Citat:
Ursprungligen postat av
SweKingCalle
Säkert, sen kan man ju undra hur mycket de redan vet, uttalandet från advokaten blir jag inte klok på ?
– Av principiella skäl vill jag inte kommentera detta, för det här liknar ingenting annan, säger Mikael Svegfors, till Aftonbladet.
Någon kunnig som kan förklara för mig vad ”grovt våldsbrott” innebär? Såg att det först stod MGM satt häktade för misstänkt grovt brott och senare stod det misstänkt grovt våldsbrott.
Fick en kommentar tidigare till min teori om knivhugg, att det inte kunde stämma för polisen inte har hittat blod i lägenheten (baserat på deras människorov rubricering och att det dröjde till måndagen innan de tog in de två MGM). Hur är vi säkra på de inte har hittat blod? Det verkar ju som de verkligen har spenderat lång tid i JJs lägenhet.
Dessutom känns det som något är extremt skumt med hela situationen om advokaten säger ”det här liknar ingenting annat”. Jag har även fått samma vibbar från andra uttalanden i media, att det är extremt känsligt osv. MHs pappa avföljer sin egen dotter. Jag undrar vad fan de egentligen har gjort med T. Ingen i Vetlanda verkar vilka yppa någonting heller. Förstår dock att man inte vill råka röja sin identitet i en liten stad där många känner varandra. Om någon vill vara anonym kan ni alltid skicka privatmeddelande till mig, eller någon annan ni litar på i tråden.