2022-11-04, 20:54
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas2022
Nu har Sara lagt upp en bild på sig själv med en ny tröja hon har fått gratis. Det här är typiskt för en psykopat som nu vill utöka sitt tiggeri till kläder. Det räcker inte med förtidspension och alla andra bidrag som en förtidspensionär erhåller. Som hemhjälp, färdbevis, bostadsbidrag mm. Nu vill hon tigga kläder på ett fint vis med en bild och lite text så att alla förstår att hon vill ha kläder. Hon vet precis hur hon skall spela sina kort för att maximera sin utdelning från alla sina följare.
https://www.facebook.com/photo?fbid=446982857563188&set=gm.856990562321362& idorvanity=776883263665426
Eftersom du uppenbarligen är svårt avundsjuk kanske du skall maila henne och be om hjälp med affärsplan så du också får en möjlighet att göra något annat än att sitta här och gråta över henne.
Citera
2022-11-04, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Eftersom du uppenbarligen är svårt avundsjuk kanske du skall maila henne och be om hjälp med affärsplan så du också får en möjlighet att göra något annat än att sitta här och gråta över henne.
Har ett arbete att sköta dessutom ett arbete jag älskar. Så jag har inte tid att leka och tigga hela dagarna som Sara gör. Men tack för din omtanke.
Citera
2022-11-04, 21:00
Avslutad
Är det någon som vet vem "Fackbody (Napp #160) Stockholm" är?
https://dumpen.se/2022/11/04/fackbody-napp-160-stockholm/
Kallar sig Alex. Bilen han kör ser ut att vara en Volvo XC90 andra generationen (efter 2015). Svart lack. Tror det är Inscription-varianten då den har kromlister lite här och där.
Citera
2022-11-04, 21:01
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Har ett arbete att sköta dessutom ett arbete jag älskar. Så jag har inte tid att leka och tigga hela dagarna som Sara gör. Men tack för din omtanke.
Du har gott om tid att hålla koll på Sara, vad hon gjort och gör i alla fall - så uppenbarligen saknas det något i ditt liv att lägga det engagemanget på istället.

Att man visar upp kläder man fått donerade ingår i det outtalade kontraktet. Du får något och gör reklam för det. Det är alltså inte Sara som har den stora förtjänsten utan de som skänker henne saker och får ett omnämnande.
Citera
2022-11-04, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du har gott om tid att hålla koll på Sara, vad hon gjort och gör i alla fall - så uppenbarligen saknas det något i ditt liv att lägga det engagemanget på istället.

Att man visar upp kläder man fått donerade ingår i det outtalade kontraktet. Du får något och gör reklam för det. Det är alltså inte Sara som har den stora förtjänsten utan de som skänker henne saker och får ett omnämnande.
Herregud du pratar om att ha gott om tid. Du sitter här dygnet runt 84 000 inlägg. Tycker du skall fundera på vad du skriver nästa gång. Angående sponsrad reklam. Då skall det klart stå så i hennes inlägg i annat fall bryter hon mot lagen. Var inte många rätt du hade i det du skrev. Tänk efter nästa gång du skriver. Men det verkar vara ditt signum. Skriva mycket utan att tänka efter.
Citera
2022-11-04, 21:25
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Herregud du pratar om att ha gott om tid. Du sitter här dygnet runt 84 000 inlägg. Tycker du skall fundera på vad du skriver nästa gång. Angående sponsrad reklam. Då skall det klart stå så i hennes inlägg i annat fall bryter hon mot lagen. Var inte många rätt du hade i det du skrev. Tänk efter nästa gång du skriver. Men det verkar vara ditt signum. Skriva mycket utan att tänka efter.
Jag sitter inte här dygnet runt - jag skriver däremot hyfsat fort och fixar att skriva och tänka samtidigt.

Det hon gör är att ge reklam för donationerna hon fått. Hon tjänar inte på det - de som nämns i inlägget tjänar på det i och med att hennes följare ser dem.

Vilka regler som finns på Facebook gällande det vet jag inte -- och kanske inte Sara heller eftersom du hävdar att hon måste ange att det är sponsrat. Det talar alltså ännu mer emot ditt påstående om Sara.
Citera
2022-11-04, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Är ganska så säker på att chattarna mellan gäddor och fiskare i de flesta fall skulle få en hotfull ton om fiskaren börjat tveka och vilja avsluta konversationen

I de fall som man har sett hittills som velat backa, har ju snarare fiskarna tjatat åt sig en träff.

Men visst, sannolikheten är ju ganska stor att någon gädda kan uttrycka sig hotfullt. Talar man med en stor grupp människor, så borde det ju vara matematiskt omöjligt att ingen hotar.
Citera
2022-11-04, 22:01
Bannlyst
Någon borde tipsa försäkringskassan om Saras ”gåvor ” ifrån sina fans och även nämna att hon är fullt kapabel till att jobba genom att köra bil och resa Sverige runt och springa efter män och glöm ej allt arbete som krävs för att lägga ut alla konfrontationer på hemsidan det måste vara massa jobb i det.

Hon har alltså inga problem med att jobba efter vad hon visat att hon klarar av i dumpen ändå är hon sjukskriven. Detta bör granskas mer tycker jag. En liten bidragsfuskare har vi alltså med att göra det låter inte så ärligt.

Däremot så får man ju faktiskt tjäna upp till 48300 kr per år även som sjukskriven vad jag läst och om så är fallet så har Sara redan överskridit den summan sedan länge. Hon granskar och hänger ut män tror hon är perfekt fast frågan är när det är tid för henne att smaka på sin egen medicin? Hon har även skaffat skyddad identitet vilket indikerar att hon skulle kunna vara rädd att bli biten av en gädda
Citera
2022-11-04, 22:22
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Det går sakta framåt gällande att stapla ett liv på fötter. Snackar inte så mycket med honom. Det är ingen nära polare, men känner en tjej i hans närhet. Som jag har fattat det så är det fortfarande omfattande vårdinsatser gällande psyket
Vem gäller detta?
Citera
2022-11-04, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Någon borde tipsa försäkringskassan om Saras ”gåvor ” ifrån sina fans och även nämna att hon är fullt kapabel till att jobba genom att köra bil och resa Sverige runt och springa efter män och glöm ej allt arbete som krävs för att lägga ut alla konfrontationer på hemsidan det måste vara massa jobb i det.

Hon har alltså inga problem med att jobba efter vad hon visat att hon klarar av i dumpen ändå är hon sjukskriven. Detta bör granskas mer tycker jag. En liten bidragsfuskare har vi alltså med att göra det låter inte så ärligt.

Däremot så får man ju faktiskt tjäna upp till 48300 kr per år även som sjukskriven vad jag läst och om så är fallet så har Sara redan överskridit den summan sedan länge. Hon granskar och hänger ut män tror hon är perfekt fast frågan är när det är tid för henne att smaka på sin egen medicin? Hon har även skaffat skyddad identitet vilket indikerar att hon skulle kunna vara rädd att bli biten av en gädda

Du läser för mycket. Ut och spring och gör nåt hälsosamt. Starta egen firma med egen idé. Kämpa för miljön. Nånstans längs vägen kommer du upptäcka att även du kan känna empati.
Citera
2022-11-04, 23:19
Medlem
Citat:
Här ser man klart att Sara kan springa, sitta i bilen och vänta flera timmar på gäddorna, skriva och publicera åtskilliga timmar varje dag på nätet, köra bil flera timmar varje dag. Men arbeta kan hon inte utan då vill hon att staten försörjer henne. Hon skulle mycket väl klara av ett arbete där hon skriver några timmar varje dag och sedan kör bil lika många timmar. Exempel packa varor och köra ut till kunder. Men det är hon för fin för anser hon. En riktig parasit som aldrig gjort något vettigt i sitt liv. Hur är det med barnen. Är det sant att hon har fyra barn och alla har olika fäder. Någon som vet.

Citat:
Det Sara har åstadkommit med sitt pedofiljagande är absolut ingenting. Utan precis tvärtemot. Nu kommer alla pedofiler dra sig undan till ännu mer mörka platser och det som polisen hade övervakning och kontroll på innan är nu fullständigt bortkastad tid. Då pedofilerna bytt jaktmarker och bytesplatser. Dom 150 personerna som Sara lockat fram är bara en bråkdel av de pedofiler vi har i samhället. Och kommer inte göra ett dugg nytta Det finns minst 150 tusen pedofiler i Sverige. Det handlar enbart om Swish och inget annat. Hon är en bra mall på hur en parasit tänker och arbetar.

Citat:
Det Sara har åstadkommit hittills är att skada oerhört många oskyldiga personer. Oskyldiga som fått lämna hus och hem omedelbart. Barn som blir mobbade och trakasserade i skolan för deras pappa hamnat på dumpen eller tik tok. Ungdomar som inte vågar gå ut då dom skäms och kommer förmodligen utveckla någon psykisk sjukdom med tiden. Två självmord. Det Sara nu söker är att komma in i värmen bli accepterad, beundrad och tjäna lättförtjänta pengar från Swish. Är det verkligen någon som tror att Saras moraliska kompass har totalt svängt jämfört hur den var innan för några år sedan. Om någon tror det måste den personen vara otroligt naiv.
Saras CV
Ex Narkoman.
Ex Hora.
Ex tjuv.
Ex rattfyllerist.
4 barn med fyra olika fäder?
Förtidspensionerad?
Tandlös.
Ingen utbildning.
Skuldsatt upp över öronen.

Ett riktigt kap till kvinna. Den mannen som är intresserad av henne är garanterat inte vid sina sinnes fulla bruk. Finns en som hade passat henne Candyman Kent. Dom två hade blivit ett fint par. Dessutom så kunde dom arbeta ihop på Candyman Kents arbetsplats.

Citat:
Det är fullständigt absurt. Hon kunde knarka, tjuva, köra bil rattfull, jobba som hora. Nu arbetar hon med sin förening varje dag. Men vanligt hederligt lönearbete klarade hon inte av. I mina ögon är hon precis som alla andra parasiter jag har stött på i arbetet. Dom flesta man har stött på anser att dom är för fina för vanligt arbete. Nu vet jag inte om Sara är sjukpensionär eftersom hon inte vill berätta.

Citat:
Att Sara är psykopat eller narcissist har varit min åsikt hela tiden. Att sen alla faller för hennes sekt är nog så enkelt att hatet mot pedofiler förblindar dom totalt och stänger av allt förnuftigt tänkande. Med en så stor grupp dom nu är vågar ingen säga emot massan. Var några stycken som nyligen var emot en uthängning men dom tystades ner snabbt.

asså de här jäveln vare för fel ??? kanske sara ska skaffa skyddat boende o vakt
Citera
2022-11-04, 23:47
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80y
asså de här jäveln vare för fel ??? kanske sara ska skaffa skyddat boende o vakt
Det kan vara en mycket bra idé, men säger som Dumpen, det skulle hon tänkt på innan. Folk som förlorat allt, är farliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in