2022-11-09, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slut-kant
Om dina inlägg är fria fantasier eller inte får stå för dig. Jag analyserar olika sannolikhetsgrader från den information som finns i tråden.

Analyser? Jag har kollat vissa inlägg och det är rätt tragiskt vad folk spekulerar helt öppet här. Självklart ska alla vara anonyma. Ganska vidrigt att på bekostnad av andra att man här skriver så märkliga saker. Spekulerar så känslokallt.
Visa respekt åt Tove och hennes familj och anhöriga.

Locket på!
Citera
2022-11-09, 07:11
Medlem
Kan vara så at det inte var Tove som ringde. Men en av dom andra som försökte låta som hon. Tove var nog inte i livet då kl. 02.30. Tror jag.
Citera
2022-11-09, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeChef87
Analyser? Jag har kollat vissa inlägg och det är rätt tragiskt vad folk spekulerar helt öppet här. Självklart ska alla vara anonyma. Ganska vidrigt att på bekostnad av andra att man här skriver så märkliga saker. Spekulerar så känslokallt.
Visa respekt åt Tove och hennes familj och anhöriga.

Locket på!

Du måste citerat fel person.
Citera
2022-11-09, 07:37
Medlem
Vem av dem häktades är bilen som ska ha setts?

"Strax före 04.00 körde bilen ut från stan, i riktning mot den plats där kroppen senare hittades.

Knappt två timmar senare, vid 05.45, ses bilen köra tillbaka mot stan igen." Artikel från Aftonbladet
Citera
2022-11-09, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SveaNorea
Kan vara så at det inte var Tove som ringde. Men en av dom andra som försökte låta som hon. Tove var nog inte i livet då kl. 02.30. Tror jag.
Svårt att tänka mig att killen inte märkt att det var en annan röst?
Citera
2022-11-09, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Sorry om jag missat något, men hur vet man det?

Att hon var ute o red på söndagen, dan efter Toves försvinnande kan du läsa om du scrollar bakåt

Det andra vara bara en tanke
Citera
2022-11-09, 07:47
Avstängd
GW säger att lägenheten är brottsplatsen, då kan vi fastslå det tack så mycket
Citera
2022-11-09, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pewpew
Bara i mitt närområde ligger en 6-8 grepar ute till försäljning så nej det är inte helt ovanligt. Sen tror jag det är svårt att ta ihjäl någon med en grep, absolut. Men att luckra upp mark för att sen gräva kan de vara bra till.

Det är inte märkligt i o för sig, bara det att det var dan efter Toves försvinnande som gör att man som kriminalare skulle vilja kolla åtminstone
Citera
2022-11-09, 07:50
Medlem
lolnollkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tingsryd2.8
Ja jag håller med, samma med "m*jahellm*n" på Pinterest som nån tipsade om här (kan eventuellt vara MH, känns rimligt iom innehållet). Mkt om adhd, anti-rasism och hbtq (inkl mkt bisexuellt) där + en del deppiga citat.

Men varför skulle hon samla pins om baby- och barnprylar?? Och det är ju enligt mig sjukt mängder pins i de olika kategorierna?? 1500 "han" eller 560 "baby boys" 3120 "boys 2.0" 4400 "snus och lite annat". Orimliga jävla pins.
Citera
2022-11-09, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slut-kant
Om dina inlägg är fria fantasier eller inte får stå för dig. Jag analyserar olika sannolikhetsgrader från den information som finns i tråden.
Sannolikhetsgrader utifrån vilka studier? Dina egna åsikter?
Citera
2022-11-09, 08:00
Medlem
Ja alltså de har ju väldigt mycket saker som inte går att snacka bort för mgm. Så oavsett om de sitter tysta så känns de som att de har rätt starka bevis o att de kommer hamna bakom lås o bom ändå. Vilket misslyckat liv, var de värt de för att ta ihjäl en person som lyckats så mycket mer än dom?
Citera
2022-11-09, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Du nämner bartendern. Han om någon måste veta vem T var orolig för (jag gissar på MH, att T kanske ville rädda henne från det tvivelaktiga umgänget med JJ).

Bbartendern borde ha ett hum gällande folks snack och movements från kvällen på Nöjet? Varför vet vi så lite om hans iakttagelser? Bartenders och dörrvakter ser och hör det mesta.

Så konflikten mellan T och J kanske gällde M?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in