2022-11-03, 13:33
Medlem
Vilken bra och underhållande match som Musetti tog 6-4 i tredje
Citera
2022-11-03, 13:47
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Ett uselt servegame är allt som behövs och vips så har Musetti tappat första set. Han pekar på huvudet, så han vet ju var problemet sitter. Han är ung, men frågan är om han nånsin kommer att få det psyke som krävs för att slå sig in bland de allra bästa. Alcaraz är ännu yngre, och skillnaden är milsvid dem emellan på det området.

Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Ja, om inte fransmannen är mör idag är han gjord av granit. Det bör bli två raka till greken.

Bara att bänka sig och följa tennisen hela dagen, känns nice. Matchen jag ser fram emot mest är Rune vs Rublev. Ryssen har ett sjuhelvetes humör, så om Holger kör sitt race och beter sig som han brukar kommer vi nog att få se några ryska utbrott.

Citat:
Ursprungligen postat av Runber
Musetti på G bröt just baggens serv i tredje set kul kul

Grabbar, vad tror ni om Bäbis-Federers chanser mot Alcaraz? Någonting säger mig att det kan bli en riktigt bra match. Bäbis-Federers fina teknik kommer till sin rätt inomhus och jag tror han gillar att spela mot Alcaraz, passar BFs spelstil och tempo fint.
Citera
2022-11-03, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Grabbar, vad tror ni om Bäbis-Federers chanser mot Alcaraz? Någonting säger mig att det kan bli en riktigt bra match. Bäbis-Federers fina teknik kommer till sin rätt inomhus och jag tror han gillar att spela mot Alcaraz, passar BFs spelstil och tempo fint.

Tror att bulgaren får svårt att hänga med i tempot men gärna en lång och spännande match tipset går till spanjoren
Citera
2022-11-03, 13:59
Medlem
Musetti vad han imponerade idag mot Ruud var en sevärd match
Citera
2022-11-03, 14:09
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Tror att bulgaren får svårt att hänga med i tempot men gärna en lång och spännande match tipset går till spanjoren

Du har så rätt Runber, den här matchen startade precis som du befarade. Redan 3-0, varav två break för den spanske tjuren. Hade hoppats på en jämnare historia.., men det här blir nog spel mot ett mål tyvärr..
Citera
2022-11-03, 14:28
Medlem
Kan inte hjälpas men varje gång jag ser Dimitrov i rutan så associerar jag till de bulgariska tiggarna som invaderade vårt land för några år sedan men han var nog inte med bland dessa
Citera
2022-11-03, 14:38
Medlem
Nu har grodätarna gjort tv-bilden ännu värre rektangulär men åt fel håll bredare än vad banan är lång
Citera
2022-11-03, 14:42
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Rebus-Quiz för alla konnässörer av flashbacks tennisråd(google är tillåtet hjälpverktyg):

En gång hände det sig att DG slog DG värt 400p

Vilken match tänker jag på?

Vinnaren får lite hentai-porr av bästa märke som fryskyl tidigare har skickat till mig som PM.
Senast redigerad av TupolevTu-144 2022-11-03 kl. 14:47.
Citera
2022-11-03, 14:58
Medlem
Bra avslutning på säsongen av Ymer. Han har definitivt tagit ett kliv den senaste tiden. Bara fortsätta så kan han slå sig in på topp-30. Känns som att han håller ungefär den nivån nu. I alla fall så bör han kunna ligga mellan 30-50 på rankingen, Med bra form så kanske han kan få seeding till några av GS-turneringarna.
Citera
2022-11-03, 15:02
Medlem
Citat:
Nu har grodätarna gjort tv-bilden ännu värre rektangulär men åt fel håll bredare än vad banan är lång

Tillbaka till kvadratiska bilden iaf
Citera
2022-11-03, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Bra avslutning på säsongen av Ymer. Han har definitivt tagit ett kliv den senaste tiden. Bara fortsätta så kan han slå sig in på topp-30. Känns som att han håller ungefär den nivån nu. I alla fall så bör han kunna ligga mellan 30-50 på rankingen, Med bra form så kanske han kan få seeding till några av GS-turneringarna.

Ja han har onekligen tagit kliv mot de stora grabbarna trots en fjuttig serv men returnerar väldigt bra
Citera
2022-11-03, 15:09
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Trodde verkligen inte att Medvedev skulle få pisk av de Minaur, för övrigt. Det är kanske den här turneringen som austrialiern ska vinna nu när han inte vann i Stockholm? För inte kan väl Tiafoe ...?

Det kunde han. 6-3 7-6 till amerikanen. Vem var det som snackade upp de Minaur den här gången? Kanske nån av kommentatorerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in