2022-11-05, 01:26
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Alex kanal tvivlar jag på att den kommer bli aktiv igen, han har hintat om en QnA med anine som ska komma, kanske kommer nån video då och då men inget mer skulle jag tro, men Alva skulle släppa en video nu på söndag sägs det. Och vinnarna av tävlingen tvivlar jag på att dom fått sitt pris tyvärr, för han har ju berättat vilka gäster det är på skivan och ja minns inte att nån av dom nämndes !

Ok, thanks for update!
Citera
2022-11-05, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
https://www.instagram.com/p/CkjMhGxIIiB/?utm_source=ig_web_copy_link

https://www.instagram.com/reel/CkjGSbKIZT8/?utm_source=ig_web_copy_link

Såg ghost lagt ut detta 😂👍

Hahahah sämsta texten någonsin han ghost har värdelös
Citera
2022-11-05, 09:48
Medlem
Citat:
https://vm.tiktok.com/ZMFUhoS3V/
https://vm.tiktok.com/ZMFUk1BVP/
Den här hon e helt farlig 😂
Hoppas hon får hjälp nu i alla fall.
Citera
2022-11-05, 09:49
Medlem
se8035s avatar
[quote=Roadg1|82292956]
Citat:
Haha ja, asså jag får rysningar i hela kroppen när jag ser en tjej (Alva eller vilken tjej som helst) som tkr dom ser så jävla cool ut när man liksom ser i deras ögon att dom tänker ba shiit ja är så fkn snygg och tuff ja e värsta bad bitch gangsta wife. Spyr på det, man försöker se lite påtänd idgaf look o tänker dom e gåsmamman.

Ja kan inte alla här skapa en pakt att avfölja på youtube och alla sociala medier bara, hur kul hade det inte varit att se Alex tappa följare så han kommer under 100k iaf för han var ju så glad över att passera 100k. Det krävs typ 2k som avföljer.
Sen kan inte alla gå in på youtube och rapportera och strika kanalen också ![/QUOTE

Boys,, skapa pakt för att få andra följare att avfölja någon annan ? 🤣 har ni inget annat för er ?
Har ni ingen tjej eller egen aktivitet, jobb mm
För så här sjukt bär man sig inte åt .
Ren avensjuka på hans fram gång ,sen att han vart/är vet ju hans följare redan .
Jag tror d flesta av er är pundare och miss lyckade annars gör man inte på detta vis.

Hade ni varit offentliga själva tror jag ni inte hålt på så här bara fega bakom eran smutsiga skärm 😎
Ha d och ta hand om era egna liv !
Suck du igen, mannen du blowar Alex mer än Alva
Citera
2022-11-05, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Hahahah sämsta texten någonsin han ghost har värdelös
Ja eller hur, han skriver och spelar in en rad åt gången låter de som, inget flow i låten typ. Sen hans autotune ska vi inte ens prata om, han verkar tro att det är til för att låta som en robot😂
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Hoppas hon får hjälp nu i alla fall.
Ja man kan hoppas, men de kan vara too little too late, som kan inte ta in hon på 72 timmar o släppa lös hon igen😅
[quote=se8035|82299722]
Citat:
Ursprungligen postat av Roadg1
Suck du igen, mannen du blowar Alex mer än Alva
Hahaha du skulle sett igår innan admin rensa tråden, den där snubben måste ha rymt från sina vårdare alltså det var helt osammanhängande grejer han skrev 🤣

Men vad tror ni om Alex o Alva ? Och anine är han kvar på Alex kuk? När kommer QnA videon ? Vart är dom andra videosarna Alex nämnt nån gång att han hade på lager? Kommer Alva släppa sin video på söndag ? Och varför är Alex så inaktiv på sin instagram?
Citera
2022-11-05, 11:34
Medlem
[quote=User1945|82300040]Ja eller hur, han skriver och spelar in en rad åt gången låter de som, inget flow i låten typ. Sen hans autotune ska vi inte ens prata om, han verkar tro att det är til för att låta som en robot😂

Ja man kan hoppas, men de kan vara too little too late, som kan inte ta in hon på 72 timmar o släppa lös hon igen😅
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Hahaha du skulle sett igår innan admin rensa tråden, den där snubben måste ha rymt från sina vårdare alltså det var helt osammanhängande grejer han skrev 🤣

Men vad tror ni om Alex o Alva ? Och anine är han kvar på Alex kuk? När kommer QnA videon ? Vart är dom andra videosarna Alex nämnt nån gång att han hade på lager? Kommer Alva släppa sin video på söndag ? Och varför är Alex så inaktiv på sin instagram?
Skönt det blev rensat!
Jag tror Annie är kvar på Alex kuk. Han håller låg profil men synts till på TikTok. Kan va av olika anledningar, gömmer sig? Fuckat up rejält? För upptagen med att baxa folk? Eller helt enkelt, knarket och pengarna är slut, hittar ingen kassa ko, så kanske ligger på nån soffa o svettas o skakar, alt på BC.
Alva kommer säkert släppa nån tråkig smink video på söndag. Alex kanal tvekar jag på att den kommer återuppstå. Möjligt han har på lager, men kan va videos som följare sk inte tycker är jätte roliga, därför drar han sig för att lägga upp dem. Tror han är extremt känslig för kritik och bakslag just nu när hela hans liv rasar samman inför offentligheten! Om de blir ihop igen efter att han suttit i kameran och offentligt sagt att han inte älskar henne, jaaa jag vet inte vad jag ska säga. Obehagligt redan hur hon stalkat honom till Gbg. Dessutom verkar hon va inne i en alkis period. Mer öppen och aktiv på instagram, blicken är inte riktigt där den ska vara.
Citera
2022-11-05, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Skönt det blev rensat!
Jag tror Annie är kvar på Alex kuk. Han håller låg profil men synts till på TikTok. Kan va av olika anledningar, gömmer sig? Fuckat up rejält? För upptagen med att baxa folk? Eller helt enkelt, knarket och pengarna är slut, hittar ingen kassa ko, så kanske ligger på nån soffa o svettas o skakar, alt på BC.
Alva kommer säkert släppa nån tråkig smink video på söndag. Alex kanal tvekar jag på att den kommer återuppstå. Möjligt han har på lager, men kan va videos som följare sk inte tycker är jätte roliga, därför drar han sig för att lägga upp dem. Tror han är extremt känslig för kritik och bakslag just nu när hela hans liv rasar samman inför offentligheten! Om de blir ihop igen efter att han suttit i kameran och offentligt sagt att han inte älskar henne, jaaa jag vet inte vad jag ska säga. Obehagligt redan hur hon stalkat honom till Gbg. Dessutom verkar hon va inne i en alkis period. Mer öppen och aktiv på instagram, blicken är inte riktigt där den ska vara.
Ja troligtvis slut på lyckopulver så dom har krupit till sina damer och vill bli nattade!
Ja Alex verkar inte va en höjdare på att ta kritik som den narcissist han är 😂 sen kan man ju fråga sig om hans surf är slut i mobilen eftersom det inte varit någon destruktiv live på ett tag. Exakt allt med och runt Alex är en shitshow som bara väntar på att explodera, och jag sitter bänkad med popcorn !
Citera
2022-11-05, 11:59
Medlem
Såg att Stugbajsaren har valt att plocka tillbaka alla bilder tillsammans med Alex på sin instagram.

Stugbajsaren verkar även tappa följare i rask takt, det är nog dags att ljuga ihop något sjukt.

https://gyazo.com/52e5611f6f722a6aa12c04fe1eb9601d
Senast redigerad av Silentrunner 2022-11-05 kl. 12:01.
Citera
2022-11-05, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Såg att Stugbajsaren har valt att plocka tillbaka alla bilder tillsammans med Alex på sin instagram.

Stugbajsaren verkar även tappa följare i rask takt:

https://gyazo.com/52e5611f6f722a6aa12c04fe1eb9601d
Men herregud va är det för nivå på hon, är som en 14åring och plockar bort bilder på han, fine de kan man absolut göra vid ett breakup men att gå in och återställa bilderna igen? Satan va barnsligt, hon lägger tillbaks dom som att deras förhållande aldrig tagit slut och dom är stabil o bra. Dom kommer väl muslim gifta sig igen också😅

Edit: hur kan man se sån där om hur många följare dom tappat ?
Citera
2022-11-05, 12:11
Medlem
Så många skjutningar som händer, och ändå lever den här sorgliga ursäkten till människa?
Citera
2022-11-05, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Så många skjutningar som händer, och ändå lever den här sorgliga ursäkten till människa?
Ja tyvärr, troligtvis för att han är för lågtstående att någon skulle riskera fängelse, ingen kommer skjuta en återkommande kund
Citera
2022-11-05, 12:34
Medlem
Kaktusmongos avatar
Jag undrar vad deras föräldrar, framförallt Alvas föräldrar gör för att stoppa detta....? Nu har ju deras dotter åkt in i helt fel kretsar och verkar vara i ett aktivt missbruk. Kanske är det "bara" alkohol, men troligen mer grejer.

Ni undrar varför Alex inte är aktiv på insta, har ni sett hur han ser ut på de ställen han skymtar förbi (andras insta/tiktok)?? Han är helt utmärglad, alltså skinn och ben, ser sjuk ut. Verkar inte ha ätit nått under rushen, knappast tränat heller, har nog inte råd med bola...

Minns en hel-yllevideo före han åkte in där han fick frågan om det fanns nån risk att han skulle återuppta sin kriminella livsstil, och han sa att det var väldigt långt borta om inte nått helt oväntat hände å han plötsligt fick väldigt ont om pengar eller liknande.... så han lär ju försörja sig på att beckna just nu, och han är känd, folk känner igen honom... och slirar runt i GBG, påtänd, med grejer på sig och i sig...? Och alla ställen han befinner sig på är helt okej med det...?

Imponerande!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in