Citat:
Ursprungligen postat av
m.g.t.o.w
Till följd av hur du har röstat.
Du har fått massinvandring som du har beställt och den kostar så att välfärden måste skäras ned och kriminaliteten inklusive våldtäkterna ökar. Du har beställt och politikerna har levererat.
Jag har röstat blankt.
Varför? Jo, för att jag är demokrati.
Men ser att röstar man på sossarna, så hade man tyvärr fått C på köpet, detta parti ger jag inte mycket för. Och dessutom får man då även påtryckningar från C och Mp på köpet, vilket leder till en oansvarig migrationspolitik (vi behöver ha mer restriktiv migrationspolitik, mycket mer åt SD-hållet och detta för flera år sedan). Oansvarig migrationspolitik vill iaf. inte jag ha. Så därför kan jag inte rösta på sossarna.
Så då har det blivit blank röst i flera val nu.
Så, nej. Jag har inte beställt någon massinvandring. Jag liksom flera andra invandrare, är emot massinvandring. Vi har för länge sedan sett problemet med detta. Förmodligen många gånger innan ni etniska svenskar såg problemen/var för PK för att erkänna problemen. Och då menar jag inte våldtäkter/oaktsamma våldtäkter, utan andra problem: integrationsproblem.
Våldtäkter/oaktsamma våldtäkter sker i alla kulturer. Även bland etniska svenskar. Varflr bludnar du för detta?