2022-11-09, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Ja, det lät ju inte rimligt alls faktiskt.
Hittar dessvärre inte det nu. Finns kanske någon annan som har kvar var hon skrev det. Misstänker att hon rensat bort det.
Citera
2022-11-09, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Fast du tror väl inte att de gäddorna som Dumpen mött inte hade för avsikt att knulla?
Du är beredd stt förstöra en människs, och familj, för all framtid, baserat på vad du tror?
Citera
2022-11-09, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Personen har hållit på med detta sedan 2009 långt innan han råkade hamna i chatt med dumpens fiskare , lär finnas mängder med unga som genom alla dessa år blivit kontaktade av honom men som aldrig anmält
Jag ifrågasätter inte det alls. Han kommer med stor sannolikhet bli dömd för en hel del.
Citera
2022-11-09, 11:02
Medlem
Citat:
Personen har hållit på med detta sedan 2009 långt innan han råkade hamna i chatt med dumpens fiskare , lär finnas mängder med unga som genom alla dessa år blivit kontaktade av honom men som aldrig anmält

Såg inget som antydde det. Däremot skulle han eventuellt ha sprungit runt och smygfotat på någon badinrättning.

Såg ut som han spårat ur i närtid.

De fick ju tag på hans chattar. Det var rätt många och det verkar inte som att han har träffat någon annan. Han verkar lite enfaldig i sitt raggande när man läser dem. Det skulle kunna vara dina barn som går på det. Men annars tror jag att hans nät-charm säkerställer sexuell avhållsamhet.

Han var ju även rätt begränsad. Karln var ju så kuvad att han inte ens kunde åka buss eller pendeltåg. För då kunde hans tjej se köpet.
Citera
2022-11-09, 11:03
Medlem
Beckombergalandets avatar
Kalsong gäddan, vad har hänt med Sara här egentligen? En sansad, förståndsmässig diskussion med pedofilen där hon seriöst försöker göra skillnad. Inget okontrollerat gapande i upphetsning. Om det är så kan till och med jag börja stå ut med Sara.
Citera
2022-11-09, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Såg inget som antydde det. Däremot skulle han eventuellt ha sprungit runt och smygfotat på någon badinrättning.

Såg ut som han spårat ur i närtid.

De fick ju tag på hans chattar. Det var rätt många och det verkar inte som att han har träffat någon annan. Han verkar lite enfaldig i sitt raggande när man läser dem. Det skulle kunna vara dina barn som går på det. Men annars tror jag att hans nät-charm säkerställer sexuell avhållsamhet.

Han var ju även rätt begränsad. Karln var ju så kuvad att han inte ens kunde åka buss eller pendeltåg. För då kunde hans tjej se köpet.
Han har ju lyckats göra felköp på nätet som han tydligen lyckats gömma undan för flickvännen trots att de gång på gång flyttat runt i små andrahands boende
Även mindre begåvade kan vara listiga och förslagna trots att de inte klarat vanlig skolgång eftersom de med åren lär sig
Citera
2022-11-09, 11:12
Bannlyst
Varför är ganska stor del av ”gäddorna” efterblivna och ser ut att ha minst en en diagnos?

Sara vet verkligen vilken målgrupp hon ska rikta sig in på.
Citera
2022-11-09, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Börjar det bli hett om gälarna? 😂

Stämningen känns ju aningen gnällig härinne så det kan nog vara så.

Som ni ser när jag galopperar efter er, så är jag fullt arbetsför, inte ett dugg pensionerad eller sjukskriven.

Berättelserna skrivs av utsatta och tas in för korrekturläsning av en medarbetare på Dumpen-redaktionen som sedan publicerar.

Vi är en tidning, precis som andra.
Ingen publicerar felstavade insändare.
De behöver vara läsbara.

Jag har ju inte tid att skriva noveller, har så fullt upp med att fiska..

Ps. pass upp gäddisar, vi ses snart 😉

Jag gillar Dumpen men nej, ni är inte en tidning. Ni är en blogg.

Släpp självbilden.
Citera
2022-11-09, 11:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Du är beredd stt förstöra en människs, och familj, för all framtid, baserat på vad du tror?
Jag är inte speciellt förtjust i Dumpen, men att påstå att gäddorna inte hade tänkt göra något är att vara mer än lovligt naiv.

Om det hade varit ett verkligt barn och inte några fiskare hade chattloggarna räckt till en fällande dom för försöksbrott.
Senast redigerad av SvenHelsing 2022-11-09 kl. 11:35.
Citera
2022-11-09, 11:24
Medlem
Två videos på en och och samma ny gädda upp på Rumble.

https://rumble.com/c/c-1454233
Citera
2022-11-09, 11:27
Medlem
Citat:
Han har ju lyckats göra felköp på nätet som han tydligen lyckats gömma undan för flickvännen trots att de gång på gång flyttat runt i små andrahands boende
Även mindre begåvade kan vara listiga och förslagna trots att de inte klarat vanlig skolgång eftersom de med åren lär sig

Han skriver ju till tjejerna att han inte kan åka kommunalt. Att de måste komma till honom.

En anledning till varför det inte finns några bevis kan ju också vara att han inte gjort något innan.

Visst han kan ju blivit jättesmart efter särskolan som du säger. Sen glömt bort allt när han börjar prata med Dumpen och när polisen kommer. För det var ju inte särskilt smart. Men jag tror att han varit lika hela tiden. Allt annat tyder på det.

Han bokade ju en träff med Dumpen som han bangade på. Han ska tydligen ha sett åtminstone Patrik om jag förstod saken rätt. Han fattade att han blev lurad. Hur fan kan han då boka ett möte nummer två då? Även om han var mer misstänksam.
Citera
2022-11-09, 11:37
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Två videos på en och och samma ny gädda upp på Rumble.

https://rumble.com/c/c-1454233
Ser ut att bli en oaptlig ostkuk serverad strax
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in