2022-11-01, 15:32
Medlem
swimp78s avatar
Kul med alla dessa amk-figurer att det verkar gå mode i gruppen att vilja ha adhd-diagnos.

Den präktiga narcissisten My Gudmundsdotter verkade ju tro sig behöva göra adhd utredning, Martin Soneby påstår ibland att han nog har adhd, Ellinor Svensson… och Albin Olsson?

Tror inte en enda av dem är ens i närheten.

Vill man ha diagnos i vuxen ålder ska man inte klara av att starta och driva eget företag, ha stora sociala nätverk , bo i innerstan och få en otrygg gig-ekonomi att gå ihop.

Betvivlar dock inte en sekund på att Brenning, Mattisson, Unge och ev Sollenberg är fullfjädrade dampisar.
Citera
2022-11-01, 18:26
Medlem
bluemores avatar
Angående ETC:s senaste scoop.. Röstlund berättar hur han fick 20 minuters porrmaterial skickat till sig gjort av två trettonåriga tjejer på en av discord-servrarna som han undersökt. Hur kan detta inte vara olagligt? Går han under någon slags media-immunitet??
Citera
2022-11-01, 18:29
Medlem
ursprungsindians avatar
Linus Nordström är en tråkig jävla tönt! Ja, han gör en helt OK Trump-imitation, men hur jävla aktuellt känns det? Kom på nåt nytt för fan. Och lägg av med de fåniga lätena stup i kvarten.
Citera
2022-11-01, 19:13
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluemore
Angående ETC:s senaste scoop.. Röstlund berättar hur han fick 20 minuters porrmaterial skickat till sig gjort av två trettonåriga tjejer på en av discord-servrarna som han undersökt. Hur kan detta inte vara olagligt? Går han under någon slags media-immunitet??
Fundera också på det här. Jag tror att killarna köpte ett antal Winrar-filer och därifrån fick reda på personerna via Swish (en tonårskille, en snubbe i mitten av 20års åldern plus någon mer). Så snubbarna gick genom massor av bilder på minderåriga tjejer för att hänga ut datanördar? Känns väl inte direkt som ett super fräscht scoop?
Bra fråga.
(Försvarar inte hämdporr grejen, skottpengar)
Senast redigerad av ungtkaffe 2022-11-01 kl. 19:21.
Citera
2022-11-01, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Fundera också på det här. Jag tror att killarna köpte ett antal Winrar-filer och därifrån fick reda på personerna via Swish (en tonårskille, en snubbe i mitten av 20års åldern plus någon mer). Så snubbarna gick genom massor av bilder på minderåriga tjejer för att hänga ut datanördar? Känns väl inte direkt som ett super fräscht scoop?
Bra fråga.
(Försvarar inte hämdporr grejen, skottpengar)

Jag vet inte vad jag ska tycka om det här. Många vänsterorienterade Dumpen-wannabe som dyker upp nu och som vanligt med vänsterprojekt så ligger metoder och fokus lite så där tillräckligt mycket fel för att man ska känna avsmak. Det verkar inte så mycket fråga om att få fast grova pedofiler utan man riktar in sig mot plattformen som används och mot ungdomar. Kanske är effektivt och gör nytta? Känns bara inte så påtagligt och som något absolut nödvändigt ..

Här i detta fall så är väl orsaken ouppmärksamma föräldrar som inte har så bra koll på vad deras barn har för sig.
Senast redigerad av lindhsky 2022-11-01 kl. 19:30.
Citera
2022-11-01, 21:11
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungsindian
Linus Nordström är en tråkig jävla tönt! Ja, han gör en helt OK Trump-imitation, men hur jävla aktuellt känns det? Kom på nåt nytt för fan. Och lägg av med de fåniga lätena stup i kvarten.
såg att hans ex på twitter var måttligt road över att han snackar om henne i sina framträdanden.

skapligt douchy move kan man tycka
Citera
2022-11-01, 22:44
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindhsky
Jag vet inte vad jag ska tycka om det här. Många vänsterorienterade Dumpen-wannabe som dyker upp nu och som vanligt med vänsterprojekt så ligger metoder och fokus lite så där tillräckligt mycket fel för att man ska känna avsmak. Det verkar inte så mycket fråga om att få fast grova pedofiler utan man riktar in sig mot plattformen som används och mot ungdomar. Kanske är effektivt och gör nytta? Känns bara inte så påtagligt och som något absolut nödvändigt ..

Här i detta fall så är väl orsaken ouppmärksamma föräldrar som inte har så bra koll på vad deras barn har för sig.

Alltså nog för att jag i regel också tycker att 138 är en fjant i andra sammanhang, men att kalla ETC för ”Dumpen-wannabe” är väl lite väl?
Citera
2022-11-01, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Alltså nog för att jag i regel också tycker att 138 är en fjant i andra sammanhang, men att kalla ETC för ”Dumpen-wannabe” är väl lite väl?

Nja jag menade inte hela ETC utan mer att poddar och annat på olika sätt smyger sig in på "pedofil-jakt" - området där Dumpen är etablerad. Det är lite "här kommer Bo bilreparatör och ska lajva reseledare" över det och så blir resultatet pannkaka. Men jag önskar dem lycka till och håller tummarna att de kommer göra skillnad (till det bättre) för något barn!

Men de har ju uppnått en slags IDOL-kvalitet på presentationen av drama.. eeh, jag menar avslöjandet .. så det är ju nästan underhållningsvärde :
https://twitter.com/crj138/status/1587451989771812869

Jag kan inte riktigt bestämma mig för om det är reklam för några unga influencers, som får gråta ut i offentligheten, eller om det är ett avslöjande som kommer påverka och göra någon skillnad på något sätt ?
Senast redigerad av lindhsky 2022-11-01 kl. 23:18.
Citera
2022-11-02, 08:42
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Är det bara jag som får Soran-vibbar av Max V Karlsson?

Annars var det intressant igår när Max och Christoffer var gäster.
Citera
2022-11-02, 11:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen

Det roliga är att han är ett lika stort fjantarsle när det kommer till musik, och det säger jag som glatt fan av Anti Cimex.
Citera
2022-11-02, 12:02
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Det roliga är att han är ett lika stort fjantarsle när det kommer till musik, och det säger jag som glatt fan av Anti Cimex.

Jo det är främst musikaliskt och musikåsiktsmässigt jag baserar mitt tyckande. Läser inte ETC, men låter väl spontant som att det där jobbet är bra utfört.
Citera
2022-11-03, 21:01
Medlem
st33rs avatar
Johan Hurtig och Nisse Hallberg i ”Gott Snack” samma vecka.. länge sen nån av dem var med i AMK

Är det nån beef mellan makarna Wagrell och Soneby? Att Nisse är opportunist och söker sig dit flest ”kändisar” håller hus vet man ju.
Tror Hurtig var med senast 2019 i AMK..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in