2022-11-07, 14:33
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Detta visar maktmissbruket av svenska rättsväsendet. De hade inget som ens höll för ett åta men behöll efterlysningen på honom i många år så han tvingades sitta inspärrad. Det blev en dom trots att han var oskyldig.

Självklart var det så, svenska åklagare visade tydligt att dom jobbade för USA och inte Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det finns fler fall än det att läsa om. Många fler fall. Där målsägande har varit skadade, men det har blivit friande dom. Pga. brist på bevis. Så skador är alltså inget bevis.

Jag blev paralyserad vid en trafikolycka jag var med om. Så för min del är det där inget konstigt. Sådant som kan hända om man blir tillräckligt rädd/chockad och framförallt är oförberedd. I krig vet man ju vad som kan hända och man är där. Vid våldtäkt kan en hotfull situation uppkomma plötsligt och oväntat, precis som vid en trafikolycka med andra ord. Så för min del är det fullt begripligt att det är 70% som får en frysreaktion vid våldtäkt.

De flesta kvinnor är svagare än de flesta män. Män har ett fysiskt övertag. Så det är inte konstigt att kvinnor inte vågar slåss, med risk att bli mer skadade. Hade du själv slagits mot två aggressiva 2 meters långa muskelberg, som håller fast dig och ska våldta dig? Du fattar ju att du inte har en chans och du märker att om du ändå försöker så blir de mer hårdhänta. Hade du då verkligen fortsatt försöka? Du får nog tänka lite här.

Våldtäkter sker överallt. Så det skulle behöva vara kameror överallt där människor befinner sig. Tom. på dass... Och som sagt: förövaren kan hitta på att det var en BDSM-lek. Förövaren kan förstöra videon. Kamerainspelning är ingen garanti för fällande dom.

Vittnena kan vara partiska. Så vittnen kan man inte lita på. Folk kan ju också hitta på att de har sett våldtäkten, fast de inte har det. och då blir MGM oskyldigt dömd.

Ska man ifrågasätta det du ifrågasätter vad gäller bevis, kan man ifrågasätta alla bevis och alla vittnen. Jag har nu visat på detta.

Ass*anges kvinna verkar inte ha blivit kär i honom iaf. När han skippade kondom mot hennes vilja.

Jo skador är bevis men du kan inte visa att du brukar gå med på gangbangs för knark igen och igen och sen försöka spela offret när dom blåser dig på knarket.

Ingen har någonsin blivit shell shocked av en våldtäkt, det är som sagt mer än debunkat så förstå vad shell shocked betyder först och främst och sluta nu yra.

Hahahaha eh va? Ingen kommer någonsin våldta mig levande så det valet är ju extremt enkelt så vad i helvete pratar du om???? Vilket absurt förvirrat kvinnobabbel. Är det nu så att man hellre blir våldtagen än får ett slag på näsan så vill man ju bli våldtagen så du avslöjade nog mer där än du tänkte.
Citera
2022-11-07, 14:46
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Så är det hos er ja. Här i Indonesien blir de lynchade om det uppdagas att det utom tvivel var en falsk anmälan. ..och då är det andra kvinnor som står för utredning, dom, bödel och våldsamheter.

Jämfört Sverige där feminiztiska företrädare går ut offentligt med att de vill starta en fond för att 'hjälpa' kvinnor som blivit dömnda för falsk våldtäktsanmälan.

Svenskor som håller svenskor ansvariga kommer aldrig hända, 95% av svenskorna växer ju aldrig upp.

Japp dömda lögnare som Wallin skulle betalas så att metoopöbeln kunde fortsätta ljuga riskfritt och förstöra liv.
Citera
2022-11-07, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Svenskor som håller svenskor ansvariga kommer aldrig hända, 95% av svenskorna växer ju aldrig upp.

Japp dömda lögnare som Wallin skulle betalas så att metoopöbeln kunde fortsätta ljuga riskfritt och förstöra liv.

Kvinnor är känslostyrda och borde därför inte få jobba inom rättsväsendet, där ska logik råda.
Citera
2022-11-07, 19:58
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Kvinnor är känslostyrda och borde därför inte få jobba inom rättsväsendet, där ska logik råda.

Shit då passar ju inte män heller att jobba inom rättsväsendet.
Citera
2022-11-07, 20:16
Medlem
Citat:

Jo skador är bevis men du kan inte visa att du brukar gå med på gangbangs för knark igen och igen och sen försöka spela offret när dom blåser dig på knarket.

Ingen har någonsin blivit shell shocked av en våldtäkt, det är som sagt mer än debunkat så förstå vad shell shocked betyder först och främst och sluta nu yra.

Hahahaha eh va? Ingen kommer någonsin våldta mig levande så det valet är ju extremt enkelt så vad i helvete pratar du om???? Vilket absurt förvirrat kvinnobabbel. Är det nu så att man hellre blir våldtagen än får ett slag på näsan så vill man ju bli våldtagen så du avslöjade nog mer där än du tänkte.

Jaså inte? Först skriver du att många sitter oskyldigt i fängelse. Men nu är det tydligen inte längre så lätt att få någon oskyldig i fängelse. Hur ska du ha det egentligen?

Jag vet inte vad shell locked är. Jag skriver om frysreaktion/att bli paralyserad och därmed delvis eller helt handlingsförlamad. Och jodå. Det händer. Hände bla. en kvinna som blev våldtagen av en massör. Hon var där med sitt jobb och fick massage. Massören fick "feeling" och började göra saker med henne hon inte ville. Hon hamnade i chocktillstånd till en början och kunde inte agera. Men tack och lov bröts detta till slut och hon kunde freda sig och ta sig därifrån.

Vem har sagt något om slag på näsan? Många Våldtäktsoffer är givetvis rädda för grövre sexuellt våld/att bli mördade om de försöker kämpa. Har de med en sadistisk våldtäktsförövare att göra, så är tom. deras oro befogad. Och hur ska de kunna veta? Jag känner en kvinna som blev våldtagen av sin pojkvän. När hon försökte kämpa emot, tryckte han helt enkelt ner hennes huvud hårt i madrassen så att hon inte fick luft och tuppade av. Hon vet inte när han släppte sitt tag så att hon kunde börja andas igen och märka att han fortsatt höll på med ett mycket brutalt sexuellt övergrepp mot henne. En liten smäll på näsan är inte vad dessa kvinnor oroar sig över...
Citera
2022-11-07, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Jag har bett dig länka till dessa 31 domar utan framgång.

Här:
https://www.adlibris.com/se/bok/domda-om-rattssakerheten-i-sverige-9789186293659

Enligt stor-men-snabb och m.g.t.o.w, är att länka källor etc. samma sak som att "skedmata" en person. Du vill alltså att jag ska "skedmata" dig med källor? Vill du då i så fall vara så vänlig och skriva det till stor-men-snabb och m.g.t.o.w "Jag vill skedmatas av TomatKungen med källor!". Vill du göra det?
Citera
2022-11-07, 20:25
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jaså inte? Först skriver du att många sitter oskyldigt i fängelse. Men nu är det tydligen inte längre så lätt att få någon oskyldig i fängelse. Hur ska du ha det egentligen?

Jag vet inte vad shell locked är. Jag skriver om frysreaktion/att bli paralyserad och därmed delvis eller helt handlingsförlamad. Och jodå. Det händer. Hände bla. en kvinna som blev våldtagen av en massör. Hon var där med sitt jobb och fick massage. Massören fick "feeling" och började göra saker med henne hon inte ville. Hon hamnade i chocktillstånd till en början och kunde inte agera. Men tack och lov bröts detta till slut och hon kunde freda sig och ta sig därifrån.

Vem har sagt något om slag på näsan? Många Våldtäktsoffer är givetvis rädda för grövre sexuellt våld/att bli mördade om de försöker kämpa. Har de med en sadistisk våldtäktsförövare att göra, så är tom. deras oro befogad. Och hur ska de kunna veta? Jag känner en kvinna som blev våldtagen av sin pojkvän. När hon försökte kämpa emot, tryckte han helt enkelt ner hennes huvud hårt i madrassen så att hon inte fick luft och tuppade av. Hon vet inte när han släppte sitt tag så att hon kunde börja andas igen och märka att han fortsatt höll på med ett mycket brutalt sexuellt övergrepp mot henne. En liten smäll på näsan är inte vad dessa kvinnor oroar sig över...

Årets halmgubbe wp i månad 11.

Shell shocked är den riktiga termen som feminister snodde och gjorde om till paralytisk chock. Det har aldrig och kommer aldrig att ha något med våldtäkter att göra. De facto så blir massa soldater våldtagna och inte någon gång beskriver dom fenomenet som är shell shocked. Det fenomenet handlar om en situation så övermäktig att du vet att det faktiskt är kört. Så svenska slampor som ser kuk har ingenting med det att göra oavsett hur mycket nazifeministiskt trams du än läser.

Jag skrev "levande". Spelar du trög eller vad är det med dig? Har kvinnor inga principer menar du? Det får stå för dig. Hellre 1 dag stående än ett liv på knä. Att hellre dö än att våldtas är ett extremt enkelt val. Du kommer från en extremt priviligierad bakgrund så dina överlevnadsinstinkter har helt enkelt aldrig testats, du får det nämligen att låta som ett val.
Citera
2022-11-07, 20:26
Medlem
Citat:
Halmgubbe, jag skrev att åklagaren såg till att han tvingades hålla sig inspärrad i många år trots att det inte ens fanns skäl att åtala honom. Detta är maktmissbruk, ett sätt att straffa honom trots att han inte ens kunde åtalas.

Men då var han alltså inte oskyldigt dömd. Han höll sig bara undan att gå på förhör.
Citera
2022-11-07, 20:32
Medlem
Citat:
Årets halmgubbe wp i månad 11.

Shell shocked är den riktiga termen som feminister snodde och gjorde om till paralytisk chock. Det har aldrig och kommer aldrig att ha något med våldtäkter att göra. De facto så blir massa soldater våldtagna och inte någon gång beskriver dom fenomenet som är shell shocked. Det fenomenet handlar om en situation så övermäktig att du vet att det faktiskt är kört. Så svenska slampor som ser kuk har ingenting med det att göra oavsett hur mycket nazifeministiskt trams du än läser.

Jag skrev "levande". Spelar du trög eller vad är det med dig? Har kvinnor inga principer menar du? Det får stå för dig. Hellre 1 dag stående än ett liv på knä. Att hellre dö än att våldtas är ett extremt enkelt val. Du kommer från en extremt priviligierad bakgrund så dina överlevnadsinstinkter har helt enkelt aldrig testats, du får det nämligen att låta som ett val.

Ingen blev ju dömd i det fallet du nämner. Märkligt, då du och andra här hävdar att det är superenkelt att få oskyldiga i fängelse. Så nej. ingen halmgubbe. Förklara dig: är det lätt eller inte lätt att få oskyldiga dömda?

Det är inte feminister som har kommit fram till detta. utan det är läkare. Läs för fan vad jag skriver. Och det handlar om något så simpelt som vårt stress-system "fight, flight och freeze", det är på något av dessa sätt vi människor reagerar på fara. Lägg ner det där om "feminister", de har för fasiken inte något med detta att göra. Det är medicinskt kunnande. Och ja: personer som blir våldtagna reagerar ofta med freeze, enligt studie gjord av läkare.

Läs om, läs rätt. Det där var ett jädrigt förvirrat svar.
Citera
2022-11-07, 20:38
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ingen blev ju dömd i det fallet du nämner. Märkligt, då du och andra här hävdar att det är superenkelt att få oskyldiga i fängelse. Så nej. ingen halmgubbe. Förklara dig: är det lätt eller inte lätt att få oskyldiga dömda?

Det är inte feminister som har kommit fram till detta. utan det är läkare. Läs för fan vad jag skriver. Och det handlar om något så simpelt som vårt stress-system "fight, flight och freeze", det är på något av dessa sätt vi människor reagerar på fara. Lägg ner det där om "feminister", de har för fasiken inte något med detta att göra. Det är medicinskt kunnande. Och ja: personer som blir våldtagna reagerar ofta med freeze, enligt studie gjord av läkare.

Läs om, läs rätt. Det där var ett jädrigt förvirrat svar.

Om det finns film på att ingen våldtäkt skett är det inte lätt och det har inte heller någon påstått så du kan som sagt släppa den halmgubben nu.

Jo det är feminister som snodde begreppet från militären, läs på. Genusvetare är inte läkare. Ingen svensk slampa någonsin har blivit drabbad av shell shock eller paralytisk chock för att hon ser en kuk, punkt slut. Sluta sprida myter.
Citera
2022-11-07, 20:42
Medlem
Citat:
Om det finns film på att ingen våldtäkt skett är det inte lätt och det har inte heller någon påstått så du kan som sagt släppa den halmgubben nu.

Jo det är feminister som snodde begreppet från militären, läs på. Genusvetare är inte läkare. Ingen svensk slampa någonsin har blivit drabbad av shell shock eller paralytisk chock för att hon ser en kuk, punkt slut. Sluta sprida myter.

Äsch, det räcker väl i så fall med att kvinnan/mannen påstår att våldtäkt skett vid annat tillfälle, så åker oskyldiga in. Eller?

Nej. Nej. Nej. Läs studien som gjorts på Södersjukhuset.
Citera
2022-11-07, 20:48
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Äsch, det räcker väl i så fall med att kvinnan/mannen påstår att våldtäkt skett vid annat tillfälle, så åker oskyldiga in. Eller?

Nej. Nej. Nej. Läs studien som gjorts på Södersjukhuset.

Inte om man säger att det skedde den 7 Maj och sen kommer en film fram från den 7e Maj och då säger hon "ojjjjjj menade ehhhhhhh 23 Juni.....". Kollade du någonsin fallet Ulf? Det var ingen trovärdig historia.

Skiter väl i vad nazifeminister som Karin Bringel på södersjukhuset säger. Du saknar förståelse för källkritik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in