2022-11-07, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnceUponACreek
Hade du fått göra det i Canada? Vart då någonstans??? Buffin bay with outs? Sluta sitta och hitta på....sigh
Det finns ingen plats som heter "Buffin bay", så sluta sitta och hitta på (det skall vara Baffin, inte Buffin). Hur som helst tycker jag det kan räcka med OT-tjat om Kanada. Vet inte varför jag får en massa frågor om det. Personligen tror jag ju att det finns folk som trivs överallt, eftersom preferenserna är olika. Här har du t.ex. några australiensare som trivs i Novosibirsk, en dansk som trivs i Moskva och en engelsman som trivs i Vladimir:

https://www.youtube.com/watch?v=K7RzU5hHkGM
https://www.youtube.com/watch?v=_WWS2Q4kC78
https://www.youtube.com/watch?v=QK9prQA4niU
Citera
2022-11-07, 20:39
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Det internationella stödet har såklart ökat för Ryssland. Var många tidigare som var likgiltiga, men som kommer att vilja söka ett bättre samarbete. Det kommer dock att ske inom BRICS som kommer att utvidgas ganska snabbt.

Dock är det inte Ryssland som kommer att vara den ledande inom den organisationen, men naturligtvis viktig eftersom de har miltär styrka och enorma naturtillgångar.

Naturtillgångar håller jag med om. Den militära styrkan är vi väl däremot inte så imponerad av.
Citera
Medlem
Citat:
Det internationella stödet har såklart ökat för Ryssland. Var många tidigare som var likgiltiga, men som kommer att vilja söka ett bättre samarbete. Det kommer dock att ske inom BRICS som kommer att utvidgas ganska snabbt.

Dock är det inte Ryssland som kommer att vara den ledande inom den organisationen, men naturligtvis viktig eftersom de har miltär styrka och enorma naturtillgångar.

Just nu känns ju "militär styrka" inte som något som beskriver just Ryssland. De har ju förvånat genom att inte ha det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker
Det finns ingen plats som heter "Buffin bay", så sluta sitta och hitta på (det skall vara Baffin, inte Buffin). Hur som helst tycker jag det kan räcka med OT-tjat om Kanada. Vet inte varför jag får en massa frågor om det. Personligen tror jag ju att det finns folk som trivs överallt, eftersom preferenserna är olika. Här har du t.ex. några australiensare som trivs i Novosibirsk, en dansk som trivs i Moskva och en engelsman som trivs i Vladimir:

https://www.youtube.com/watch?v=K7RzU5hHkGM
https://www.youtube.com/watch?v=_WWS2Q4kC78
https://www.youtube.com/watch?v=QK9prQA4niU

Dina länkar är fullständigt ointressanta för mig, så som de flesta andra som använder bUffin bay som levebröd. Psssssst.....nästa gång du googlar saker och ting så är det klart värt det om du kollar upp det lokala också . Dina videos där är ju inget annat än desperata försök till att hitta enskilda personer som gillar Ryssland, och psssssssst.....som levande och boende i Ryssland har jag också älskat det.....så? Vad i helvete har det med kriget i Ukraina att göra?
Citera
2022-11-07, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YBB641
Det gjorde du faktiskt. Missade första orden i morgonstressen. Ok för mig är den avgörande efter att tandläkare, sjukvård, kollektivtrafik m.m. finns och funkar. Så är det. Skulle få lite tryck över bröstkorgen annars. Det här kriget hade jag säkert velat protestera mot t ex. Min flashbackhistorik hindrar mig möjligen från att bli riksdagsledamot, men jag riskerar inte några andra typer av påföljder egentligen. Sen passar jag kanske in lättare. Förstår inte grejen med att hata bögar, inte intresserad av kyrkan, lägger mig i stora drag inte i vad vuxna människor gör med varandra på fritiden. Är inte övertygad rasist heller.
Sjukvård och kollektivtrafik är inte sämre än i Sverige, snarare bättre. Tandvård vet jag inget om - jag äter inte sötsaker och behöver därför aldrig tandvård. Jag hatar inte bögar och bryr mig inte om vad folk gör i sängkammaren, bara jag slipper se det och få någon fanatisk HTTQXYZ-ideologi uppkörd i ansiktet hela tiden. Vad "rasism" har i resonemanget att göra är för mig helt obegripligt.
Citera
2022-11-07, 20:40
Medlem
aztlans avatar
Citat:

Du får nog byta ut " militär styrka" mot nåt som stämmer bättre typ massa vilsna mobiliserade utan vapen och utrutning
Citera
2022-11-07, 20:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av guuben
Tydligen har du studerat mycket noggrant videon, hmmmm.

Fattar du inte att vi normala som bor i väst har svårt att få ihop foliehattarnas logik? Du tex hävdar med en dåres envishet att terrorstaten rysslands värderingar är något som vi alla bör sträva efter och ta efter. Men, sen så ser man då dessa 100-tals videor med rysk militärbögporr som visar bögande som självaste priderörelsen skulle bli generad av.

Hur går det ihop? Har du nån förklaring på varför rysk militär bögar som de gör? Det strider väl mot krigets hela idé...? Skulle inte putain 'befria' hela världen från just detta bögande?
Citera
2022-11-07, 20:43
Medlem
%s avatar
Citat:

Hur kan du tro att det internationella stödet har ökat för Ryssland. Ge några exempel. Du måste vara väldigt långt in i din filterbubbla.

Ryssland är världens paria nu. Inte ens kineserna vill ha något att göra med idioterna. Iran försöker låtsas att de inte har något att göra med ryssen. De ända som stöttar Ryssland är andra paria nationer som Nord-korea och Eritrea som välkomnar de in i de utstöttas klubb.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hello
Nej, PissRyssland ut ur Ukraina och sedan förhandling om hur stort skadeståndet ska bli, ditt trollmongo!
PS, din översättning är så jävla usel att en SFI-blatte som varit här i 3 år hade reagerat.

Jag är ingen ryssvän men nu anser till och Biden regimen att Ukraina bär sätta sig ner vid förhandlingsbordet tillsammans med Ryssland. Usa har redan bidragit med 44 miljarder usd till Ukraina och särskilt republikanerna vill minska på stödet rejält. Och om republikanerna vinner kongressvalet i USA imorgon - leder i opinionen- blir Biden tvungen att anpassa sig till republikanerna.

USA har problem på hemmaplan, pga inflationen, höga räntor, ekonomiska efterverkningar efter pandemin, etc. Folk vill att statens medel nu skall gå till att hjälpa den egna befolkningen. Sånt behöver ju inte diktatorn Putin tänka på. För övrigt din lille skit - skriv sakligt och inte en massa skit. Men man kan väl inte begära så mycket av en intelligensbefriad idiot som du uppenbart förefaller vara.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker
Sjukvård och kollektivtrafik är inte sämre än i Sverige, snarare bättre. Tandvård vet jag inget om - jag äter inte sötsaker och behöver därför aldrig tandvård. Jag hatar inte bögar och bryr mig inte om vad folk gör i sängkammaren, bara jag slipper se det och få någon fanatisk HTTQXYZ-ideologi uppkörd i ansiktet hela tiden. Vad "rasism" har i resonemanget att göra är för mig helt obegripligt.

Menar du på att kollektivtrafiken fungerar alldeles utmärkt utanför storstäderna i Ryssland? Menar du på att jourhavande tandläkare sitter och välkommnar dig i rural Ryssland? Ärligt talat? Grundat på vad....ditt leverne vart?
Citera
Medlem
erektidiots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guuben
Och så ploppade en till idiot ut ur skåpet.
Det framkom ju tydligt av den som lämnade länkarna att det var bögvideos.
Hur många imbicilla har vi egentligen nuförtiden i Sverige.?.
Kanske det beror på skolan av idag som inte håller klass??

Å ena sidan är alla Bucha-videos ljug, men du litar blint på att Ryska militära bög-videos faktiskt visar Ryskt militärt bögande? Det är inte Ukrainare i stulna uniformer då?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Naturtillgångar håller jag med om. Den militära styrkan är vi väl däremot inte så imponerad av.

Efter att USA tvingats förhandla fram en fred där alla Rysslands ursprungliga krav uppfylls så kommer allt fler att bli imponerade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in