Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Jag tror både jag och Dumpen bryr oss om de anhörigas barn - men att skydda dem kan inte överväga vikten av att ge andra möjlighet att skydda sina barn.
Det är förövaren som bär ansvaret för det dennes anhörige tvingas axla - inte budbäraren och den som vill skydda andra barn.
Jag efterlyser en lagändring som gör det till norm och inte något som ligger i händerna på enskilda aktörer.
Pedofilregister, skyldighet att anmäla om man är dömd, förbud att bosätta sig nära barn osv..
samt att förberedelse blir brottsligt så att polis kan göra det arbete Dumpen gör nu.
Inga barn skall behöva bli offer - kan man slå undan barnsökarna innan ett barn är drabbat så är det den ultimata lösningen.
Så om du nu har barn tycker du att det är rätt åt dem, utifall din andra hälft skulle begå grova brott och hängas ut.
Vi har alla ansvar för våra egna handlingar, men inte för våra föräldrars handlingar, eller nära släktingars.
Varför måste det till en Freakshow, denna och alla andra gäddor hade även åkt åt helvete ändå utan Freakshow.
Men problemet är väl att du kanske njuter av att se denna Freakshow, för isf är det ju inte barnens bästa du med dina gelikar söker utan bisarr underhållning är svaret.
Ej förglömma att inga Swish kommer om inte Freakshowen fortsätter.
Men där finns säkert en massa företag som med glädje skulle sponsra med betydligt mer pengar om dumpen skulle bry sej om alla inblandade, inte bara ev offer.