2022-11-05, 10:59
Medlem
Draculeas avatar
Han är huvudägare i två(!!) kommanditbolag som verkar bedriva transporter.
Hotings fjärrtransport & Vilhelmina Fjärrtansport.
Både hoting och Vilhelmina ligger relativt nära varandra. (7-8 mil ifrån)
Citera
2022-11-05, 11:16
Medlem
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Värmlänning menar du väl? Nån jävla ordning får det vara.
I SVT-klippet säger han "jag är norrlänning så jag är van att svälta".
Citera
2022-11-05, 11:25
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
I SVT-klippet säger han "jag är norrlänning så jag är van att svälta".

Då pudlar jag. Tog för givet att han var värmlänning för han stod i Värmland.
Citera
2022-11-05, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Ja, hans tjurighet är som en tågolycka som är rolig att titta på på avstånd. Att behöva vara polis eller vilken tjänsteperson som helst där han bor är mindre kul. Jag gissar att gubben är en sån där kuk som stannar upp kön på ICA för att i tre minuter deklarera hur dåligt och dyrt allt blivit och beklaga sig över att de inte längre har porrtidningar på hyllan..

Lyckas inte få in någon kommentar med sammanhang, så jag får citera ändå och tacka för inlägget!
Citera
2022-11-05, 11:40
Medlem
goosehunters avatar
Han kör omkring i en bil med körförbud, håller fel hastighet och förstår inte att blåljusen bakom honom är menade för honom. Nu spelar han offer med förhoppning om att bilda opinion mot den känslokalla polisen som strandsatt en åldring. Pyttsan. Telefon har han uppenbarligen. Ring en taxi och åk hem, gubbjävel. Rätta dig sedan i ledet och följ de regler som gäller. Tycker inte det minsta synd om honom. Han är ju rentav en trafikfara.
Citera
2022-11-05, 11:44
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Ja, hans tjurighet är som en tågolycka som är rolig att titta på på avstånd. Att behöva vara polis eller vilken tjänsteperson som helst där han bor är mindre kul. Jag gissar att gubben är en sån där kuk som stannar upp kön på ICA för att i tre minuter deklarera hur dåligt och dyrt allt blivit och beklaga sig över att de inte längre har porrtidningar på hyllan.

Hahaha han slår rekord i tjurighet och negativism.

Citat:
Hur håller du humöret uppe?

– Det är lika dåligt året runt. Det är ingenting som påverkar det här.

När man tittar på insta och andra sociala medier där influencers och andra efterblivna sociopater ljuger och beskriver sin verklighet som fabolous, underbar, glädje, samt kommer med diverse helt värdelösa levnadsråd, ohejdat positiva memes, stulna citat, och diverse inspirational quotes som de aldrig själva följer ändå, så är gubben en frisk fläkt i rejäl diskbänksrealism. Han har fötterna på jorden. Erling beskriver verkligheten.

De handväskor, ankläppar och högklackade skor som influencerna sprängt banken eller sugit av någon hårig stinkande arab nere i Dhubai och lagt upp sin blekta anal för att få tillgång till, är omkörda av en gammal avställd Skoda med släp. Han skulle få miljoner followers om han började med social media och beskrev sin livsstil. hahaha
Citera
2022-11-05, 11:47
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
Han kör omkring i en bil med körförbud, håller fel hastighet och förstår inte att blåljusen bakom honom är menade för honom. Nu spelar han offer med förhoppning om att bilda opinion mot den känslokalla polisen som strandsatt en åldring. Pyttsan. Telefon har han uppenbarligen. Ring en taxi och åk hem, gubbjävel. Rätta dig sedan i ledet och följ de regler som gäller. Tycker inte det minsta synd om honom. Han är ju rentav en trafikfara.
Precis. Det är något osmakligt när köttberget försöker göra sig till offer. De har fan fått mycket serverat som äldre och yngre bara kan drömma om. Skaffa färdtjänst gubbjävel!

Det där om att han "är van vid att svälta" gör mig bara ännu mer förbannad.
Ok boomer.
Citera
2022-11-05, 11:50
Medlem
Giant Squids avatar
Tankarna går till en ensamvariant utav Freedom Convoy i Kanada.
Nån borde ju åka dit och ta med en grill och bjuda honom på korv.
Citera
2022-11-05, 11:52
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trancas
När man tittar på insta och andra sociala medier där influencers och andra efterblivna sociopater ljuger och beskriver sin verklighet som fabolous, underbar, glädje, samt kommer med diverse helt värdelösa levnadsråd, ohejdat positiva memes, stulna citat, och diverse inspirational quotes som de aldrig själva följer ändå, så är gubben en frisk fläkt i rejäl diskbänksrealism. Han har fötterna på jorden. Erling beskriver verkligheten.

De handväskor, ankläppar och högklackade skor som influencerna sprängt banken eller sugit av någon hårig stinkande arab nere i Dhubai och lagt upp sin blekta anal för att få tillgång till, är omkörda av en gammal avställd Skoda med släp. Han skulle få miljoner followers om han började med social media och beskrev sin livsstil. hahaha
Du har en poäng. Det är hans spelade offerroll som gör det underhållande - han konkurrerar ut kränkta lattemorsor vars barn fått fel leksak från Wish eller att Bianca Ingrosso talar ut om att dieseldildon hon köpt gav henne fittvärk och rök i mysrummet.

Att hans bitterfittande blir tröttsamt och känns fejkat i längden för någon med ett uns av egenansvar behöver jag egentligen inte nämna (men det ger ju mig utrymme att köra samma sak som han gör).

Om någon annan körde med underkänd skitbil eller utan vettiga vinterdäck så skulle han säkert bli förbannad. Om någon här känner till gubben skulle jag vilja veta om han likt en sociopat sätter vissa regler för andra men när han gör det är det för att han är ett offer för omständigheterna.
Citera
2022-11-05, 11:53
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Tankarna går till en ensamvariant utav Freedom Convoy i Kanada.
Nån borde ju åka dit och ta med en grill och bjuda honom på korv.
Han är van vid att svälta. Han behöver ingen jävla mat. Pek med hela handen är vad den bortskämda fan ska ha.
Citera
2022-11-05, 11:57
Medlem
Hursomhelstings avatar
Det är sådana här "nyheter" som försvårar Polisens arbete ja till och med hånar polis och lagväsende.

Kan inte någon bara stanna till och ge gubbjäveln en örfil?

Själv så finns jag för långt bort för att det ska vara värt det.
Citera
2022-11-05, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trancas
Hahaha han slår rekord i tjurighet och negativism.

Vilka är först att haka på? Kanske 24-timmar eller till och med Kanal 5?

Frågan är dock hur många one-liners han har. Men kanske kan han övertalas att använda spökskrivare. Leverera dem kan han i alla fall.

Kanske Aschberg, som ju kan umgås med vem som helst, kan göra ett handtag i den nya satsningen Griniga gubbar på landsorten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in