2022-11-02, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
Märkligt att när Linn skriver om att Belle ska sova fungerar INGET annat än att sova på mammsen och det är sååå synd om henne som aldrig får egentid.

Sen sitter Simon med en däckad Belle i soffan och Linnsan är inte i närheten😂

Uppenbar lögn som allt annat som har med barnens sömn att göra. Var samma sak med Juvelia
Citera
2022-11-02, 10:51
Medlem
Ska vi skrota alla spekulationer om graviditet nu när hon kastar alla amningsbehåar (för alla vet ju att man absolut inte kan använda en amningsbh även om man inte ammar&#128518.

Och detta med att vara ”befriad”. Är det bara jag som tycker att vanliga behåar generellt är väldigt mycket mer obekväma än amningsbegåar?😅
Citera
2022-11-02, 17:03
Medlem
Jobbigt när alla på öppna förskolan är 40 och man själv är en ung trebarnsmamma som hunnit med så mycket i livet som ingen annan hunnit med eftersom alla andra bara supit på Rhodos tills dom skaffar barn som 40-åringar. Hoppas Linnsan hittar några unga föräldrar att umgås med trots att dom verkar väldigt sällsynta
Citera
2022-11-02, 17:22
Medlem
Varför slänga alla amningsbehåar? Hon som säger att hon tänker på miljö osv. Går säkert att tvätta och skänka till någon kvinnojour eller liknande. Eller spara för all del, om hon får fler barn i framtiden. Förstår inte grejen med att köpa allt nytt hela tiden. Hon sålde ju Js babyskydd när hon var höggravid med B och när folk ifrågasatte det och påpekade att det var onödigt så blockade hon, såklart. 🤦🏻‍♀️
Citera
2022-11-02, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Jobbigt när alla på öppna förskolan är 40 och man själv är en ung trebarnsmamma som hunnit med så mycket i livet som ingen annan hunnit med eftersom alla andra bara supit på Rhodos tills dom skaffar barn som 40-åringar. Hoppas Linnsan hittar några unga föräldrar att umgås med trots att dom verkar väldigt sällsynta

Hahahah 🤣 jobbigt att vara så ung. Dessutom, brukar inte medelåldern hos föräldrar vara typ 30 år på öppna förskolan?
Citera
2022-11-02, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toopic
Hahahah 🤣 jobbigt att vara så ung. Dessutom, brukar inte medelåldern hos föräldrar vara typ 30 år på öppna förskolan?

Kan säga att medelåldern garanterat inte är 40 iaf. Skulle säga att ålder mellan 26-35 är absolut vanligast. Men Linn kan säkerligen tro att 30-åringarna är 40 och dörför ha helt fel bild
Citera
2022-11-02, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toopic
Hon är väl orolig att hon snart inte längre kan titulera sig som ung mamma, men genom att höja medelåldern till 40 så är hon ung i 10 år till. Skönt! Då slipper man ändra beskrivningen på insta!
Citera
2022-11-02, 21:11
Medlem
Linn lägger ut att Simon skickar in barnen till henne när hon badar för att få spela ifred…
Alltså varför lägger man ut detta?
Är Simon så ”värdelös” att han beter sig på detta sätt? Eller försöker Linn bara smutskasta honom?
Citera
2022-11-02, 21:34
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Linn lägger ut att Simon skickar in barnen till henne när hon badar för att få spela ifred…
Alltså varför lägger man ut detta?
Är Simon så ”värdelös” att han beter sig på detta sätt? Eller försöker Linn bara smutskasta honom?

Så omoget, av båda parter. Jag gissar att det tar slut mellan dem snart. Runt jul är linnsan singel igen
Citera
2022-11-02, 22:39
Medlem
Är det bara jag reagerar på hur inaktiv Belle är? När våra barn var i den åldern låg de aldrig still kan jag säga. De rullade runt åt höger och vänster, stod på armbågarna osv. Orkar inte se hennes videos, visas Belle upp som mer aktiv där?
Jag hoppas verkligen, och förutsätter, att Belle utvecklas som hon skall. Är det bara Linnsan som desperat försöker visa upp en liten bebis tro?
Söt som sjutton är hon dock, men blir irriterad när hon lägger upp nakenbilder på henne. INTE okej nånstans. Det finns alltför många pedofiler därute som roas kungligt att hennes insta som det är, tyvärr.
Citera
2022-11-02, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totti2013
Är det bara jag reagerar på hur inaktiv Belle är? När våra barn var i den åldern låg de aldrig still kan jag säga. De rullade runt åt höger och vänster, stod på armbågarna osv. Orkar inte se hennes videos, visas Belle upp som mer aktiv där?
Jag hoppas verkligen, och förutsätter, att Belle utvecklas som hon skall. Är det bara Linnsan som desperat försöker visa upp en liten bebis tro?
Söt som sjutton är hon dock, men blir irriterad när hon lägger upp nakenbilder på henne. INTE okej nånstans. Det finns alltför många pedofiler därute som roas kungligt att hennes insta som det är, tyvärr.

Alla barn är olika. Jag tycker inte att Belle på något sätt är mindre aktiv än hon ”bör” vara.
Har själv två barn som är så olika. En som klängde på mig och inte rullade/tog sig framåt mycket Belles ålder. Och en som rullade från rygg till mage vid två månader och inte ligger still för en sekund. Fullt normala barn båda två.
Citera
2022-11-02, 23:44
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313

Haha var väl det sjukaste. Som att alla är typ 38-40 när de får barn.

Nu har jag bara ett barn, bor i samma stad som Linn, då var snittåldern kanske 25-27 år. Sen finns det en o annan som kanske är 35-40, men det är kanske 1 av 20 som är mot 40-års åldern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in