2022-11-05, 01:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
Har Dumpen provocerat fram självmord nummer två nu? Undrar om de är stolta nu?

Förstår inte alls det sunda med dumpen.se, vad är de vill uppnå? Maximalt döda till sensation, uppmärksamhet och Swish-pengars skull? Till Dumpen-anhängarna och alla fejkade konton de köpt här i tråden-lägg ner och gör om-gör rätt!
Citera
2022-11-05, 01:48
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Är det någon som vet vem "Fackbody (Napp #160) Stockholm" är?
https://dumpen.se/2022/11/04/fackbody-napp-160-stockholm/
Kallar sig Alex. Bilen han kör ser ut att vara en Volvo XC90 andra generationen (efter 2015). Svart lack. Tror det är Inscription-varianten då den har kromlister lite här och där.
Går knappt orientera sig i den här tråden längre. Horungarna som spyr galla på Dumpen spammar sönder den. Det mesta är dessutom OT som borde tas i pedofilforumet. Beklagligt att vi inte kan få en egen tråd för gäddsnack. Hursomhelst lyckades jag hitta ditt inlägg tillslut. Och nej, jag vet tyvärr inte vem sandnegern är. Förhoppningsvis får vi snart reda på det, eller så kanske de avmaskar regplåten i filmen. Skriver han något om var han bor eller hur långt det är för honom att åka till mötet? Jag får kika närmare imorgon. Den här idioten ska få sin stund i rampljuset han också.
Citera
2022-11-05, 01:52
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waldeus
Förstår inte alls det sunda med dumpen.se, vad är de vill uppnå? Maximalt döda till sensation, uppmärksamhet och Swish-pengars skull? Till Dumpen-anhängarna och alla fejkade konton de köpt här i tråden-lägg ner och gör om-gör rätt!

Sara är/var bankrutt, stora skulder med vilka hon aldrig någonsin skulle kunnat leva ett drägligt liv, men med dumpen.se så får hon in swishpengar rakt in på eget konto, helt utan yttre insyn av någon oberoende person, hur kan Skatteverket, Försäkringskassan bara låta henne fortsätta bedrägeriet, helt ofattbart.

Tillsammans med Putte Sjöberg även numera under namnet "WhosYourDaddy" utnyttjar Sara Puttes kändisskap, för utan Putte hade ingen dumpen funnits, men även han är i behov av pengar, så blir lite win-win, Putte skulle dock kunna hitta eget levebröd men att få lite dumpenswish kräver inte mycket av honom och han har alltid gillat enkla pengar.

Som du säger, gör om, gör rätt, för en dumpen med seriösa utbildade personer i ledningen behövs för att på riktigt ge sej i kast med pedofiler. Men inte genom drivkraft av hämndlystnad eller för egen ekonomisk vinning.
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-11-05 kl. 01:58.
Citera
2022-11-05, 01:59
Avstängd
Kör på, Dumpen. Alla pedofilgnäll här visar att ni behövs.
Citera
2022-11-05, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Sara är/var bankrutt, stora skulder med vilka hon aldrig någonsin skulle kunnat leva ett drägligt liv, men med dumpen.se så får hon in swishpengar rakt in på eget konto, helt utan yttre insyn av någon oberoende person, hur kan Skatteverket, Försäkringskassan bara låta henne fortsätta bedrägeriet, helt ofattbart.

Tillsammans med Putte Sjöberg även numera under namnet "WhosYourDaddy" utnyttjar Sara Puttes kändisskap, för utan Putte hade ingen dumpen funnits, men även han är i behov av pengar, så blir lite win-win, Putte skulle dock kunna hitta eget levebröd men att få lite dumpenswish kräver inte mycket av honom och han har alltid gillat enkla pengar.

Som du säger, gör om, gör rätt, för en dumpen med seriösa utbildade personer i ledningen behövs för att på riktigt ge sej i kast med pedofiler. Men inte genom drivkraft av hämndlystnad eller för egen ekonomisk vinning.

Media rapporterar och rättsväsendet dömmer. Därför som tidningar brukar maska pedofiler när de får tag på dem. Deras jobb är att rapportera om en företeelse. Inte hänga ut enskilda.

Pappa Patrik och psykopat Sara kan mycket väl vara ansatta av skatteverket och i Saras fall även försäkringskassan. De berättar ju inte sådant. Så det är svårt för en utomstående att se vad som händer.

Stalltippset är att de även kan/kommer bli utredda och dömmas för bokföringsbrott.

Grejen är att sådant tar lite tid. Kvarnhjulen hos myndigheterna mal långsamt men ordentligt.
Citera
2022-11-05, 06:53
Medlem
Hur mår ni? Lägger tid på att ta reda på/hänga ut vilka som vittna mot en snubbe som ville träffa och trycka på en unge. Istället för att fokusera på gäddorna. Det är ju så man skäms för att vara man då ja utgår ifrån att ni är ett par lättkränkta män som inte klarar att se andra män åka fast av en kvinna.

Om så Sara har sålt sig till hela världens fotbollslag och dragit linor ur Gynnings rövhål så är det inte jämförbart med människor som vill knulla små barn. Ser ni inte skillnaden bör ni se över er själva.

Fan grabbar. T.om våra mest tyngsta kriminella vet att brott mot barn är FEL och oförlåtligt.

Ta er samman nu.
Citera
2022-11-05, 07:45
Bannlyst
Någon borde tipsa försäkringskassan om Saras ”gåvor ” ifrån sina fans och även nämna att hon är fullt kapabel till att jobba genom att köra bil och resa Sverige runt och springa efter män och glöm ej allt arbete som krävs för att lägga ut alla konfrontationer på hemsidan det måste vara massa jobb i det.

Hon har alltså inga problem med att jobba efter vad hon visat att hon klarar av i dumpen ändå är hon sjukskriven. Detta bör granskas mer tycker jag. En liten bidragsfuskare har vi alltså med att göra det låter inte så ärligt.

Däremot så får man ju faktiskt tjäna upp till 48300 kr per år även som sjukskriven vad jag läst och om så är fallet så har Sara redan överskridit den summan sedan länge. Hon granskar och hänger ut män tror hon är perfekt fast frågan är när det är tid för henne att smaka på sin egen medicin? Hon har även skaffat skyddad identitet vilket indikerar att hon skulle kunna vara rädd att bli biten av en gädda
Citera
2022-11-05, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Någon borde tipsa försäkringskassan om Saras ”gåvor ” ifrån sina fans och även nämna att hon är fullt kapabel till att jobba genom att köra bil och resa Sverige runt och springa efter män och glöm ej allt arbete som krävs för att lägga ut alla konfrontationer på hemsidan det måste vara massa jobb i det.

Hon har alltså inga problem med att jobba efter vad hon visat att hon klarar av i dumpen ändå är hon sjukskriven. Detta bör granskas mer tycker jag. En liten bidragsfuskare har vi alltså med att göra det låter inte så ärligt.

Däremot så får man ju faktiskt tjäna upp till 48300 kr per år även som sjukskriven vad jag läst och om så är fallet så har Sara redan överskridit den summan sedan länge. Hon granskar och hänger ut män tror hon är perfekt fast frågan är när det är tid för henne att smaka på sin egen medicin? Hon har även skaffat skyddad identitet vilket indikerar att hon skulle kunna vara rädd att bli biten av en gädda

Vad duktig du är lilla gubben. Sköt du ditt så sköter andra sitt
Citera
2022-11-05, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory

Så jävla nerknarkad och nersöpen den ragatan är så behöver hon alla pengar i världen för att rädda upp de nyllet , om de ens är möjligt.. Ser ut som agda 83 som gått på heroin i 40 år.
Senast redigerad av Kungen9393 2022-11-05 kl. 07:49. Anledning: Edit
Citera
2022-11-05, 08:02
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas2022
Du har fullständigt fel och baserar ditt tyckande på icke fakta. Dessutom tycker du att jag är persona non grata för att jag tycker dumpen inte är rätt väg att gå. När jag sen vill granska Sara då stärker det din presumtiva teori att jag är pedofil. Detta är livsfarligt och jag hoppas att det snart får ett slut så inte fler oskyldiga drabbas.

Jag håller med om att Sara bör granskas noggrannare. Och det pga att jag vet hur hon behandlar anhöriga. Så kör bara kör.
Citera
2022-11-05, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Savsjoskvaller
Hur mår ni? Lägger tid på att ta reda på/hänga ut vilka som vittna mot en snubbe som ville träffa och trycka på en unge. Istället för att fokusera på gäddorna. Det är ju så man skäms för att vara man då ja utgår ifrån att ni är ett par lättkränkta män som inte klarar att se andra män åka fast av en kvinna.

Om så Sara har sålt sig till hela världens fotbollslag och dragit linor ur Gynnings rövhål så är det inte jämförbart med människor som vill knulla små barn. Ser ni inte skillnaden bör ni se över er själva.

Fan grabbar. T.om våra mest tyngsta kriminella vet att brott mot barn är FEL och oförlåtligt.

Ta er samman nu.

Min analys om dig. Misslyckad kille med dåligt självförtroende. Wanna be tuffing. Hoppas på att få tjejer genom att vara undergiven.

Nu kommer din domina att bli arg på dig. Du lyfter en död fråga. Jag hängde ju inte ut fiskaren trots att jag kunnat. Din idiot. Gå och spela Wordfeud istället.

Det som är intressant i rättegången om märsta-gäddan är hur försvaret och domstolen ser på Dumpens agerande.

Det går ju att ana kritik mot Dumpen från åklagarens håll. Gäddan hann antagligen städa undan avgörande bevis pga Dumpen.

Sen...Glömde nästan... Okänd far är inte så ovanligt. Men den här ungen har enligt utdrag känd fader men okänd mor. Samtidigt bor enligt utsago en kvinna med honom. Men hon saknas i alla myndighetsdokument.
Senast redigerad av odif6891 2022-11-05 kl. 08:07.
Citera
2022-11-05, 08:29
Medlem
Hallå! Orkar inte bläddra igenom allt trams. Vill bara få reda på vilken som är den andra gäddan som tagit livet av sig. Känner till honom med hunden, men vem är den andre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in