2022-11-02, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jag tycker ändå att de är konstigt att ingen ringde snuten, hon sa att hennes kompis hade trillat, trillat då snackar vi en gång(?) kanske två, men tre gånger? sen hördes ju 10 sparkar när han stod där, måste ju fattat att det inte kunde stämma... aja tove är hittad och gms sitter där dom sitter

Ganska typisk ”var och en sköter sitt-mentalitet” som vi desvärre har i Sverige. Kommer ihåg när Elin våldtogs och mördades i Göteborg. Visade sig efteråt att ett tiotal människor hört henne skrika men ingen vare sig ringde polisen eller undersökte saken närmare.

Nåt att ta med sig för framtiden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fbc
Hoppas de får sitta riktigt länge. Hur fan kan man döda en kompis och tro att man kommer undan? Jävla idioter.

Känner likadant.
Och hur fan kan man umgås med nån som är kapapel till sånt här hemskt.
Obegripligt för mig..
Citera
Medlem
Sjukt tragiskt må hon vila i frid. Hoppas tjejerna döms vansinnigt hårt.
Citera
Medlem
Jag vaknade i morse vid 08, och när jag satt och tog en kaffe och cigg på altanen på landet tänkte jag ”hon har hittats mördad” blev så tacksam att jag inte hittade det varken här eller i press.
Må hon vila i frid fina Tove och anhöriga finns styrka att ta sig igenom detta ❤️
Citera
2022-11-02, 16:54
Bannlyst
Citat:
Vilken ungdom har en så stor resväska? Kids reser med weekendbags eller miniresväska man kan ha med sig som handbagage.

Sitt inte här och försök spela kriminalare nu. Fåntratt.

Precis som att du fört statistik över ungdomar och resväskor.
Citera
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
1. Vi kan nog fastslå att MH är den som sjungit. och att omhäktningen var spiken i kistan.
2. Hon dog i lägenheten och transporterades runt 4-5? ish
3. Eftersom det var en så amatörmässig dumpning får man nog fastslå att bara dessa två har utfört mordet samt dumpning
Det tror jag inte utan gissar tips från någon som sett dem eller hittat detta och kallat på polis, Båda har suttit tysta så varför ska någon gola i detta läge tvivelsamt men vi får se!
Citera
Medlem
Nånstans stod det att Tove ringde sin pojkvän och sa att hon var på väg hem.
Om jag går till mig själv så ringer jag när jag verkligen är på väg.

Funderar även lite kring hur dessa tjejer ska ha fått ut kropp obemärkt oavsett tid, det är alltid nån som ser/hör

Detta kanske redan har diskuterats, har ej läst genom alla 1500 sidor
Citera
Medlem
Många som har häst idag äger ett sadelskåp, ser ut som en resväska fast betydligt större (finns i olika varianter), det är vad som tar med sig på tävlingar och har sina hästprylar i
Citera
Medlem
thevowwws avatar
Citat:
Vilken ungdom har en så stor resväska? Kids reser med weekendbags eller miniresväska man kan ha med sig som handbagage.

Alla? Sån väska alla åker med till Rhodos osv när dem festar. Finns tre storlekar av resväskor (vanligtvis). Kabinväska, mellan, största. Jag på 160 cm och ungefär samma vikt som Tove (och längd) får plats i en stor resväska.

Har läst om mord där en kvinna i USA bl.a. fått in en kille i en resväska som hon sedan stängt och vägrar öppna.

Det är möjligt!
Citera
2022-11-02, 16:55
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linalo1990
Ganska typisk ”var och en sköter sitt-mentalitet” som vi desvärre har i Sverige. Kommer ihåg när Elin våldtogs och mördades i Göteborg. Visade sig efteråt att ett tiotal människor hört henne skrika men ingen vare sig ringde polisen eller undersökte saken närmare.

Nåt att ta med sig för framtiden.

Tyvärr

Hört/läst för många historier om övergrepp i rättsak med hemska följder som avskräcker ganska rejält att iaf vittna. Kanske möjligtvis i stundens hetta att man avbryter något.
Citera
Medlem
Niilzs avatar
Finns det möjligtvis en sammanfattning av det som händer? Misstänkta osv. Ser att många skriver om en J och T.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Jag hoppas på många fler år än så, straffet ska kännas ordentligt😩

Oavsett så ska den/dessa frysas ut av allt och alla.
Inte ens ska nån titta åt dom jävlarna!
Bara för att spotta dom i facet isåfall!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in