Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Det är väl ingen dum idé att sälja kortlekar med pedofilerna och hebefilerna - dock finns två problem.
Det är svårt att uppdatera sålda kortlekar
och
De kan inte få utgivningsbevis för kortlekar.
Kortlekar är kanske svårt att uppdatera men man kan köra varianten med samlarbilder. Ungefär som Pokemon men med pedofiler. Pedomon. Vissa ges ut i färre exemplar och blir mer värda än andra. Man kan även ha särskilda "guldserier" som trycks i ännu färre exemplar, t.ex. "Golden Dicks", "Hall of Shame Platinum" eller "Star Predator". Grundserien blir 150 bilder där nya kan tillkomma i uppdaterade utgåvor. Golden Dicks är särskilt utvalda kukar på guldskimrande bakgrund, tolv kort som är svåra att få tag på. "Hall of Shame Platinum" är sex flashiga silverkort på favoritpedofiler som Lelle Sköj och Kinky-Brian. Och till sist "Star Predator" som är den mest exklusiva serien bilder med alla dömda barnvåldtäktsmän. Rödsvart, stilren med skrämmande bakgrund och det bästa ur FUPen på baksidan: Kalmarmannen, Haningegrisen, Tömmar-Janne. Jag föreställer mig att ett Star-kort går för tiotusentals kronor på svarta marknaden.
I grundserien har man även skalor på olika styrkor och "krafter" som pedofilerna har, som samlarna kan använda för att spela med korten, så som är möjligt med Pokemon-korten. Egenskaper som bedöms kan vara manipulationsförmåga, överfallskapacitet, sprutstyrka, och någon hemlig dödande egenskap som t.ex. "Tandlossningsklusterbomb" på Cigarett-Berra, "Gravidmage-anfall" på Kinky-Brian och "Tokrunkareldkastare" på Mr X. Jag tror faktiskt varenda unge skulle glömma sina Pokemon-kort om man drog igång Pedomon istället.