Blandat från bloggen.
Hon var ju nästan rumsren för flera veckor sen. 🤔
Citat:
Selma är inte rumsren ännu. Men det går bättre och bättre.
Tragiskt att han inte klarar att ha en egen stil utan följer alla andra.
Medveten... Svagt att inte våga ha en egen stil, bara apa efter andra precis som morsan som är konstgjord från topp till tå och helt blåst.
Citat:
Ludvig har höstlov. Vilket innebär sovmorgon. mer fotboll. kvällsmys och shopping. Ludvig passade på att klippa sig. han bestämmer själv. Det som är ”inne” nu mamma, det är mittbena och baggie jeans . Bara så att ni vet 🤣😎 11 år och redan medveten.
Bloggen lär aldrig bli klar.
Citat:
Bloggen pr fortfarande under justering. Därav glesare inlägg. Däremot är trafiken högre än vanligt vilket i min värld inte går ihop 😂 Men jag lovar er att snart är jag tillbaka som vanligt! – Tack för tålamodet🙏🏻
Så hon har använt appen i många år men kämpar ändå med sitt sötsug och gick upp massor i vikt. Bra reklam...
Citat:
Som Lifesum användare sedan många år så vet ni att jag använder appen till vardag. Men också att jag rekommenderar den till vänner, klienter och följare ❤️
Många kämpar på med extra kilon och fokuserar på vad man INTE ska äta …. Vilket gör hela den mentala biten svårare. Man förknippar ofta att äta ”nyttigt” med att äta enformigt och ganska tråkigt lift. Vilket oftast blir ohållbart i längden…