2022-11-02, 20:44
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Att Alex är duktig musikaliskt kan inte någon ta ifrån han, sen att soundet gick från bra till bajs kan man ju snacka om i en annan tid och värld.

Ska jag va ärlig tror jag inte ghost droppar låtarna för att hamna på 1a trending, tror det mer är en örfil i form av lyric till han.

För att få han att lyssna , blir svårt att smita från sin egen spelplan så att säga.
Hur som helst jag myser av att någon ställer eller åtminstone försöker ställa pajasen mot väggen en gång för alla.

Att han sen drar sig undan med svansen mellan benen är en annan femma.

Jag säger kör på ! Gör det omöjligt för han att ducka dig mer Ghost 💯🤘💪
Tvärtom tycker jag han gör fler bangers nu.

Kiki do you love me
Jag sa "Baby vill du veta vad en thug is"
Kiki do you love me
Citera
2022-11-02, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Tvärtom tycker jag han gör fler bangers nu.

Kiki do you love me
Kiki do you love me
Hahah vet inte om du är seriös eller inte😂

Men ghost varför svarar du inte på det jag och några andra bett om ? Btw varför kallar du dina fans för ghosthouse? För dom inte existerar?

Edit: ghost du kan inte sitta och hashtagga 2pacvsbiggie 50vsjarule popsmokevs22gs osv denna ensidiga beef är så långt ifrån dina hashtags. Sen du hashtaggar Armani hugoboss Gucci haha aja
Senast redigerad av User1945 2022-11-02 kl. 21:34.
Citera
2022-11-02, 22:06
Medlem
FarstaSplitters avatar
Varför så tyst från Alex?

Plausibla alternativ

1. Alvihalvi/ annat tjoltyg ser till att han inte skämmer ut sig online
2. Han har pundat bort luren
3. Slut på intressanta captions
4. Inlagd på behandlingshem
5. Går numera under pseudonym
6. Han har insett att sociala medier inte bara är tidskrävande, utan även beroendeframkallande

Vad tror ni?
Citera
2022-11-02, 22:14
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter

Plausibla alternativ

6. Han har insett att sociala medier inte bara är tidskrävande, utan även beroendeframkallande

Vad tror ni?
7. Inga pengar på mobilen.
Citera
2022-11-02, 22:52
Medlem
Citat:

Plausibla alternativ

Vad tror ni?
Skulle tippa på att han inte har råd med laddare till telefonen eller något liknande, såg livstecken på anines instagram dock. Men känns inte långt bort att han torskar på något, för han har ju pundat runt i landet sen mecka! Det är ganska lång tid att driva omkring, risken känns väldigt stor att han begår ett och annat brott om dagarna! Han och a9 kommer säkert krita på sig lite tjack och ladd snart som dom inte kan betala för o så blir de stress så blir det kåken eller graven typ.
Citera
2022-11-02, 23:11
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Skulle tippa på att han inte har råd med laddare till telefonen eller något liknande, såg livstecken på anines instagram dock. Men känns inte långt bort att han torskar på något, för han har ju pundat runt i landet sen mecka! Det är ganska lång tid att driva omkring, risken känns väldigt stor att han begår ett och annat brott om dagarna! Han och a9 kommer säkert krita på sig lite tjack och ladd snart som dom inte kan betala för o så blir de stress så blir det kåken eller graven typ.

Ja, det lutar tyvärr åt något sånt förutsägbart.
Citera
2022-11-02, 23:32
Medlem
Citat:
Ja, det lutar tyvärr åt något sånt förutsägbart.
Ja jag tkr det känns som en rimlig gissning
Citera
2022-11-02, 23:56
Medlem
Citat:
Dem behöver väl inte krita? Han va ju KLAAAAR ekonomiskt!
Haha nä skämt o sido, detta är det troligaste scenariot helt klart!
Citera
2022-11-03, 01:06
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:

tror du inte massmedia hade skrivit en notis om Alex hade åkt fast för brott eller är Alex kändis-status för liten för att bli nämnd i massmedia.?
Citera
2022-11-03, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
tror du inte massmedia hade skrivit en notis om Alex hade åkt fast för brott eller är Alex kändis-status för liten för att bli nämnd i massmedia.?
Om han nu mot förmodan skulle vara omhändertagen för väsk ryckning eller snatteri på tempo, blir han släppt direkt och ingen skada skedd. Såklart blir det offentliga uppgifter men svårt att se massmedia snappa upp det! Blir det mord igen så givetvis !

Risken är större att han blåser ngn som står utanför samhället, ingen media ingen polis, bara HÄMND!
Citera
2022-11-03, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Dem behöver väl inte krita? Han va ju KLAAAAR ekonomiskt!
Haha nä skämt o sido, detta är det troligaste scenariot helt klart!
Haha har så svårt att tänka mkt att han tjänat så pass mycket på 1 år av youtube, för Spotify betalar ca 50k per 1miljon, sen skatt och sen ska skivbolaget eller utgivaren ha sin procent 😅
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Om han nu mot förmodan skulle vara omhändertagen för väsk ryckning eller snatteri på tempo, blir han släppt direkt och ingen skada skedd. Såklart blir det offentliga uppgifter men svårt att se massmedia snappa upp det! Blir det mord igen så givetvis !

Risken är större att han blåser ngn som står utanför samhället, ingen media ingen polis, bara HÄMND!
Ja risken att han blåser någon är väldigt stor imo! Han har ju bott i Gävle förut så hans Gävle vänner kanske ringer in han så han kommer hit och blandar sig i pågående konflikt 😅
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Jo jag tror dom kommer skriva om han torskar, men skrev att han skulle torka snart inte att han redan torskat.
Citera
2022-11-03, 08:18
Medlem
Antar att Alva hållt honom rätt mycket under armarna förut. Det gick fort utför efter separationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in