Citat:
Ursprungligen postat av
enrgtjvr
Alright! Jag la inte så mycket vikt vid det när jag såg det för tyckte helt ärligt inte det var något konstigt. Jag hade reagerat mer om hon hyllade människorna som kidnappade hennes mördade pojkvän, förnedra, utpressa, hotade både honom & hans familj inklusive flickvännen själv. Som fick fly runt och lämna sina hem pga otryggheten från dessa luffare. Inget grovt hon sa heller, mer än att hon kränkte några egon som nu anser att även hon behöver letas upp och få veta vem som är tuppen i hönsgården.
Du snackar så jävla mycket skit på dina 7 inlägg du har skrivit. Ingen tycker att det är konstigt att Alexandra är förbannad på dom som utsatte hennes pojkvän för hemskheter. Ja, fuck alla dom. Problemet med det hon sa, som du inte nämner en enda gång för att det inte passar din agenda, är att hon säger fuck en person som är död och som dessutom inte hade någonting med hans hemskheter att göra. Det är det som gör folk arga och det vet du mycket väl.
Säga vad hon vill får hon göra. Ingen har sagt att man ska kränka yttrandefriheten (va fuck snackar du om ens) men räkna med reaktioner när man säger fuck någon som inte är här idag för att försvara sig själv.
Du vill ha bild och video bevis på att Einar var inblandad i mordet va? Du vill till och med höra röstbevis eller hur? Du vill höra de exakta orden som kom ut från hans mun för att du till slut ska tro på det? Eller hur? Bara när det passar dig, visst? Kan du inte bara vara en ärlig människa? Ingen reagera på att Alexandra skrek massa saker ok Haval och Skarpnäck, folk lackade för att hon hånar en död människan. Och detta vet du mycket väl men "du fattar ingenting och man får ha yttrandefrihet".