2022-11-02, 19:26
Medlem
Smhfs avatar
Jag läste att ngns pappa skulle resa utomlands, och kan inte utvisas, vilket land gäller det?
Citera
2022-11-02, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beck86
Ni som tror att grepen har använts på Tove - släpp det.
Personen i fråga har HÄST.....

Dessutom är hon lite mer smartare att inte sälja ett mordvapen på sin egna Facebook.

Samtidigt var hon så ”smart” att hon tog med TTs mobil när hon åkte med grannen och sa till polisen i förhör att både hon och MH åkt dit.. när grannen kört endast henne🤯 hon borde då fattat att polisen skulle kolla upp uppgifterna med grannen.. JJ är inte en seriemördare och är nog inte insatt i hur hon skulle kunna komma undan efter ett mord..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemmatant
Expressen skriver oxå att markägaren, på vars mark det har varit avspärrningar flera gånger sen Tove anmäldes försvunnen, känner att det är fruktansvärt att en avliden hittats på dennes marker

Det måste vara tydligt att detta område varit högintressant hela tiden och kan kännas märkligt att det tog så lång tid att hitta den avlidne, kan jag tycka

Kroppen kan ha flyttats de vet vi inte...
Citera
Medlem
thevowwws avatar
Läste någonstans att markägaren sagt att hon hittats i ett vattendrag.
Citera
2022-11-02, 19:28
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Jag läste att ngns pappa skulle resa utomlands, och kan inte utvisas, vilket land gäller det?
Vad menar du? Någon av de häktades pappa? Varför skulle någon av dessa utvisas?
Citera
2022-11-02, 19:28
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bunks
Jag forstar din misstanksamhet men jag lovar att du inte behover vara orolig. ALLA hasttjejer ar INTE psykopater.

Nej men det är ingen överdrift att påstå att alla hästar inte är i hagen på dem heller... skummare folk än hästfolk är svårt att hitta...
Citera
2022-11-02, 19:29
Medlem
Om det är vid den sjön jag skrev och undrade om för t dagar sen tar jag åt mig lite av äran! Kanske nån läste och begav sig dit och leta. Var ju privat väg ner..
Får rysningar!!!
Jag känner nämligen inte till Vetlanda mycket men har varit omkring där för längesen och denna tanke med sjön kom som en blixt från klar himmel!
Börjar tro på övernaturligt nu.
Vi hittade dig T!❤️
Citera
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WastedEd
Eh, ja, vi vet ju ingenting. Men jag skulle tro att utredningen kan visa på bipolär sjukdom, mani, och tillfällig psykos.

Inget vi vet indikerar heller mord, snarare drop.

Dela gärna din sannolikhetsberäkning.

Hon kommer att lära känna Jonna Henningsson. Dom har säkert en del gemensamt att diskutera.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemmatant
Expressen skriver oxå att markägaren, på vars mark det har varit avspärrningar flera gånger sen Tove anmäldes försvunnen, känner att det är fruktansvärt att en avliden hittats på dennes marker

Det måste vara tydligt att detta område varit högintressant hela tiden och kan kännas märkligt att det tog så lång tid att hitta den avlidne, kan jag tycka

Ja, som tidigare nämnt så är det kanske mer närmare där sign Hallonxxx? Ngt visade.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radbean
Varför ringde hon inte ambulans och polis direkt

Hon ville väll inte åka fast
Citera
2022-11-02, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meredith
Förklarar inte dunsarna/sparkarna som någon granne hörde från JJ:s lägenhet. De kan gissningsvis handla om att T kämpade för sitt liv, vilket i sin tur inte tyder på en olyckshändelse.

De kan ha knuffats och bråkat alla?
Citera
2022-11-02, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BennyLevito
Eksjö tingsrätt har dömt till livstid för försök till mord två gånger som är fruktansvärt ovanligt. Ett sänktes till 18 år i hovrätt, ett fastställdes i hovrätt.

Ja det är ovanligt, men de är en av få tingsrätter som faktiskt lyssnar på åklagarnas krav på straff enligt strafflagarna. Tror ofta straff sänks i hovrätten för att de ser väldigt ofta grova fall och det blir normalt i deras ögon, därefter dömmer de "graden" av grovhet och att det inte lever upp till deras krav. Men vad vet jag, vi får väl se. Vet dock att denna åklagaren är väldigt bra, har varit åskådare på flera av hans rättegångar tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in