2022-11-03, 23:36
Medlem
JoeMama1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Exakt såhär. Två personer var närvarande när killen dog. Båda skyllde på varandra. Det hade rent hypotetiskt kunnat vara vem som helst av dem som gjorde det, och eftersom man inte hade mer att gå på så gick Alex loss. Hellre fria än fälla.

Huruvida det var en olyckshändelse eller överlagt mord vet man inte. Men det finns mycket som talar för olyckshändelse i och med att det hände i ens egna bostad. Om man hade bestämt sig för att döda killen hade man rimligen tagit med sig honom ut till ett skogsparti istället, för att slippa städa upp allt i stugan.

Så tycker det mesta talar för att det satt och pundades och man lekte med puffran och ett skott råkade gå av, och eftersom man förstod att det skulle bli häktningar så försökte man skuffa undan kroppen istället.

Satt inte skottet mitt i pannbenet på killen dock?
Citera
2022-11-04, 02:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JoeMama1337
Satt inte skottet mitt i pannbenet på killen dock?

Japp, skottet va ungefär så perfekt pannskott det bara kan bli och såg verkligen planerat ut om man bara går på själva obduktionsbilden där man ser hålet MITT i pannan.

Känns onekligen som att ett vådaskott inte skulle träffat så klockrent men som någon annan sa längre bak i tråden, kan ju vara så att Alex eller någon har siktat på huvet och spelat ball och sen råkat trycka av för att dom var så otroligt borta i skallen av alla droger som flödade den kvällen.
Citera
2022-11-04, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeMama1337
Det liknar inte riktigt några mdma ögon tycker jag

Nej verkligen inte, hon ser ju mer däven ut.. fludder och en bag-in-box 😂
Citera
2022-11-04, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotANazi
Alva tror hon är så jävla cool. Man kan inte ens få tycka synd om henne när hon är nere och har de svårt för 2 min senare tror hon att hon är en sexig tjej igen och spelar ball

Ja, exakt. Det är så jävla märkligt beteende. Och vad är det med hennes mani på filter?? Hon tror nog att det är så hon ser ut nu... Bara väck henne - någon?!!
Citera
2022-11-04, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osadlad
Är han inte kobent ändå?
Ja så kanske det heter
Citera
2022-11-04, 09:16
Medlem
Okej, så Alva delade en story på sig själv som barn som är uppladdat av hennes fanpage?? I Call cap de måste va hon, vem fan skulle göra en FP till hon ?
Citera
2022-11-04, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Okej, så Alva delade en story på sig själv som barn som är uppladdat av hennes fanpage?? I Call cap de måste va hon, vem fan skulle göra en FP till hon ?

Hahaha skojar du ? Precis, vem fan skulle göra en fanpage till henne?

Anine?

Btw Ghost hade du kunnat trycka Alva?
Hon lär inte säga nej om du erbjuder henne snabeln.
BEWARE: ALVISHHALVISH=TUNA SANDWICH.
Citera
2022-11-04, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Hahaha skojar du ? Precis, vem fan skulle göra en fanpage till henne?

Anine?

Btw Ghost hade du kunnat trycka Alva?
Hon lär inte säga nej om du erbjuder henne snabeln.
Ja och hennes fanpage gjorde reklam för 2-3 till fanpages till henne 😂
Citera
2022-11-04, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Ja och hennes fanpage gjorde reklam för 2-3 till fanpages till henne 😂

👍👍👍 alla sätt är bra förutom dom dåliga Alva 😂 you go girl haha grab that cash!
Citera
2022-11-04, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
👍👍👍 alla sätt är bra förutom dom dåliga Alva 😂 you go girl haha grab that cash!
En FP var till Alva och hennes mamma?? Finns det verkligen folk som dedikerar sina liv till en wannabe bad bitch slay Queen ?

ALEX OCH ALVA OM(NÄR) NI LÄSER DET HÄR, GÅ LIVE PÅ INSTAGRAM ALEX FANSEN SAKNAR DINA LIVE, VI KAN HA LIVE QNA
Citera
2022-11-04, 11:38
Medlem
Har säkert avhandlas i tråden redan men det spekulerade ju i att Alva gått tillbaks till Alex, och nu har det kommit ut videobevis på tiktok att dom faktiskt umgås.

När det tog slut så stödprenumererade jag på Alva, det var goodwill, jag är inte särskilt intresserad utav hennes liv men jag prenumerande för att visa support.

Nu när detta uppdagades så avföljde jag henne, hoppas andra tar samma beslut.
Varken Alva eller Alex förtjänar clout när dom beter sig som dom gör.

Alex är såklart avprenumererad sedan länge.
Citera
2022-11-04, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Hon har säkert plansch på sig själv i badrummet hemma 😂
Haha ja, asså jag får rysningar i hela kroppen när jag ser en tjej (Alva eller vilken tjej som helst) som tkr dom ser så jävla cool ut när man liksom ser i deras ögon att dom tänker ba shiit ja är så fkn snygg och tuff ja e värsta bad bitch gangsta wife. Spyr på det, man försöker se lite påtänd idgaf look o tänker dom e gåsmamman.
Citat:
Ursprungligen postat av Somalimonkey
Har säkert avhandlas i tråden redan men det spekulerade ju i att Alva gått tillbaks till Alex, och nu har det kommit ut videobevis på tiktok att dom faktiskt umgås.

När det tog slut så stödprenumererade jag på Alva, det var goodwill, jag är inte särskilt intresserad utav hennes liv men jag prenumerande för att visa support.

Nu när detta uppdagades så avföljde jag henne, hoppas andra tar samma beslut.
Varken Alva eller Alex förtjänar clout när dom beter sig som dom gör.

Alex är såklart avprenumererad sedan länge.
Ja kan inte alla här skapa en pakt att avfölja på youtube och alla sociala medier bara, hur kul hade det inte varit att se Alex tappa följare så han kommer under 100k iaf för han var ju så glad över att passera 100k. Det krävs typ 2k som avföljer.
Sen kan inte alla gå in på youtube och rapportera och strika kanalen också !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in