[quote=User1945|82300040]Ja eller hur, han skriver och spelar in en rad åt gången låter de som, inget flow i låten typ. Sen hans autotune ska vi inte ens prata om, han verkar tro att det är til för att låta som en robot😂
Ja man kan hoppas, men de kan vara too little too late, som kan inte ta in hon på 72 timmar o släppa lös hon igen😅
Citat:
Ursprungligen postat av
se8035
Hahaha du skulle sett igår innan admin rensa tråden, den där snubben måste ha rymt från sina vårdare alltså det var helt osammanhängande grejer han skrev 🤣
Men vad tror ni om Alex o Alva ? Och anine är han kvar på Alex kuk? När kommer QnA videon ? Vart är dom andra videosarna Alex nämnt nån gång att han hade på lager? Kommer Alva släppa sin video på söndag ? Och varför är Alex så inaktiv på sin instagram?
Skönt det blev rensat!
Jag tror Annie är kvar på Alex kuk. Han håller låg profil men synts till på TikTok. Kan va av olika anledningar, gömmer sig? Fuckat up rejält? För upptagen med att baxa folk? Eller helt enkelt, knarket och pengarna är slut, hittar ingen kassa ko, så kanske ligger på nån soffa o svettas o skakar, alt på BC.
Alva kommer säkert släppa nån tråkig smink video på söndag. Alex kanal tvekar jag på att den kommer återuppstå. Möjligt han har på lager, men kan va videos som följare sk inte tycker är jätte roliga, därför drar han sig för att lägga upp dem. Tror han är extremt känslig för kritik och bakslag just nu när hela hans liv rasar samman inför offentligheten! Om de blir ihop igen efter att han suttit i kameran och offentligt sagt att han inte älskar henne, jaaa jag vet inte vad jag ska säga. Obehagligt redan hur hon stalkat honom till Gbg. Dessutom verkar hon va inne i en alkis period. Mer öppen och aktiv på instagram, blicken är inte riktigt där den ska vara.