2022-11-08, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vilken av texterna är det du tänker på som är skriven av en trettonåring?
Och jo - texten skall hålla format och vara läslig oavsett vem som skrivit den.

Återigen hypotetiskt. Jag har inte läst allt i Mikaelas hörna på Dumpen. Det kanske är ett icke problem med redigering på Dumpen men eftersom det lyftes så gav jag min syn på det hela. Jag tror inte Sara är typen som använder tipex när utsatta berättar sin story och det ska hon inte göra heller.

Du började rabbla om hur media korrekturläser sina texter mm men det är inte samma sak alls. Här ska det vara original.

Var roligare att diskutera med dig i lördags när du var salongsberusad och berättade om hur du skjutsat hem din prins ragg efter att tjejens riktiga ålder framkommit mm. Det var inga konstigheter när du lastat av henne hos föräldrarna?
Citera
2022-11-08, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Leta upp länkarna själv. Är inte din assistent.
I övrigt fungerar inte förolämpningar så bra i en saklig debatt.
Så du snackar bara skit om Dumpen och dina påstådda källor med andra ord. Tycks vara din grej. Överdriva och killgissa.
Citera
2022-11-08, 18:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Återigen hypotetiskt. Jag har inte läst allt i Mikaelas hörna på Dumpen. Det kanske är ett icke problem med redigering på Dumpen men eftersom det lyftes så gav jag min syn på det hela. Jag tror inte Sara är typen som använder tipex när utsatta berättar sin story och det ska hon inte göra heller.

Du började rabbla om hur media korrekturläser sina texter mm men det är inte samma sak alls. Här ska det vara original.

Var roligare att diskutera med dig i lördags när du var salongsberusad och berättade om hur du skjutsat hem din prins ragg efter att tjejens riktiga ålder framkommit mm. Det var inga konstigheter när du lastat av henne hos föräldrarna?
I lördags hade jag varit på barnkalas och inte druckit en droppe - så jag vet inte varför du framhärdar med gissningar tagna ur luften.

Nej, det var inga konstigheter faktiskt - inte så vitt jag vet.
De (för det har hänt vid två tillfällen) klev ur bilen och gick hem. Båda var ledsna eftersom de ljugit om sin ålder och när åldern kom fram så blev inte reaktionen vad de hoppats på.
Den ena tjejen var fjorton år och där blev det inget sex eftersom min då sextonåriga son fick veta det innan det gått så långt.
Den andra tjejen var äldre och det handlade om en äldre son - han 25 och hon sjutton och inte nitton som hon påstått - han bodde inte ens hemma. Han har aldrig pratat med henne igen. Han ansåg att nitton egentligen var för ungt och det visste hon.
Deras gränser har de själva satt - det enda jag försökt inpränta är femtonårsgränsen ... och det kan man väl säga att jag lyckats med.

Nöjd så -- och nej, jag är inte salongsberusad nu heller ... så slipper du fantisera kring det.
Senast redigerad av micro113 2022-11-08 kl. 18:15.
Citera
2022-11-08, 18:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pimpinellaw
Tycker det är sjukt skumt att män inte skulle våga säga sanningen om det som enligt dig är det mest naturliga i världen….
Jag antar du berättar dina preferenser för alla du träffar…så kommer du nog förbli ensam resten av ditt liv.

Till och med min son är mer mogen än dig och tycker att fjortisar är för unga och barnsliga.

Två saker har du haft rätt i; att jag är barnslig och enstörig som person (men just nu bor jag med en kvinna). Allt annat har du fel i.

Och det är klart att män inte är ärliga med detta, då dom får höra sina valrosskärringars tjat (tills dom fogar sig som dom tofflar dom är).

Om kvinnor inte vill att deras gubbe ska titta på fjortisar så får dom ju låta bli att vräka i sig hela tiden. Det är ju inte konstigt att blicken dras till någon under 18 om kärringen har 30 kg för mycket. Fullt naturligt att gifta män blir hebefiler när deras trolovade förvandlats till en strandad val, det är ju något helt annat än grodan som blev prins.
Senast redigerad av SvenOlavsen 2022-11-08 kl. 18:32.
Citera
2022-11-08, 18:29
Medlem
Riktigt bra jobbat av Patrik, död åt alla pedofiler.. får jag chansen att avrätta en så hade jag gjort det direkt …
Citera
2022-11-08, 18:30
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det kan vara möjligt att det är någon på Dumpen som sammanställer och "renskriver" berättelser som kommer in till Dumpen och att det därför ser ut att vara en person som "hittar på allt".
Men varför skulle människor som blivit utsatta för övergrepp inte vilja dela det med Dumpen och dess följare?
Många har säkert hållit tyst om övergreppen men här finns en chans att berätta anonymt.
Att få dela det svåra med andra som förstår.
Inget konstigt med det.
Alla kan inte skriva bra, även journalister skriver dålig och får sina texter justerade och journalisten kan läsa den justerade texten om han vill. Inget fel.

Men Sara borde i så fall skriva att texterna är korrekturlästa ändrade till bättre läsbarhet.

Man kan starkt misstänka att det inte är så, utan författade av Sara. För att texterna är för lika. Justerar man texter några andra skrivit, kommer de skilja i upplägg, syntax på de olika texterna.
Citera
2022-11-08, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Alla kan inte skriva bra, även journalister skriver dålig och får sina texter justerade och journalisten kan läsa den justerade texten om han vill. Inget fel.

Men Sara borde i så fall skriva att texterna är korrekturlästa ändrade till bättre läsbarhet.

Man kan starkt misstänka att det inte är så, utan författade av Sara. För att texterna är för lika. Justerar man texter några andra skrivit, kommer de skilja i upplägg, syntax på de olika texterna.
Vad skulle motivet till detta vara?
Citera
2022-11-08, 18:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen

Jag känner (som tidigare sagts) två personer som lämnat texter så nej det är inte Sara som författat dem.
Citera
2022-11-08, 18:38
Medlem
Pedofilerna kör på med samma gamla trötta argument man sett nu i flera månader ser jag...

Jag skiter fullständigt i om Patrik och Sara är pundare eller expundare så länge kräken åker dit, åtalas och slutligen hamnar i fängelse för sina brott. Detta har man ju lyckats med i vissa fall. Jag skiter i Patrik och Sara som personer och tittar enbart på deras jobbmetoder. Och när äckelpedofiler som han i villan som fick razzian på sig haffas så är det bara att tacka och buga för Dumpens jobb. Och vissa pedofiler här kommer med samma innehållsfattiga påståenden som "men Dumpen tar inte riktiga pedofiler". Uppenbarligen har man ju lyckats sätta dit några riktiga sadister som gillar att beställa våldsporr på barn så dessa borde väl kvalificeras in som "riktiga pedofiler" som på riktigt genom handling skadar och har skadat barn därute. Ni pedofiler i tråden lurar ingen, kul att ni slått er samman för att smutskasta så mycket det går och ifrågasätta Patrik och Sara karaktärer. Sök hjälp för era sjuka böjelser istället och håll er borta från barn era jävla avskum.
Citera
2022-11-08, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Gör såhär då, tro på svaga män (män som är för fega för att säga sanningen) när dom hävdar att dom aaldrig skulle spana in en fjortis i bikini på stranden. Och tro på alla dina ragg bestående av lågstatusmän vars sexuella värde tvingar dom till din kategori (35+, barn och kraftig övervikt). Då är problemet löst, din stolthet är intakt och du kan fortfarande förfasas över att män finner tjejer under 18 snygga, för det är ju inte normala män utan sjuka män.
Tror de flesta här utgår från en omfattande erfarenhetsbasis bestående av egna och en omfattande bekantskapskrets upplevelser, åsikter och agerande. Därtill lever de flesta sociala liv där de interakterar/at med studiekamrater, arbetskamrater, gjort militärtjänst, gått på sporter, åkt på läger och haft många faktiska relationer både baserade på ren lust och känslomässiga sådana. 99,99% av alla män baserar inte sina åsikter enbart på sin egen sexualitet och vad andra missfoster skriver på 4chan och ännu mer obskyra forum, även om majoriteten av Dumpen gäddor faller i den snäva kategorin.
Citera
2022-11-08, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Lustigt att du tog upp det. Min fd flickvän stod utanför med kassar/påsar och ringde på (idag), och när jag tittade ut trodde jag det var en tonårstjej som gått fel (hon är 30+ men ser väldigt ung ut). Hon är snygg, om jag tvunget skulle säga så ca 8/10, MEN en genomsnittlig fjortis ÄR mera attraktiv (inte sagt att jag skulle ta en fjortis för det). För något år sedan hade jag chans på en söt fjortis, men pga allt jävla stigma sade jag nej. Och nej, jag stötte inte på henne eller äcklade mig utan hon gillade mig och följde mig som en hundvalp (av någon konstig anledning).

Det är tanter som tappat mensen som utgör dumpens stomme, helt klart.

Du kanske kan publiceras på Dumpen om dina teorier stämmer, eftersom du är så bra på att fabulera
Citera
2022-11-08, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Läste din länk om att Sara nu skall skriva Patriks nya bok, och direkt undrar man ju varför inget förlag hjälper till med en etablerad författare som kan spöksriva åt honom.
Det enkla svaret måste bli att Sjöberg blivit "persona non grata" hos bokförläggarna, media och övriga utgivare.
Vi får väl se om han ska ge ut boken med swishintäkter eller om ett bokförlag vill stå bakom.

Det börjar se riktigt mörkt ut för dessa två nu.

Hur länge tror du dessa två desperata despoter kommer lyckas hålla liv i Dumpen? Sara är sjukpensionär hela livet ut har hon meddelat och skrattar åt alla skattebetalare som jobbar hårt för surt förvärvade pengar, hur länge kommer Sara kunna leva livet med Swish-tusenlappar som huvudsaklig inkomst? Livet ut? Eller kommer rättvisan komma ikapp henne med till sist?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in