2022-11-07, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guuben
Och så ploppade en till idiot ut ur skåpet.
Det framkom ju tydligt av den som lämnade länkarna att det var bögvideos.
Hur många imbicilla har vi egentligen nuförtiden i Sverige.?.
Kanske det beror på skolan av idag som inte håller klass??

Du kan inte vara HELT säker på det förrän du har tittat själv, eller i detta fall kanske du litade på någon som du annars inte litar på. Var det just för att det handlade om ryzzka bögar? Erkänn, att det ryckte till lite där nere när du trodde att det var ryzzka bögorgier på G.

Idiot kan du vara själv.
Citera
2022-11-07, 20:45
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker
Sjukvård och kollektivtrafik är inte sämre än i Sverige, snarare bättre. Tandvård vet jag inget om - jag äter inte sötsaker och behöver därför aldrig tandvård. Jag hatar inte bögar och bryr mig inte om vad folk gör i sängkammaren, bara jag slipper se det och få någon fanatisk HTTQXYZ-ideologi uppkörd i ansiktet hela tiden. Vad "rasism" har i resonemanget att göra är för mig helt obegripligt.
Sjukvård bättre i ryssland?
Alltså, hur idiotisk och skrattretande kan du utmåla dig?
Möjligt att nån svensk incel-nasse går på din propaganda .
Och ditt kännetecken här på forumet är just att hitta på saker, rent hårresande löjeväckande saker.
Citera
2022-11-07, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av %
Hur kan du tro att det internationella stödet har ökat för Ryssland. Ge några exempel. Du måste vara väldigt långt in i din filterbubbla.

Ryssland är världens paria nu. Inte ens kineserna vill ha något att göra med idioterna. Iran försöker låtsas att de inte har något att göra med ryssen. De ända som stöttar Ryssland är andra paria nationer som Nord-korea och Eritrea som välkomnar de in i de utstöttas klubb.

Plötsligt är det många som vill bli en del av BRICS. Iran, Argentina, Saudiarabien, Turkiet, Egypten m fl.

Det finns många som vill bryta dollarns makt, och därmed USAs.
Citera
2022-11-07, 20:47
Medlem
erektidiots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Efter att USA tvingats förhandla fram en fred där alla Rysslands ursprungliga krav uppfylls så kommer allt fler att bli imponerade.

Ryssland spelar i bästa fall lika, i sämsta fall går de mot en förlust, mot ett icke Nato-land med ungefär ~5% av Natos leksaker tillgängliga.

Du förstår, hoppas jag, att om Nato faktiskt gick med i kriget på riktigt hade Ryssland inte kunnat stå emot det? De skulle få kasta sig på kärnvapen-knappen fortare än kvickt.
Citera
2022-11-07, 20:47
Medlem
Det är fortsatt hårda strider i områden där Ryssland tvingas ta hänsyn till politiska krav att visa resultat. Det innebär att förlusterna i manskap absolut inte sjunker ned till 200 per dygn.

Jag försöker känna efter och gissar att HBTQ-Rysslands förluster i stridsbögar i morgon förmiddag redovisas med 460 bögar. Inklusive skadade är det en skräckinjagande hög nivå.

Jag har inte sett dom sista stridsrapporterna varför min beräkning är osäker. Vi har i vart fall ett nedskjutet attackplan SU-25 rapporterat ifrån södra fronten.

Som sagt 460 helt eliminerade bögar. Låt oss se hur väl detta stämmer.

Beslutet kan inte överklagas.
Citera
2022-11-07, 20:48
Medlem
DirtyDiggerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guuben
Intressant att så många genast rusar till videos med bögmaterial.
Man hamnade liksom inte dit av misstag.
Nå, för mig får ni ha vilken fallenhet som helst så länge ni inte påtvingar mig hbqt kulturen. I Sverige vågar ju ingen säga "fy fan".

Du är ändå rätt glad att du inte är menig i den ryska armén då antar jag?
Med tanke på att rejält påtvingad homosexande verkar vara markant förekommande.

Så varför vill du att Röda rövens armé ska få mer utrymme i världen?
Citera
2022-11-07, 20:49
Medlem
Citat:
Efter att USA tvingats förhandla fram en fred där alla Rysslands ursprungliga krav uppfylls så kommer allt fler att bli imponerade.
Fortsatta konstanta upprepanden utav totalt påhittade saker. Beviset på att det inte är fakta som betyder något för dessa stackars idioter, utan endast mängden återupprepad dynga i kubik
Citera
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker
Jag har absolut ingen aning. Jag bara svarar på frågor om hypotetiska val mellan olika länder. Leverbröd låter inte så gott.

Citat:

Vad är det här med USA och förhandlingar? Har sett det flera gånger nu. USA är inte i krig med Ryssland
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erektidiot
Ryssland spelar i bästa fall lika, i sämsta fall går de mot en förlust, mot ett icke Nato-land med ungefär ~5% av Natos leksaker tillgängliga.

Du förstår, hoppas jag, att om Nato faktiskt gick med i kriget på riktigt hade Ryssland inte kunnat stå emot det? De skulle få kasta sig på kärnvapen-knappen fortare än kvickt.

Du menar att NATO skulle kunna vinna om de bara ville?
Citera
2022-11-07, 20:50
Medlem
guubens avatar
https://www.dailymail.co.uk/news/article-11395441/800-000-refugees-flee-Ukraine-350-month-Brits-opening-homes-facing-axe.html

Man skulle kunna tro att det finns fog för fredsförhandlingar .
Citera
2022-11-07, 20:50
Avslutad
Citat:
Plötsligt är det många som vill bli en del av BRICS. Iran, Argentina, Saudiarabien, Turkiet, Egypten m fl.

Det finns många som vill bryta dollarns makt, och därmed USAs.

Nja, de länder du radar upp har väsensskilda värderingar jämfört med terrorbögstaten ryssland. Knappast att de vill skämma ut sig i ert sällskap med tanke på alla dessa bögerier era soldater håller på med istället för att göra sin plikt som militär.
Citera
2022-11-07, 20:51
Medlem
erektidiots avatar
Citat:
Du menar att NATO skulle kunna vinna om de bara ville?

Öh, ja? Det finns två slutresultat i en direkt konflikt mellan Nato och Ryssland i dagsläget. Nato vinner, eller så förlorar alla (kärnvapen). Det har Ukraina-kriget otvetydigt bevisat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in