2022-11-08, 16:35
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Hört talas om originaltext? Så som texten ser ut när den inkommer är vad hen vid pennan vill att den ska se ut vid publicering. Om en 13-åring berättar så ska det inte redigeras av en vuxen i detta fall. Det flyter inte serru.

Jag har aldrig påstått att Dumpen redigerar utan det var fjanten med dom löjliga avatarerna. Sen började du babbla om mediahus som inte har något med saken att göra i detta fall.

13-åringen som blev utsatt för övergrepp kanske är 40-50 idag.
En del kanske ringer in sin berättelse.
Citera
2022-11-08, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
13-åringen som blev utsatt för övergrepp kanske är 40-50 idag.
En del kanske ringer in sin berättelse.

Det var ett hypotetiskt exempel så klart.
Citera
2022-11-08, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Upprätthålla rättssäkerhet? Vad är det för rättssäkerhet du menar pågår? Vad är det det ordet betyder tror du?
I kommande tingsrättsförhandlingar lär vi få veta mer om hur rätten ser på dumpens roll...
Citera
2022-11-08, 17:03
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimpinellaw
Jag har läst en hel del av dina inlägg högt för min 16-åriga grabb och vi har skrattat gott.
Som jag förstått det så är just 14-åriga flickor din grej och allra högst 22 år.
Att du är socialt handikappad och en enstöring förvånar mig inte ett dugg.
Sen är det också märkligt att de enda jag hör om som blivit kontaktade av småtjejer och där de till och med visar intresse för en äldre man är just från de som är pedofiler eller hebifiler om det känns bättre för dig?
Jag har aldrig hört en normal man skryta om att fjortisar verkar intresserade överhuvudtaget..
Konstigt att dessa flickor bara råkar på sådana som dig…,
Och nej majoriteten av 30+kvinnor går inte igång på unga tonåringar som du med skrivit.

Sedan är jag inte för dumpen och tror inte jag tappat mensen….vet inte hur det funkar ens…
Jag håller med dej i det du skriver här samtidigt som jag tycker det är tragiskt när man får en klarare bild av hur denna människa fungerar och lever.
Citera
2022-11-08, 17:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pimpinellaw
Jag har läst en hel del av dina inlägg högt för min 16-åriga grabb och vi har skrattat gott.
Som jag förstått det så är just 14-åriga flickor din grej och allra högst 22 år.
Att du är socialt handikappad och en enstöring förvånar mig inte ett dugg.
Sen är det också märkligt att de enda jag hör om som blivit kontaktade av småtjejer och där de till och med visar intresse för en äldre man är just från de som är pedofiler eller hebifiler om det känns bättre för dig?
Jag har aldrig hört en normal man skryta om att fjortisar verkar intresserade överhuvudtaget..
Konstigt att dessa flickor bara råkar på sådana som dig…,
Och nej majoriteten av 30+kvinnor går inte igång på unga tonåringar som du med skrivit.

Sedan är jag inte för dumpen och tror inte jag tappat mensen….vet inte hur det funkar ens…

Gör såhär då, tro på svaga män (män som är för fega för att säga sanningen) när dom hävdar att dom aaldrig skulle spana in en fjortis i bikini på stranden. Och tro på alla dina ragg bestående av lågstatusmän vars sexuella värde tvingar dom till din kategori (35+, barn och kraftig övervikt). Då är problemet löst, din stolthet är intakt och du kan fortfarande förfasas över att män finner tjejer under 18 snygga, för det är ju inte normala män utan sjuka män.
Citera
2022-11-08, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Gör såhär då, tro på svaga män (män som är för fega för att säga sanningen) när dom hävdar att dom aaldrig skulle spana in en fjortis i bikini på stranden. Och tro på alla dina ragg bestående av lågstatusmän vars sexuella värde tvingar dom till din kategori (35+, barn och kraftig övervikt). Då är problemet löst, din stolthet är intakt och du kan fortfarande förfasas över att män finner tjejer under 18 snygga, för det är ju inte normala män utan sjuka män.

Ett peddo som du är inte talesman för män, utan bara för er peddon i tråden, inte mer än så

Även om någon man man ser någon som är över ”medelsnygg” på stranden så betyder det inte att man tänker att man vill ligga.
Citera
2022-11-08, 17:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Hört talas om originaltext? Så som texten ser ut när den inkommer är vad hen vid pennan vill att den ska se ut vid publicering. Om en 13-åring berättar så ska det inte redigeras av en vuxen i detta fall. Det flyter inte serru.

Jag har aldrig påstått att Dumpen redigerar utan det var fjanten med dom löjliga avatarerna. Sen började du babbla om mediahus som inte har något med saken att göra i detta fall.
Vilken av texterna är det du tänker på som är skriven av en trettonåring?
Och jo - texten skall hålla format och vara läslig oavsett vem som skrivit den.
Citera
2022-11-08, 17:25
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Spana in och sätta på är två väldigt olika saker.

Det du säger är att du skulle ha agerat sexuellt mot fjortonåringen om inte "det jävla" stigmat hindrat dig ....
Citera
2022-11-08, 17:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
I kommande tingsrättsförhandlingar lär vi få veta mer om hur rätten ser på dumpens roll...
Nej, det tror jag inte.
Dels är de kallade som vittnen - dels skall inte saker utanför åtalet avhandlas i rätten.
Däremot kommer man givetvis få se en trovärdighetsbedömning av de uppgifter de lämnar.
Citera
2022-11-08, 17:30
Medlem
pimpinellaws avatar
[quote=SvenOlavsen|82338974]Gör såhär då, tro på svaga män (män som är för fega för att säga sanningen) när dom hävdar att dom aaldrig skulle spana in en fjortis i bikini på stranden. Och tro på alla dina ragg bestående av lågstatusmän vars sexuella värde tvingar dom till din kategori (35+, barn och kraftig övervikt). Då är problemet löst, din stolthet är intakt och du kan fortfarande förfasas över att män finner tjejer under 18 snygga, för det är ju inte normala män utan sjuka män.[/QUOT

Detta är dina egna ord:

”Men jag tror flertalet som gillar yngre har sina anledningar; diagnoser som gör att dom ligger på samma känslomässiga/mognadsmässiga nivå eller ligger efter på andra sätt.”

Klart det finns män som glor på tjejer under 18 men det är inte en majoritet som spanar in fjortisar.
Roligt att du vet så mycket om mig…ja jag är 35+ och är väldigt nöjd över mig själv.
Sen har jag en kille som förvisso endast jobbar inom räddningstjänsten men han duger bra till mig.
Ska berätta för min tränare på gymmet att han får köra lite mer med mig men är nöjd med mina kurvor. Klart det måste vara jobbigt för en som dig som endast tilltalas av underutvecklade barn.

.
Citera
2022-11-08, 17:33
Medlem
pimpinellaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Jag håller med dej i det du skriver här samtidigt som jag tycker det är tragiskt när man får en klarare bild av hur denna människa fungerar och lever.

Ja jag tänkte med på det…nästan lite så att jag tycker synd om honom.
Men inte riktigt 😊
Han verkar haft en jobbig period i sin tonårstid och kanske det är det som gjort honom lite störd.
Citera
2022-11-08, 17:42
Medlem
pimpinellaws avatar
Citat:

Tycker det är sjukt skumt att män inte skulle våga säga sanningen om det som enligt dig är det mest naturliga i världen….
Jag antar du berättar dina preferenser för alla du träffar…så kommer du nog förbli ensam resten av ditt liv.

Till och med min son är mer mogen än dig och tycker att fjortisar är för unga och barnsliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in