2022-11-03, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polarice
Är det bekräftat att det inte är JJ? Jag har också tolkat det som att det är nån annan men varför kommer det inte ut???

Om jag inte har helt fel så har det kommit fram sista tiden att det var förfest hemma hos JJ, MH samt en annan tjej var där. Vem, den tjejen är har inte kommit fram, av vad jag vet, kan förstås ha missat.

I somliga inlägg har det stått att det var just denna tjej som Tove kan ha varit orolig för och därför försökte hitta på utestället Nöjet. Samt som hon frågade barchefen om han sett där, vilket han ej hade.

Varför skulle Tove vara orolig för JJ, frågar ej dig specifikt. Mycket möjligt att jag har fel, men var inte JJ och MH på Nöjet innan Tove kom dit?
Citera
2022-11-03, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JRembrandt
Du har en stark känsla va? Ändå har det inte kommit ut något som Pekat på att det finns en tredje person. Till och med polisen har sagt att dom inte misstänker någon annan. Men vi får väl lita på din starka känsla.

Läste ju i media i fm om att polisen har fått in uppgifter om att denna bil synts på övervakningsfilmer 🤷🏼‍♀️
Citera
2022-11-03, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent0037
En annan sak som jag tycker är märklig. Om man vill mörda någon, använder man då sin egen
lägenhet? Det verka för mig mer som ett bråk som spårat ur, än överlagt mord.

Tror också att det är ett bråk som spårat ur. Gissar på att det är nån form av relationsdrama med starka känslor inblandade. T ex en sexakt eller att Tove haft känslor för någon utav tjejerna som kanske delvis har besvarats utav den ene.
Citera
2022-11-03, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av belloq
Har det sagts exakt vilken bil det skulle vara? Han står som ägare till Suzukin som JJ tidigare ägde och också tycks ha använt.

Nä de stod inte vad de var för bil … men på hennes pappas gård står det en vit/silvrig bil iaf.
Citera
2022-11-03, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nycticorax
Jag sprider inga falska rykten? Skrev ju att det är overifierat och spekulativt. Om detta är falskt så tar jag gärna bort min post!
Hon har israelisk påbrå iaf
Citera
2022-11-03, 12:57
Medlem
BayouXs avatar
Citat:
Det är inte bekräftat. Folk sprider falsk info här hela tiden nu. Det kan ha varit JJ eller MH som TT letade efter. Och TT var inte orolig för någon tjej. Bartendern hade sagt att han tyckte att hon verkade orolig punkt. Och att hon letade efter en tjej. Men mindre begåvade personer som saknar läsförståelse har tolkat det som att hon letade efter en tjej för att hon var orolig för henne.
Bra att fler uppmärksammat detta faktum, det har blivit en trådsanning att T var orolig för en tjej.
Citera
2022-11-03, 12:58
Medlem
Sätt att många fortfarande frågat om bild på JJ & MH så skickar här

https://samnytt.se/har-ar-kvinnorna-som-misstanks-for-21-ariga-toves-forsvinnande/
Citera
2022-11-03, 12:58
Medlem
Citat:
Det är inte bekräftat. Folk sprider falsk info här hela tiden nu. Det kan ha varit JJ eller MH som TT letade efter. Och TT var inte orolig för någon tjej. Bartendern hade sagt att han tyckte att hon verkade orolig punkt. Och att hon letade efter en tjej. Men mindre begåvade personer som saknar läsförståelse har tolkat det som att hon letade efter en tjej för att hon var orolig för henne.

Det var väl en teori att hon var orolig för den tredje tjejen som förfestat med JJ och MH hemma hos JJ.

Och teori om att bråket som delat kompisgänget berodde på inställning till droger.
Citera
2022-11-03, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av painkiler
du läser bibeln som satan.

https://www.expressen.se/nyheter/sparen-i-skogen-efter-att-tove-hittats-dod-/

Spännande…. Det lär göras ett och ett annat projekt runt detta fall…. Som med Arbogakvinnan..
Citera
2022-11-03, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Visst, jag är inte och har heller inte varit säker på att T mördades i lägenheten. Däremot i anslutning till den.

Vadå har de gått ut med att ingen dödades i lägenheten?
Citera
2022-11-03, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emlan78
Tydligen ska JJs pappas bil setts på övervakningsfilmer i närheten av hennes bostad under denna natt då det skedde.
Kan de vara så att medans JJ åkte till donken o därmed fick bort grannarna från lgh, att hennes pappa då snabbt åkte dit o tog Tove med sig ?

Jag har en stark magkänsla av att han är inblandad i detta och/eller JJs bror
Den röda Suzuki Alton som JJ har haft till sitt förfogande är väl skriven på hennes far, är väl inte konstigt om den setts i närheten av hennes bostad och använts för att flytta TT till fyndplatsen.
Citera
2022-11-03, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nrawzz
Sätt att många fortfarande frågat om bild på JJ & MH så skickar här

https://samnytt.se/har-ar-kvinnorna-som-misstanks-for-21-ariga-toves-forsvinnande/

Både JJ och MH ser ut att ha attitydproblem och Tove ser ut som en helylle människa. Synd….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in