2022-11-05, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lelleolsson
Hallå! Orkar inte bläddra igenom allt trams. Vill bara få reda på vilken som är den andra gäddan som tagit livet av sig. Känner till honom med hunden, men vem är den andre?

30% av allt trams består av idioter som ställer samma fråga. Svaret är att ingen vet.
Citera
2022-11-05, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Vem gäller detta?
En av gäddorna. Har lovat honom och anhöriga att inte dela med mig av vilken av de det är
Citera
2022-11-05, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lelleolsson
Hallå! Orkar inte bläddra igenom allt trams. Vill bara få reda på vilken som är den andra gäddan som tagit livet av sig. Känner till honom med hunden, men vem är den andre?
Han hann aldrig bli publicerad på Dumpen.
Citera
2022-11-05, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Någon borde tipsa försäkringskassan om Saras ”gåvor ” ifrån sina fans och även nämna att hon är fullt kapabel till att jobba genom att köra bil och resa Sverige runt och springa efter män och glöm ej allt arbete som krävs för att lägga ut alla konfrontationer på hemsidan det måste vara massa jobb i det.

Hon har alltså inga problem med att jobba efter vad hon visat att hon klarar av i dumpen ändå är hon sjukskriven. Detta bör granskas mer tycker jag. En liten bidragsfuskare har vi alltså med att göra det låter inte så ärligt.

Däremot så får man ju faktiskt tjäna upp till 48300 kr per år även som sjukskriven vad jag läst och om så är fallet så har Sara redan överskridit den summan sedan länge. Hon granskar och hänger ut män tror hon är perfekt fast frågan är när det är tid för henne att smaka på sin egen medicin? Hon har även skaffat skyddad identitet vilket indikerar att hon skulle kunna vara rädd att bli biten av en gädda
Det är en gissning att hon har någon form av sjukersättning inte sjukpenning. Vid permanent sjukersättning har man rätt att vara aktiv på annat sätt än om man är tillfälligt sjukskriven från ett arbete. Man har vid permanent livslång sjukersättning rätt att syssla med hobbyverksamhet man har tom rätt att välja att försöka jobba , studera eller annat utan att sjukersättningen dras in.

Man ska inte glömma att de som finns i daglig verksamhet i många fall jobbar heltid på cafeer eller med enkel tillverkning trots att de har sjukersättning, alltså finns rätten att aktivera sig trots sjukersättning
Citera
2022-11-05, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av syrakk
Han hann aldrig bli publicerad på Dumpen.
Ok. Tack
Citera
2022-11-05, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Någon borde tipsa försäkringskassan om Saras ”gåvor ” ifrån sina fans och även nämna att hon är fullt kapabel till att jobba genom att köra bil och resa Sverige runt och springa efter män och glöm ej allt arbete som krävs för att lägga ut alla konfrontationer på hemsidan det måste vara massa jobb i det.

Hon har alltså inga problem med att jobba efter vad hon visat att hon klarar av i dumpen ändå är hon sjukskriven. Detta bör granskas mer tycker jag. En liten bidragsfuskare har vi alltså med att göra det låter inte så ärligt.

Däremot så får man ju faktiskt tjäna upp till 48300 kr per år även som sjukskriven vad jag läst och om så är fallet så har Sara redan överskridit den summan sedan länge. Hon granskar och hänger ut män tror hon är perfekt fast frågan är när det är tid för henne att smaka på sin egen medicin? Hon har även skaffat skyddad identitet vilket indikerar att hon skulle kunna vara rädd att bli biten av en gädda

Det är väl inte gåvor utan en fråga om samarbete. Alltså en form av reklam. De som har en sida på nätet och gör samarbeten behöver inte vara ett dugg intresserade av det som man gör reklam för. Man får betalat och gör reklam och redovisar den ekonomiska transaktionen kring samarbetet.

Att anmäla henne kommer du inte någon vart med. Självklart har hon fullständig koll på vad som gäller för hennes ekonomi och för verksamheten på Dumpen. Du verkar så bitter.

Att hon har skyddad identitet beror ju på att gäddor hotat henne. Det är många som är bittra för att de numera är rädda att söka efter barn att våldta. Det är många som är rädd att bli fångad av en fiskare. Och få sin bild ute på Dumpen.
Citera
2022-11-05, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Jag håller med om att Sara bör granskas noggrannare. Och det pga att jag vet hur hon behandlar anhöriga. Så kör bara kör.
Om din granne eller eventuell barnvakt är pedofil vill inte du veta det?
Citera
2022-11-05, 11:47
Medlem
Littras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
I fallet med dumpens uthängningar så begås rejäla övergrepp i syfte att förhindra potentiella övergrepp.

I min värld är det väldigt fel. Speciellt när just publiceringen på det sätt den görs är fullständigt onödig

Nja, dumpens metoder är väl mindre övertramp än om man jämför med t.ex. Haveristerna-Sanna som sitter och upprepar och okritiskt sprider falska rykten baserat på andras långsökta idéer om att Joakim Lundell skulle vara pedofil?
Citera
2022-11-05, 12:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kungen9393
Så jävla nerknarkad och nersöpen den ragatan är så behöver hon alla pengar i världen för att rädda upp de nyllet , om de ens är möjligt.. Ser ut som agda 83 som gått på heroin i 40 år.

Det roliga är att hon försöker vara söt på bilder hon lägger upp genom att göra fjortis likande miner. Det syns verkligen att hon gått på livets hårda om an säger så. Tjack och vatten hela natten eller något i den stilen.

Frågan är när någon gädda ska ge igen på henne egentligen jag väntar lika ivrigt som Dumpen fans väntar på en ny Gädda. Hon har ju skaffat skyddad identitet så lite rädd är hon nog allt Ger man sig i leken får man leken tåla eller?
Citera
2022-11-05, 12:26
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Jag håller med om att Sara bör granskas noggrannare. Och det pga att jag vet hur hon behandlar anhöriga. Så kör bara kör.

Kör på ang Sara.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Känner ingen som hade en så ung flickvän när jag gick på gymnasiet förutom några få som redan i 9:an blev tillsammans med någon som gick i 8:an och som fortsatte vara tillsammans , några av dem 40 år senare fortfarande par

Sen en till fullständigt verklighetsfrämmande skribent, men det bevisar ju era i övrigt sjuka, hatiska inlägg, dvs er tid på Flashback läggs på att ge utlopp för hat.
Alla normalt begåvade människor vet att under tonåren så är killar till 90% ett eller ett par år äldre än sina flickvänner, det handlar om att tjejer mognar något tidigare än killar.
Citera
2022-11-05, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Kör på ang Sara.

Sen en till fullständigt verklighetsfrämmande skribent, men det bevisar ju era i övrigt sjuka, hatiska inlägg, dvs er tid på Flashback läggs på att ge utlopp för hat.
Alla normalt begåvade människor vet att under tonåren så är killar till 90% ett eller ett par år äldre än sina flickvänner, det handlar om att tjejer mognar något tidigare än killar.
Ja , det är också därför snittet för sexdebut för tjejer ligger på 16,2 år och för killar 16,7 år , inget pekar på att 16-18 åriga killar har flickvänner som går i 8: e klass .
Citera
2022-11-05, 12:57
Medlem
populopiduss avatar
Hur fan kan det inte bli mer rabalder över Patrik Sjöbergs kokainfest med två 18-åriga tjejer (om dom ens är det)? Det är ju helt jävla uppenbart att dom alla är påtända. Och oavsett om dom inte skulle vara det (tro mig, det är dom) så är det ändå minst sagt ett märkligt beteende. Det ger mig en bitter eftersmak i munnen att se en gubbe nära 60 år hålla på på det här sättet han gör med unga tjejer.

SÄRSKILT med tanke på Patriks engagemang för att motverka pedofilers jakt på barn så är detta skandal. Och nog fan tänder han på tonåringar, precis som gäddorna han jagar - den saken är klar. Kapten Klänning-radarn gör fullt utslag på honom.

"Varför är du inte med tjejer i din egen ålder?" - Patrik Sjöberg
Senast redigerad av populopidus 2022-11-05 kl. 13:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in