2022-11-02, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linalo1990
Potatisgrep.

Det enda hon la ut? Så hon åkte till sin far morgonen efter med syfte att lägga ut en potatisgrep på fb marketplace? Rätta mig om jag har fel
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön
Men tomtemor skriver för flera timmar sedan att hon är hittad. Ni i Vetlanda var är polisinsatsen idag är ni både blind o döv

På riktigt! Vi är flera som har försett den här tråden med allt vi hört och sett sen dag ett! Bara för att du måste stilla ditt begär … Jag brukar inte kommentera sånt här men det där är ju bara sjukt irriterande. Det gör ju att man istället vill knipa käft.
Citera
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
Nånstans stod det att Tove ringde sin pojkvän och sa att hon var på väg hem.
Om jag går till mig själv så ringer jag när jag verkligen är på väg.

Funderar även lite kring hur dessa tjejer ska ha fått ut kropp obemärkt oavsett tid, det är alltid nån som ser/hör

Detta kanske redan har diskuterats, har ej läst genom alla 1500 sidor

Detta hus är tydligen ett låghus. Från bottenvåning och 1 eller två trappor går det bra att få ut en kropp fönstervägen. Är offret dött behöver du inte ens vara varsam. Inte heller om du stuvar ner en kropp i en stadig väska. Är kroppen död behövs det inte tas hänsyn till smärtgränser när du stuvar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Hur var det, hur nära JJ's far hittades hon? Ev att han kommer plockas in igen? Känns konstigt om de inte sökt där tidigare

När vi kom till hadderödje var det en man på baksidan av gården hos hennes pappa som gick ute …men för övrigt helt mörkt o öde där.
Tyckte de va konstigt att det inte fanns nån typ av aktivitet där, journalister lr dylikt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easycomeeasygo
Kan någon snälla svara på om vi kommer kunna se presskonferensen live och i så fall VAR?
Aftonbladet lär köra live ,liksom övriga medier.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jkpg73
Rakt fram i den skarpa högerkurvan.

Karta??
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilsstig
Det var ju JJ som omhäktades kl 09,00. Och MH kl 13,00.
Eftersom åklagarmyndigheten säger att fyndet gjorts uner förmiddagen. Så är det väl JJ som brustit.

Medier rapporterar om att fyndet har gjorts i eftermiddag. Ingenstans står det att fyndet gjordes i förmiddag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niilz
Finns det möjligtvis en sammanfattning av det som händer? Misstänkta osv. Ser att många skriver om en J och T.

Första inlägget i tråden finns en utförlig sammanfattning.
Citera
2022-11-02, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zugfahrer
"– Av principiella skäl vill jag inte kommentera detta, för det här liknar ingenting annan, säger Mikael Svegfors, till Aftonbladet." - MH's försvarsadvokat. Medgivande?
Ja MH hade väl Svegfors som advokat och ja det låter som att hon har berättat vad som hänt o vad dom gjort.

Den andre kniper käft ännu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easycomeeasygo
Kan någon snälla svara på om vi kommer kunna se presskonferensen live och i så fall VAR?

Vetlanda-Posten! Och P4 Jönköping.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cantani
Det enda hon la ut? Så hon åkte till sin far morgonen efter med syfte att lägga ut en potatisgrep på fb marketplace? Rätta mig om jag har fel

Så har jag uppfattat det.
Citera
2022-11-02, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BennyLevito
Vetlanda-Posten! Och P4 Jönköping.

Även aftonbladet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto