Citat:
Ursprungligen postat av
Gipsy-tears
Återigen hypotetiskt. Jag har inte läst allt i Mikaelas hörna på Dumpen. Det kanske är ett icke problem med redigering på Dumpen men eftersom det lyftes så gav jag min syn på det hela. Jag tror inte Sara är typen som använder tipex när utsatta berättar sin story och det ska hon inte göra heller.
Du började rabbla om hur media korrekturläser sina texter mm men det är inte samma sak alls. Här ska det vara original.
Var roligare att diskutera med dig i lördags när du var salongsberusad och berättade om hur du skjutsat hem din prins ragg efter att tjejens riktiga ålder framkommit mm. Det var inga konstigheter när du lastat av henne hos föräldrarna?
I lördags hade jag varit på barnkalas och inte druckit en droppe - så jag vet inte varför du framhärdar med gissningar tagna ur luften.
Nej, det var inga konstigheter faktiskt - inte så vitt jag vet.
De (för det har hänt vid två tillfällen) klev ur bilen och gick hem. Båda var ledsna eftersom de ljugit om sin ålder och när åldern kom fram så blev inte reaktionen vad de hoppats på.
Den ena tjejen var fjorton år och där blev det inget sex eftersom min då sextonåriga son fick veta det innan det gått så långt.
Den andra tjejen var äldre och det handlade om en äldre son - han 25 och hon sjutton och inte nitton som hon påstått - han bodde inte ens hemma. Han har aldrig pratat med henne igen. Han ansåg att nitton egentligen var för ungt och det visste hon.
Deras gränser har de själva satt - det enda jag försökt inpränta är femtonårsgränsen ... och det kan man väl säga att jag lyckats med.
Nöjd så -- och nej, jag är inte salongsberusad nu heller ... så slipper du fantisera kring det.