ut må jag säga, kanske vore bra med ett lån till ett bottenlag/championship/bundesliga i Januari?
Elanga borde spela i Allsvenskan. Tror inte han har en framtid i Europa.
Citera
2022-11-08, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Att Dier ens är med i diskussionerna kring vem som ska spela mittback för England visar bara på hur dålig kvaliteten har blivit på den positionen jämfört med för några år sedan. Då håller jag ändå på Tottenham

Killen är en säkerhetsrisk, likt Maguire, och har inte i VM att göra mer än som back-up. Men rutin och brist på alternativ lär väl tala för Eric och Harry som ju är veteraner i dessa sammanhang. Tomori, Guehi m.fl. får nog kliva åt sidan och snällt vänta på sin tur.

Stones given? Vem får lira bredvid honom? Pinsamt om Maguire ens får spela.

Är han så jävla dålig Dier? Tabbade sig i helgen men annars trodde jag han var helt ok. Tomori borde vara bredvid Stones annars White men är väl färgad i den åsikten, är väl inte optimalt att komma in som mittback när man spelat högerback hela hösten 😏 å andra sidan är väl det mesta bättre än Maguire. Känns som han kommer göra bort sig till VM till 100 % om han får spela vilket är lite trist vill ändå att det går bra för England eftersom man följer PL mest!
Citera
2022-11-09, 07:29
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Conor McGregor la ut på twitter att han skulle undersöka möjligheten att köpa Liverpool 🤣 sjukt det vore!
Iaf en person med anknytning till Liverpool. Frågan är om han har degen?
Citera
2022-11-09, 08:25
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Japp Premier League podden är det den på aftonbladet du menar? För den lyssnar jag på, ska kika upp Big Six tack för tipset 😊
Nej, syftar på dnna

https://m.facebook.com/premierleaguepodden/
Citera
2022-11-09, 10:18
Medlem
Halloween2s avatar
[Mike Keegan] Those with knowledge of the situation reckon Jude Bellingham ends up at Manchester City. Relations between both clubs very strong post-Haaland & told initial conversations have been held. A great World Cup may price him out this summer but he’s not seeing out his contract.
Citera
2022-11-09, 10:45
Medlem
Beaver14s avatar
Vilket skämt till turnering Carabao Cup (ligacupen) är. Känns som man skickas tillbaka till 80-talet, när ens lag spelar men man har ingen möjlighet att se matchen för den går inte på tv...

Arsenal-Brighton (m.fl) sänds alltså inte. Inte för att det inte finns tv-produktion på plats, för det gör det. I efterhand kan man se matchen på EFL:s streamingstjänst, men det kostar för att se en match i efterhand.

Kan någon förklara varför man tv-producerar en match utan att sända den?

Nottingham-Tottenham, Wolves-Leeds, Liverpool-Derby och Chelsea-Man City går dock att se live ikväll.
Så fritt fram med banters att Wolves/Leeds är större klubb än Arsenal

(tur jag har padelmatch så jag ändå missar matchen)
Citera
2022-11-09, 11:56
Medlem
Citat:
Är han så jävla dålig Dier? Tabbade sig i helgen men annars trodde jag han var helt ok. Tomori borde vara bredvid Stones annars White men är väl färgad i den åsikten, är väl inte optimalt att komma in som mittback när man spelat högerback hela hösten 😏 å andra sidan är väl det mesta bättre än Maguire. Känns som han kommer göra bort sig till VM till 100 % om han får spela vilket är lite trist vill ändå att det går bra för England eftersom man följer PL mest!
Jag kanske var lite orättvis. Dier är en okej spelare enligt mig och har absolut spelat upp sig under Conte. Han är dock ingen ledare och jag tycker det är en spelare som är beroende av att ha någon stabil bredvid sig.

Jag tycker det funkade fint när Alderweireld och Vertonghen lirade i Spurs men när Dier förväntas hålla ihop det med t.ex. Davies eller Sanchez bredvid sig blir det sällan bra och då tycker jag att han ofta blir avslöjad.

Tycker han i princip har ett misstag i sig i nästan varje match och jag hade hoppats att han skulle slipat bort den benägenheten vid det här laget. Det är inte alltid det syns men mot Liverpool blev det tydligt. För mig är det inte en spelare jag vill ha som sista gubbe framför Lloris, utan snarare som en truppspelare. Han kan spela på flera positioner, det får man ge honom, och lirade ju defensiv mitt några säsonger under Pochettino.
Citera
2022-11-09, 19:00
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Då får du väl tänka att din klubb kidnappats och göra vad du kan för att rädda den. Att bara skita i den är ett tecken på omanlig mentalitet.

Vad ska en sofftittare i Sverige göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in