2022-11-07, 18:46
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Prostituerad, bidragsfuskare, påstått bedrägeri, dålig mamma, drogmissbrukare, rattfylla (dömd för det)

Hora är en term han gillar att använda om Sara ..

Patrik påstås ha dragning till tonåringar, bruka droger osv osv ...

Enklast är att du själv bläddrar dig bakåt och kollar i historiken -- det många... råkar du på en lucka med annat så är det bara att fortsätta en bit till så dyker det upp igen "Horan..."

https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=1508689&threadid=335 0568

Nu kan man givetvis försvara UnitedKingdom med att det mesta är ju inte uthängningar för verkliga händelser - utan ett klistrande med spekulationer och fantasier som presenteras som sanningar för att smutskasta Sara och Patrik.

Det framgår dock klart att syftet med uthängningarna i tråden inte är att folk skall läsa och gilla personerna bakom Dumpen...

Du Micro, det som skrivs om Sara och Patrik är varken uthängning eller förtal.
Hennes domar finns att läsa här och Patriks eländiga liv har det skrivits om i 30 år så det är väl knappast en nyhet ens för dig?

Förstår du inte hyckleriet och dubbelmoralen i deras agerande?
Varför skulle en kvinna som pissat på samhället, skitit på sina egna barn helt plötsligt bli beskyddare av barn?

Tänkte hon aldrig på hur många barn som varje år blir påkörda av rattfyllon när hon körde bil drogad?

Nä jag tror fler och fler ser igenom deras lögner, det här handlar om annat än att skydda "barn" mot snuskgubbar.

De driver en kamp ute i marginalen, de verkliga förövarna och offren finns inte i den lilla damm som dumpens fiskare trålar i.

Två kroniska latmaskar har hittat en inkomst i lättförtjänta swishpengar i utbyte mot att en pöbel skall förlusta sig i "uthängningar".
Visst det kan se kul ut när gäddorna löper galopp över gator och skogar.
Bästa var dock motorsågen.

Men i det stora hela är det mer humbug och provokationer som lurar folk att swisha.
Citera
2022-11-07, 18:57
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Du Micro, det som skrivs om Sara och Patrik är varken uthängning eller förtal.
Hennes domar finns att läsa här och Patriks eländiga liv har det skrivits om i 30 år så det är väl knappast en nyhet ens för dig?
Hon är inte dömd för prostitution, bedrägeri mot försäkringskassan, och en jäkla massa annat som hävdats - så nej.

Citat:
Förstår du inte hyckleriet och dubbelmoralen i deras agerande?
Jo, jag förstår hyckleriet och dubbelmoralen hos de som sitter och gråter om uthängningar på Dumpen samtidigt som de själv hänger ut folk -- då mest med egna spekulationer som de serverar som sanningar.

Citat:
De driver en kamp ute i marginalen, de verkliga förövarna och offren finns inte i den lilla damm som dumpens fiskare trålar i.
De kvittar - det räcker att de finns där för att de skall vara värt att fiska.
Citera
2022-11-07, 19:08
Medlem
goofers avatar
Citat:
Hon är inte dömd för prostitution, bedrägeri mot försäkringskassan, och en jäkla massa annat som hävdats - så nej.

Jo, jag förstår hyckleriet och dubbelmoralen hos de som sitter och gråter om uthängningar på Dumpen samtidigt som de själv hänger ut folk -- då mest med egna spekulationer som de serverar som sanningar.

Ta och läs på domarna, och du som är väl insatt i ämnet vet ju att hon under en lång missbrukskarriär knappast ens är åtalad/ dömd för ens 10% av alla brott hon begått.
Sitt inte skriv att hon inte begått de brott hon är dömd för, bra 9 rattfyllor im jag minns rätt.

Jag är inte emot fisket och uthängningarna I sig, men jag är jävligt emot de två pundare med anhang som driver dumpen nu.
Mer oseriösa får man leta länge efter.
Det finns bättre folk sas.
Citera
2022-11-07, 19:11
Medlem
Citat:

Sara har ju själv berättat i Expressen hur hon sålde sex som barn. Hur fan kan det då vara förtal att nämna det?? Som vanligt är du fullständigt ute i det blå och cyklar.
https://www.expressen.se/nyheter/sara-salde-sex-som-barn-nu-jagar-hon-pedofiler/
Citera
2022-11-07, 19:14
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Ta och läs på domarna, och du som är väl insatt i ämnet vet ju att hon under en lång missbrukskarriär knappast ens är åtalad/ dömd för ens 10% av alla brott hon begått.
Sitt inte skriv att hon inte begått de brott hon är dömd för, bra 9 rattfyllor im jag minns rätt.

Jag är inte emot fisket och uthängningarna I sig, men jag är jävligt emot de två pundare med anhang som driver dumpen nu.
Mer oseriösa får man leta länge efter.
Det finns bättre folk sas.
Nej, jag behöver inte det .. Det som trumpetas mest är prostitution - som inte ens är olagligt, det ackompanjeras flitigt med påstående om pågående bidragsbedrägeri bl a.

Samma med Patriks, det som dras fram han inte är dömd för och sedan spekuleras det fritt ..

Vi kan lämna ämnet nu - men skrattretande är det när någon fördömer uthängningar på Dumpen och sedan själv sitter och hänger ut människor för i huvudsak påhittade saker dessutom.

Nej, just nu finns det inte bättre folk för ändamålet - eftersom det just nu är de om driver sajten och den är den enda i sitt slag.
Citera
2022-11-07, 19:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas2022
Sara har ju själv berättat i Expressen hur hon sålde sex som barn. Hur fan kan det då vara förtal att nämna det?? Som vanligt är du fullständigt ute i det blå och cyklar.
https://www.expressen.se/nyheter/sara-salde-sex-som-barn-nu-jagar-hon-pedofiler/
Det är inget brott.

Ja såsom det används av er här i tråden är det förtal och inget annat.
Du får läsa på om förtal.

Nu pratade vi dock om uthängningar - och inte just förtal.
Citera
2022-11-07, 19:18
Medlem
Citat:
Jo det har familjen. Därför är det viktigt att information till andra inte är något gäddans familj behöver ta ansvar för - utan det sker oavsett vilka val de gör.
Så även om gäddans familj önskar att det inte ska ske i all offentlighet så är deras vilja fullständigt ointressant?
Citera
2022-11-07, 19:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Så även om gäddans familj önskar att det inte ska ske i all offentlighet så är deras vilja fullständigt ointressant?
Ja, där går säkerheten för andra före faktiskt.

Det fungerar så i domstolarna också -- förövarens namn blir allmän handling även om denne har familj.
Citera
2022-11-07, 19:43
Avslutad
Citat:
Absolut -- 160 av dem hittar du på Dumpen.

Hur många av dem är dömda enligt svensk rättsskipning? Ståndrätt ā la Dumpen gillas inte i civiliserade samhällen.
Citera
2022-11-07, 19:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Hur många av dem är dömda enligt svensk rättsskipning? Ståndrätt ā la Dumpen gillas inte i civiliserade samhällen.
Svaret handlade om vilka som delade uppfattningen att eftersom 25 åringar har svårt att ligga med jämnåriga så skall man öppna upp för att de skall få ligga med barn istället.

De på Dumpen hängs inte ut som dömda - de hängs ut för de handlingar de gjort i kontakt med Dumpen.
Åker du tunnelbana så har du åkt tunnelbana vare sig du är dömd för det eller inte

Dumpen gillas av väldigt många föräldrar och övriga som är trött på predatorer som jagar barn.
Citera
2022-11-07, 20:10
Medlem
Citat:
Ja, där går säkerheten för andra före faktiskt.

Det fungerar så i domstolarna också -- förövarens namn blir allmän handling även om denne har familj.
Det här är ju skrattretande. Jämför du dumpens sätt att exponera MÖJLIGA övergripare med hur svenska domstolar arkiverar DÖMDA brottslingar?

Du är skrattretande hjärntvättad.
Citera
2022-11-07, 20:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Det här är ju skrattretande. Jämför du dumpens sätt att exponera MÖJLIGA övergripare med hur svenska domstolar arkiverar DÖMDA brottslingar?

Du är skrattretande hjärntvättad.
Nej, jag pratar inte om hur de arkiverar saker - jag pratar om att det är allmän handling dvs information som alla kan ta del av.
Det sker dessutom före någon dom, när någon tilldelas försvarare, stämning väcks eller vid eventuell häktning .. Långt före dom med andra ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in