2022-11-03, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Ingen vet men det var väldigt kraftiga smällar skrik sparkar mot väggen så grannar vaknade och knackade på. Det tyder på det ja men inget utesluter att hon mördades någon annanstans heller men hon kunde vakna upp i bilen. Nu var dom på McDonalds skulle hon vakna upp och skrika riskabelt. Körde ut henne till Nye 1.5 mil från McDonalds. 2.0 mil till deras lägenhet vid Kvarndammen nära Biltema Vetlanda. Mest troligt att hon mördades i lägenheten. Nu är kvinnorna bara omhäktade inte ens förhörda om mordet.
Skrik har jag inte läst någonstans ,ja förutom i dina inlägg då,och jag har följt tråden från början.
Det har bara varit dunsar ,sparkar enligt grannen som var upp och kackade på
Citera
2022-11-03, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 314YJH
Vad heter JJ på TikTok? Tror du tagit fel

Tror med att det är fel person den som finns på tictoc har samma namn men verkar bo i Värmland
Citera
2022-11-03, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av botteupp
Det jag funderar över är om de 2 MGM själva klarade att ev bära ut T*ve? De car väl kraftigt berusade, dyngrak är väl fel od men klarade de att köra bil i sitt tillstånd? Måtte alla inblandade får rejäla straff!

Man måste ju ändå älska mänskligheten när så många är mer förvånade över att de burit ut och kört iväg T än att de dödat henne..
Citera
2022-11-03, 14:59
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Kollade lite på tjejerna på tictoc. JJ är en riktig partybrud. Inget fel i det. Hon verkar å ena sidan ha tjejmiddagar och det är städat hemma. Å andra sidan är det massor av filmer där hon dricker sprit med blöjraggare i epor. M är däremot hemma och sjunger och dansar med sin familj. Hon verkar väldigt lycklig och glad. Föräldrarna är med ibland och de verkar ha det fint.
Det står inga datum, men kollar man kronologiskt verkar JJ ha umgåtts en hel del med TT. Så sent som i somras. Det är födelsedag och tjejmiddagar. Men M är inte med någonstans. Hur blev de vänner? M framstår som mycket yngre och skötsammare än de andra tjejerna.
Med det sagt har jag fortfarande svårt att se att JJ skulle ha planerat ett mord. Då skulle hon aldrig gjort det hemma. Tror inte heller det finns någon utomstående som skulle riskera att dumpa ett lik. Kanske JJ var så pass manipulativ att hon förmått andra att lyda hennes order. Kanske mot pengar eller natura? Det är allt jag kan tänka mig.
Att en person tappar det eller att TT halkar och slår i huvudet. Hur lång tid tar det till obduktion?

Tror inte JJ har något TikTok konto. Finns åtminstone inget sådant konto angivet på henne i sammanfattningen.
Citera
2022-11-03, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whiskyladdare
Någon som har bilder på dom häktade? Lyckas inte hitta någon av dom på facebook/Instagram.

kolla på samnytt..
https://samnytt.se/har-ar-kvinnorna-som-misstanks-for-21-ariga-toves-forsvinnande/
Citera
2022-11-03, 15:03
Medlem
Fibonaccitals avatar
En del av er som söker kartor.

Jag lade upp flera kartor i förmiddags plus en annan användare Euromixers också.

Sök på min profil så slipper ni fråga efter koordinater och annat.

(FB) 21-åriga Tove försvunnen i Vetlanda (2022-10-16). Hittad död (2022-11-02)

Citera
2022-11-03, 15:04
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]
Tror inte JJ har något TikTok konto. Finns åtminstone inget sådant konto angivet på henne i sammanfattningen.
Ok, jag fick veta i denna tråd att hon hade ett judiskt efternamn också. Samt en pappa med samma efternamn som bodde en bit bort. Ber om ursäkt om jag är felinformerad
Citera
2022-11-03, 15:04
Medlem
Pythia_88s avatar
Har man hittat T:s mobiltelefon?
Citera
2022-11-03, 15:05
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemmatant
Enl. Tidigare uppgift i tråden har JJ inte TikTok så det är stor risk att det är fel persons TikTok som du beskriver
Ok, lustigt att TT är med på flera bilder då
Citera
2022-11-03, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pythia_88
Har man hittat T:s mobiltelefon?
Ring polisen o fråga. Här i tråden är det ingen som vet.
Citera
2022-11-03, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleLiss
JJ ser ut som en typisk uppblåst brud som kan "snapa" för minsta lilla. Kollade hennes tiktoks och hon gör massa poseringar och twerkar rumpan och ser helt död ut i blicken. Säkert något svartsjukedrama vi inte vet så mycket om. Tjejer i den åldern kan bli riktigt otäcka, särskilt om de har någon kompanjon som är med på hela grejen.

Är Joh*nnaJ*nssson med tre s hennes Tiktok?
Citera
2022-11-03, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Ok, lustigt att TT är med på flera bilder då

Skriv namnet på kontot då så får vi kolla själva? Det kontot med samma namn som MGM med fylle videos och Epor är inte JJ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in