Citat:
Ja dem låtsas pistolerna är fan det pinsamaste nästan med hela situationen! Vuxen man! Äger ingen pistol ens, kan jag sätta mitt huvud på! På tal om huvud höll han på att råka skjuta av det på sin mamma Alva, och han lyckades råka skjuta skallen av en oskyldig människa, totalt väck! Så hantera en Gun finns det nog ingen sämre på i Sverige! Att stå o göra låtsas tecken är inte bara omoget, det är hånfullt mot brottsoffer! Och vem är låtsas pistolerna riktade mot? Alla? Eller tror han att någon specifik tar han på allvar och blir rädd? Finns väl inte en enda människa kvar på jorden som kan ta Alex på allvar, eller ha respekt för honom längre. Noll värdighet! Totalt jävla rutten är han det långa jävla vandrande hjulbente eländet! Hon ser helt påtänd ut, man ser så tydligt i ögonen hon känner sig skit häftig hela videon hon tror hon e fkn Gåsmamman, helt habbad, fkn pinsamt de inte coolt att leva denna pundar misär, hon fick ändå en chans när dom gjorde slut men nu hon går tillbaka för att känna sig som vääärsta bad bitch Queen slay periodt. ALVA DU ÄR PINSAM RYCK UPP DITT FKN LIV DIN ÄCKLIGA KANIBALGRIS FEJK MUSLIM FYLL LÄPPARNA LITE TILL. Och ta en fkn dusch du e helt flottig
Haha asså dom där jävla låtsas pistolerna, fattar inte folk hur pinsamt det är? Han och pissluffaren startklar kan ju duell med sina fingerpickor jävla barn
Haha asså dom där jävla låtsas pistolerna, fattar inte folk hur pinsamt det är? Han och pissluffaren startklar kan ju duell med sina fingerpickor jävla barn
Fyfan vad trött jag är på honom nu och att smutset kommer undan med saker! Hoppas snart verkligheten kommer ikapp, eller att ngn pull up med en riktig Gun, som kan sikta!
Hoppas innerligt allting går åt helvete för denna hjärndöda habbade slampa hädanefter.