2022-11-09, 11:29
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilla-Plutten
På marketplace på Facebook så poserar JJ med grepen vid en gammal vattenpump.
Jag har skärmdump på det.

Kan du lägga ut?
Citera
2022-11-09, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rengen
Ja, men det betyder inte att det skedde på JJ:s initiativ. Pappan bad henne förmodligen.

Inte så konstigt, hon har massa annonser där, ganska dyr just denna med
Citera
2022-11-09, 11:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Var har det framkommit vilken tid JJ var ute och red?

Finns det något som tyder på att hon vet om att polisen är inne i hennes lgh?

Något som säger att hon var tillbaka i lgh på kvällen?
Ja det har framkommit att hon redan var hos IL vid 9 o red.
Grannen eller någon som känner JJ skickar ett sms att det står jätte mkt poliser vid din port. Blev nog som en kalldusch, o redan påkommen.
Vet jag inte om åkte hem på söndagskvällen, men polisen plocka henne relativt tidigt på skolan där hon jobbade.
Citera
2022-11-09, 11:34
Medlem
Rengens avatar
Citat:
Ta inte det med mig, jag har iallafall läst alltihop i tråden.
Många som vill ha belägg för andras inlägg, då kan man ju fråga sig varför de ställer såna frågor, o vad för belägg har de för att ställa motfrågor i ett.
Vi andra försöker hjälpas å, medans andra motarbetar. Frågan är ju varför de gör så....
Du får gärna spekulera om grepens inblandning mm. Men man hjälps inte åt genom skriva att markägaren sett JJ rida på söndagen som det vore en sanning. Vi vet ännu inget om detta.
Citera
2022-11-09, 11:35
Medlem
Citat:
Ja varför inte, det har redan visat sig att de har agerat väldigt intellektuellt....
Alltså på alla andra saker de har gjort...

Jo, men det där skulle ju inte ens ha varit till att försöka dölja ett mord
Citera
2022-11-09, 11:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av belloq
Men inte här, var det någon annan bild hon lagt ut på Facebook? Samma som hennes pappa lagt ut på Vetlandatorget.
Annonsen med bild finns på Facebook, o sök efter grep. Greppar. Hon poserar ihop med grepen på bilden. Oooooooh
Citera
2022-11-09, 11:39
Medlem
lindblomsgröns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuraStina
Nu har jag inte hunnit läsa ikapp och hittar inte när jag söker. Men ska JJ och A alltså ha haft en relation samtidigt som A var ihop med T? Eller var det mer att JJ ville ha A och stötte på honom, alt ett snedsteg från As sida en gång?

Det är ingen som vet mest lösa rykten i tråden. Men kan ju vara att JJ var avundsjuk och flirtade med Albin och försökte misskreditera Tove för egen vinning. Genom att det sägs att JJ var manipulativ så kanske det är troligt. Men bara min teori för ingen vill ju träda fram med vad denna konflikt i tjejgruppen handlar om eller grälet mellan Tove o JJ.
Citera
2022-11-09, 11:41
Medlem
lindblomsgröns avatar
Citat:
Annonsen med bild finns på Facebook, o sök efter grep. Greppar. Hon poserar ihop med grepen på bilden. Oooooooh

Var då?
Citera
Medlem
Så polisen har sett bilen som är kopplad till en av de misstänkta lämna vetlanda 04:00 och åkte i riktning mot fyndplatsen, för att sedan fångas av samma kamera i riktning mot veylanda igen 05:45 källa vetlanda posten
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön
Det är ingen som vet mest lösa rykten i tråden. Men kan ju vara att JJ var avundsjuk och flirtade med Albin och försökte misskreditera Tove för egen vinning. Genom att det sägs att JJ var manipulativ så kanske det är troligt. Men bara min teori för ingen vill ju träda fram med vad denna konflikt i tjejgruppen handlar om eller grälet mellan Tove o JJ.

Drugs or love, perhaps both!

Vetlandabor, dags att öppna upp er, berätta allt ni vet, var anonym om ni vill, det är nu det gäller!
Citera
2022-11-09, 11:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rengen
Du får gärna spekulera om grepens inblandning mm. Men man hjälps inte åt genom skriva att markägaren sett JJ rida på söndagen som det vore en sanning. Vi vet ännu inget om detta.
DU kan gå till sidan 2105 så får du svar där.
Det är inte jag som ska göra Bevisbördan, utan det är Poliserna som ska jobba på det. 💥💥
Citera
2022-11-09, 11:50
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön

Och det leder till spekulationer. Det kanske inte hade något med A att göra men eftersom ingen berättar så spekuleras det och sprids rykten om honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in