2022-11-03, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Hon ser helt påtänd ut, man ser så tydligt i ögonen hon känner sig skit häftig hela videon hon tror hon e fkn Gåsmamman, helt habbad, fkn pinsamt de inte coolt att leva denna pundar misär, hon fick ändå en chans när dom gjorde slut men nu hon går tillbaka för att känna sig som vääärsta bad bitch Queen slay periodt. ALVA DU ÄR PINSAM RYCK UPP DITT FKN LIV DIN ÄCKLIGA KANIBALGRIS FEJK MUSLIM FYLL LÄPPARNA LITE TILL. Och ta en fkn dusch du e helt flottig

Haha asså dom där jävla låtsas pistolerna, fattar inte folk hur pinsamt det är? Han och pissluffaren startklar kan ju duell med sina fingerpickor jävla barn
Ja dem låtsas pistolerna är fan det pinsamaste nästan med hela situationen! Vuxen man! Äger ingen pistol ens, kan jag sätta mitt huvud på! På tal om huvud höll han på att råka skjuta av det på sin mamma Alva, och han lyckades råka skjuta skallen av en oskyldig människa, totalt väck! Så hantera en Gun finns det nog ingen sämre på i Sverige! Att stå o göra låtsas tecken är inte bara omoget, det är hånfullt mot brottsoffer! Och vem är låtsas pistolerna riktade mot? Alla? Eller tror han att någon specifik tar han på allvar och blir rädd? Finns väl inte en enda människa kvar på jorden som kan ta Alex på allvar, eller ha respekt för honom längre. Noll värdighet! Totalt jävla rutten är han det långa jävla vandrande hjulbente eländet!
Fyfan vad trött jag är på honom nu och att smutset kommer undan med saker! Hoppas snart verkligheten kommer ikapp, eller att ngn pull up med en riktig Gun, som kan sikta!
Citera
2022-11-03, 22:25
Medlem
villass avatar
Hon väljer alltså frivilligt att återvända till niggern, ren tragikomedi.. Hoppas innerligt allting går åt helvete för denna hjärndöda habbade slampa hädanefter.
Citera
2022-11-03, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Han sitter och gäller om Alva på hennes Insta. Gör sina satans luftpistoler, och visar fingret. Högst oklart vrf.

Alva njuter, men spelar hemlig, och filmar inte hans ansikte.

Snälla, bara skjut mig för att jag fortfarande bryr mig...

Edit: +1 Sry, missade att det redan fanns samma på Tiktok.

Alva tror hon är så jävla cool. Man kan inte ens få tycka synd om henne när hon är nere och har de svårt för 2 min senare tror hon att hon är en sexig tjej igen och spelar ball
Citera
2022-11-03, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Ja dem låtsas pistolerna är fan det pinsamaste nästan med hela situationen! Vuxen man! Äger ingen pistol ens, kan jag sätta mitt huvud på! På tal om huvud höll han på att råka skjuta av det på sin mamma Alva, och han lyckades råka skjuta skallen av en oskyldig människa, totalt väck! Så hantera en Gun finns det nog ingen sämre på i Sverige! Att stå o göra låtsas tecken är inte bara omoget, det är hånfullt mot brottsoffer! Och vem är låtsas pistolerna riktade mot? Alla? Eller tror han att någon specifik tar han på allvar och blir rädd? Finns väl inte en enda människa kvar på jorden som kan ta Alex på allvar, eller ha respekt för honom längre. Noll värdighet! Totalt jävla rutten är han det långa jävla vandrande hjulbente eländet!
Fyfan vad trött jag är på honom nu och att smutset kommer undan med saker! Hoppas snart verkligheten kommer ikapp, eller att ngn pull up med en riktig Gun, som kan sikta!
Du tog orden ur munnen på mig! Sen ang fingerpickan tror jag det är nån form dominans eller respekt som är målet med dom, men det är så pinsamt att se😂
Citera
2022-11-03, 22:30
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Hon ser helt påtänd ut, man ser så tydligt i ögonen hon känner sig skit häftig hela videon hon tror hon e fkn Gåsmamman, helt habbad, fkn pinsamt de inte coolt att leva denna pundar misär, hon fick ändå en chans när dom gjorde slut men nu hon går tillbaka för att känna sig som vääärsta bad bitch Queen slay periodt. ALVA DU ÄR PINSAM RYCK UPP DITT FKN LIV DIN ÄCKLIGA KANIBALGRIS FEJK MUSLIM FYLL LÄPPARNA LITE TILL. Och ta en fkn dusch du e helt flottig

Haha asså dom där jävla låtsas pistolerna, fattar inte folk hur pinsamt det är? Han och pissluffaren startklar kan ju duell med sina fingerpickor jävla barn

Jo, hög som ett höghus och packad, gissar på vaket (affe) och sprit. Ögonen är ju stora som tefat och håret fett pundigt, men...kan iofs vara mdma också..verkar e:ad...jepp gissar på kristaller med Alex...eller ett litet e-piller...
Citera
2022-11-03, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Jo, hög som ett höghus och packad, gissar på vaket (affe) och sprit. Ögonen är ju stora som tefat och håret fett pundigt, men...kan iofs vara mdma också..verkar e:ad
Aa det är möjligt, men ja tkr hon ser habbat ut just pga hur påtänd död blick hon har plus hennes bad bitch hor attityd (attityd som lyser igenom video )
Citera
2022-11-03, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoryBreaker
Läser man mellan raderna så fattar man ju att Blattelito avsiktligt tryckte den där kanylen. Jag ursäktar min okunskap om Alex fall, men var det en ren och skär olycka eller hur fan blir man friad från att skjuta någon i huvudet och sen försöker bränna kroppen(?)
Var det någon annan som fick ta på sig mordet eller hur kommer man undan att vara insyltad i en så allvarlig situation utan några åtal?

Återigen, ursäkta min okunskap men får inte ihop händelseförloppet..

Exakt såhär. Två personer var närvarande när killen dog. Båda skyllde på varandra. Det hade rent hypotetiskt kunnat vara vem som helst av dem som gjorde det, och eftersom man inte hade mer att gå på så gick Alex loss. Hellre fria än fälla.

Huruvida det var en olyckshändelse eller överlagt mord vet man inte. Men det finns mycket som talar för olyckshändelse i och med att det hände i ens egna bostad. Om man hade bestämt sig för att döda killen hade man rimligen tagit med sig honom ut till ett skogsparti istället, för att slippa städa upp allt i stugan.

Så tycker det mesta talar för att det satt och pundades och man lekte med puffran och ett skott råkade gå av, och eftersom man förstod att det skulle bli häktningar så försökte man skuffa undan kroppen istället.
Citera
2022-11-03, 22:38
Medlem
Citat:
Aa det är möjligt, men ja tkr hon ser habbat ut just pga hur påtänd död blick hon har plus hennes bad bitch hor attityd (attityd som lyser igenom video )
Totalt död blick ja! Säkert död inombords också. Hade jag varit om jag skämt ut mig och förlorat mig själv i ett sånt jävla svin som Alex!
Citera
2022-11-03, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Dåligt omdöme? Jo tack

https://anonfiles.com/hcj1Ie86y8/BCEA93A3-60CF-4480-BA75-7F0F52F3DAF8_jpeg

Hahaha vi har ju sagt att det är varning som gäller när vi postar den bilden 😂😂😂
Satte min toast i halsen hahaha 😜
Citera
2022-11-03, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet

Är han inte kobent ändå?
Citera
2022-11-03, 23:29
Medlem
JoeMama1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Hur kan någon ens tvivla på hans omdöme efter att han råkade skjuta sin polare till döds och sedan byggde en sk gangsterrap karriär på det?

Alex karriär startade långt innan den incidenten även om han kanske blev känd efter den.
Citera
2022-11-03, 23:34
Medlem
JoeMama1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Jo, hög som ett höghus och packad, gissar på vaket (affe) och sprit. Ögonen är ju stora som tefat och håret fett pundigt, men...kan iofs vara mdma också..verkar e:ad...jepp gissar på kristaller med Alex...eller ett litet e-piller...

Det liknar inte riktigt några mdma ögon tycker jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in