2022-11-03, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Jo om man fortsätter rösta på massinvandringspartier så accepterar man de konsekvenser det medför.

Du kan inte veta om det ens förekommit en våldtäkt innan det är bevisat och därmed vet du inte om MÄ är ett offer eller om det är den anklagade som är ett offer.

Konsekvenserna många kvinnor ser är: fler bra kollegor, god mat från andra kulturer, nya trevliga och öppna grannar, men tyvärr också gängskjutningar och ökade omkostnader. Vissa kvinnor och vissa män ser också nackdelarna, genom att de blir våldtagna och förnedrade av "importvaror". Men flertalet kvinnor märker inte av detta personligen och kanske liksom du: tror att dessa kvinnor "Hittar på" alternativt resonerar de som dig "det händer inte mig". Vem vet? Så.

Nej. Exakt. Men det var inte någon specifik MÄ vi diskuterade kring. Utan vi diskuterade kring hypotetiska/generella fall. Och i det läget kan jag mycket väl använda ord som "offer" och "förövare".
En fråga ställd i all vänlighet: har du autism? Det skulle underlätta för mig att veta om du har det. Så kan jag lägga upp mina debatter med dig på ett annat sätt. Som det är nu känns det som vi bara rör oss i märkliga cirklar och du inte förstår ens hälften av vad jag skriver.
Citera
2022-11-03, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Konsekvenserna många kvinnor ser är: fler bra kollegor, god mat från andra kulturer, nya trevliga och öppna grannar, men tyvärr också gängskjutningar och ökade omkostnader. Vissa kvinnor och vissa män ser också nackdelarna, genom att de blir våldtagna och förnedrade av "importvaror".

Ja de får lite god mat och det väger tyngre än våldtäkterna som de alltså tycker är en skitsak i jämförelse som jag sagt. De accepterar alltså våldtäkterna för att få något som betyder mer. (Ska vi vara ärliga är det lite negerkuk de drömmer om)
Citera
2022-11-03, 15:30
Medlem
Citat:
Ja de får lite god mat och det väger tyngre än våldtäkterna som de alltså tycker är en skitsak i jämförelse som jag sagt. De accepterar alltså våldtäkterna för att få något som betyder mer. (Ska vi vara ärliga är det lite negerkuk de drömmer om)

Missade du att jag skrev: bra kollegor.
Nu är jag dock övertygad om att de som röstar rött gör det för: välfärden. De som röstar grönt gör det för: miljön. Inte för att få hit invandrare. Och definitivt inte för att få hit våldtäktsförövare/advokater som försvarar våldtäktsförövare.
Citera
2022-11-03, 15:34
Medlem
Citat:
Missade du att jag skrev: bra kollegor.

Oj det också, ja men då är en massa våldtäkter inget att bekymra sig om, bara att acceptera det!
Citera
2022-11-03, 15:35
Medlem
Citat:
Nu är jag dock övertygad om att de som röstar rött gör det för: välfärden. De som röstar grönt gör det för: miljön. Inte för att få hit invandrare. Och definitivt inte för att få hit våldtäktsförövare/advokater som försvarar våldtäktsförövare.

Det är ju den som helt raseras pga massinvandringen.
Citera
2022-11-03, 15:46
Medlem
Citat:
Det är ju den som helt raseras pga massinvandringen.

Ja, till följd av makthavares märkliga beslut.

Men nu är vi off topic. Tråden handlar om samtycke.
Citera
2022-11-03, 15:48
Medlem
Citat:
Ja, till följd av makthavares märkliga beslut.

Men nu är vi off topic. Tråden handlar om samtycke.

Till följd av hur du har röstat.
Du har fått massinvandring som du har beställt och den kostar så att välfärden måste skäras ned och kriminaliteten inklusive våldtäkterna ökar. Du har beställt och politikerna har levererat.
Citera
2022-11-03, 15:53
Medlem
Citat:
Oj det också, ja men då är en massa våldtäkter inget att bekymra sig om, bara att acceptera det!

Du gillar ju De Ba*sso, inte sant? Tänk dig en massa De Ba*ssos, som kommer med uttalanden etc. som du verkligen gillar, några av dem är dina nära polare, andra är bra kollegor. Du gillar dem alla väldigt mycket. Tja, sådant är väl ganska trevligt, inte sant? Sedan läser du någon litentidningsnotis då och då om en våldtäkt där förövaren är från samma land som alla de 12 De Ba*sso du känner. Det är förmodligen så det ser ut för flertalet kvinnor.
Citera
2022-11-03, 15:55
Medlem
Citat:
Du gillar ju De Ba*sso, inte sant? Tänk dig en massa De Ba*ssos, som kommer med uttalanden etc. som du verkligen gillar, några av dem är dina nära polare, andra är bra kollegor. Du gillar dem alla väldigt mycket. Tja, sådant är väl ganska trevligt, inte sant? Sedan läser du någon litentidningsnotis då och då om en våldtäkt där förövaren är från samma land som alla de 12 De Ba*sso du känner. Det är förmodligen så det ser ut för flertalet kvinnor.

Jag anser inte att De Basso väger tyngre än all skit massinvandringen medfört.
Citera
2022-11-03, 16:03
Medlem
Citat:
Till följd av hur du har röstat.
Du har fått massinvandring som du har beställt och den kostar så att välfärden måste skäras ned och kriminaliteten inklusive våldtäkterna ökar. Du har beställt och politikerna har levererat.

Jag har röstat blankt.
Varför? Jo, för att jag är demokrati.
Men ser att röstar man på sossarna, så hade man tyvärr fått C på köpet, detta parti ger jag inte mycket för. Och dessutom får man då även påtryckningar från C och Mp på köpet, vilket leder till en oansvarig migrationspolitik (vi behöver ha mer restriktiv migrationspolitik, mycket mer åt SD-hållet och detta för flera år sedan). Oansvarig migrationspolitik vill iaf. inte jag ha. Så därför kan jag inte rösta på sossarna.
Så då har det blivit blank röst i flera val nu.
Så, nej. Jag har inte beställt någon massinvandring. Jag liksom flera andra invandrare, är emot massinvandring. Vi har för länge sedan sett problemet med detta. Förmodligen många gånger innan ni etniska svenskar såg problemen/var för PK för att erkänna problemen. Och då menar jag inte våldtäkter/oaktsamma våldtäkter, utan andra problem: integrationsproblem.

Våldtäkter/oaktsamma våldtäkter sker i alla kulturer. Även bland etniska svenskar. Varflr bludnar du för detta?
Citera
2022-11-03, 16:05
Medlem
Citat:
Jag anser inte att De Basso väger tyngre än all skit massinvandringen medfört.

Du förstod inte vart jag ville komma.
Citera
2022-11-03, 16:06
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jag har inte skrivit att det är svårt att döma folk. Det är lätt, om det finns bevis. Vilket det gör när det kommer till Nytorg*smannen. Han har rentav erkänt. Men det är omöjligt att döma någon på endast hörsägen. Vet inte ett enda våldtäktsfall där offret inte har medverkat, men någon ändå blivit dömd på endast hörsägen av offrets mamma eller psykolog. Det fungerar helt enkelt inte så. Då läggs förundersökningen ner. Offret måste medverka. Räcker inte med endast hörsägen.

Fallet Ulf?

Tja. Dina polare är endast anekdoter tills du länkat till FUP och dom. Maskerade givetvis, så du inte röjer din anonymitet.

Massor av män har dömt på mindre än hörsägen, du kan kolla på fallet Ulf som sagt. Hade det åtminstone varit frågan om att hon har en väldigt trovärdig historia och han har det inte och hon har massor av indicier för att styrka sin tes och han kan inte förklara bort sina så hade det ju varit en sak men nu döms ju män även om tjejen kommer med den mest absurda jävla historien någonsin.

Jag vet ett fall där tjejen påstod att det var hundratals våldtäkter och polisen hade bestämt sig för att göra tillslag på 4 olika platser där hon påstod att hon våldtagits mellan 30 och 100 gånger så man började i en tvättstuga där hon påstod att hon våldtagits ca 100 gånger. Sperma, sekret, blod, saliv ja allt borde finnas överallt men vad hittar polisen? Ja precis ingenting av det hon påstår. Så vad gör man? Jo man väljer att inte testa dom 3 andra ställena eftersom man förstår att det ser allt för dåligt ut om även dom visar sig innehålla noll teknisk bevisning. Han fick 8 år. Rättssäkerheten är stendöd eftersom en feministisk polis är i total maskopi med nazifeministiska åklagare. Man utreder inte längre våldtäkter utan man vill aktivt sätta dit män, det är en våldsam skillnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in