2022-11-03, 15:58
Medlem
[quote=Marie-Antoinette|82278881]Är det fler som reflekterat över att TTs kropp identifierades så fort?

Jag tror hon legat inne någonstans, svalt/kallt, eller kanske nedgrävd. Inte i vatten . speciellt för anhörigas skull tror jag
Citera
2022-11-03, 15:58
Medlem
Sayonara41s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontextus
Jag kan ha fel men tror inte att myror älskar att kalasa på människor utan det är främst flugor och en viss typ av maskar som käkar lik. Möjligtvis även hungriga vildsvin men jag tycker att det här ämnet är lite för makabert så pass nära en ung kvinnas tragiska död.
Definitivt, finns säkerligen andra trådar att diskutera sådant.
Citera
2022-11-03, 15:59
Medlem
Noen spekulasjoner om motiv?

1. Sjalusi/tjejdrama
2. Ære/heder. For eks. pga dytting på dansegulvet
Citera
2022-11-03, 16:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/hor-grannen-beratta-om-de-hoga-dunsarna-fran-en-av-de-haktades-lagenhet här är vad grannen säger exakt.
Vi kände inte att det behövdes eftersom vi inte hörde någon som skrek, säger grannen.
Är du dum i huvudet?
Citera
2022-11-03, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av botteupp
Det jag funderar över är om de 2 MGM själva klarade att ev bära ut T*ve? De car väl kraftigt berusade, dyngrak är väl fel od men klarade de att köra bil i sitt tillstånd? Måtte alla inblandade får rejäla straff!

Troligtvis körde de inte bil den natten de hade ytterligare ett helt dygn på sig att göra sig av med kroppen.
Citera
2022-11-03, 16:02
Medlem
Har det kommit fram om mamman till MGM skulle ut mitt i natten och skjussa dotter. Vad säger hon om det ?
Citera
2022-11-03, 16:02
Medlem
[quote=Annakondan77|82279377]
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Är det fler som reflekterat över att TTs kropp identifierades så fort?

Jag tror hon legat inne någonstans, svalt/kallt, eller kanske nedgrävd. Inte i vatten . speciellt för anhörigas skull tror jag
Ja det brukar väl alltid ta 1-2dagar
Citera
2022-11-03, 16:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Hoppas de har vett att fortsatt hålla käft. Griftefridsbrott åker man inte så länge på som tidigare ostraffad. De kan vara ute nästa år.
Det är väl bra? då kan man klubba ihjäl fanskapen med nöje
Citera
2022-11-03, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Men skärp dig, det förekommer ingen trafficking på Nöjet…🤦🏼‍♀️
Folk har sett det med egna ögon. Även personal vet . Är svårt att tro på i lilla Vetlanda)
Citera
2022-11-03, 16:04
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Får intrycket att JJ ljuger som en häst travar. Några män behöver man nog inte sylta in i praktiken. Är det påhitt, blir det knivigt att hitta deras bil. Men det var ett bra försök.

Inte hittat källan på historien med att JJ skulle ha satt eld på exets dörr. Trådsanning? Stämmer det, kan vi ju räkna med att polisen häktat rätt person /-er.

Det finns en SVT-artikel om branden, men inga namn på inblandade, men branden verkar vara sann.

Sedan finns det en postare i tråden som lämnat uppgifter och namn på detta JJs ex, jag finner den postaren trovärdig, samt en eller 2 postare till som beskrivit JJ som totalt förändrad effter brytningen med detta ex. (Det är INTE TTs pojkvän det gäller).
Citera
2022-11-03, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Ja, men når man bar offeret ned trappen. Skulle tro det var blodspor.

Det er det som sies, men jeg tror ikke det. Tror det er en villedning.
Citera
2022-11-03, 16:07
Medlem
Kontextuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Vi kände inte att det behövdes eftersom vi inte hörde någon som skrek, säger grannen.
Är du dum i huvudet?

Jag håller med dig för om jag hade hört dunsar som låter som om någon dänger ner 100 kg i golvet flera gånger och dessutom mitt i natten så hade jag inte tvekat att ringa Polisen oavsett vem det rör sig om. Ifall han hade gjort det så hade det åtminstone funnits en chans att Tove skulle överleva. En förbannat onödig och extra tragisk omständighet att han inte gjorde det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in