2022-11-02, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
De e du som inte lyssnar men det får vara så ibland e man blind o ser inte fakta som kom upp!

Han e en fattig grabb som lever för dagen har inte ihopsparat 15 lappar ens o det kom fram råttan kommer ändå försvinna för eller senare adios amigos

Haval är en wannabe, coke head.
Citera
2022-11-02, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
De e du som inte lyssnar men det får vara så ibland e man blind o ser inte fakta som kom upp!

Han e en fattig grabb som lever för dagen har inte ihopsparat 15 lappar ens o det kom fram råttan kommer ändå försvinna för eller senare adios amigos

Du skrev han hotade att bomba hans mamma. Säg vart det står? Kom igen, du sa ju. Du kan inte komma in och sprida ett rykte och sen gitt bara. Han kanske är fattig, det är inte problemet. Men stå vid ditt ord hallå. Säg vart nånstans han hade något att göra med bombningen och sen "vinner" du argumentet. Du är en känslomässig styrd väldigt ung tonåring som är heeeelt vilsen i livet. Men det är helt vad jag förvänta mig också så ingen big deal. Kom inte bara och skriv saker om att folk skulle bombat andra mammors lägenhet när du hittar på saker för att du ska få en poäng. Det kallas mytoman.
Citera
2022-11-02, 06:01
Avstängd
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreshReset
En stjärna för att representera mördare alltså gangsters via sin musik. Vad är det som definierar honom som en stjärna då?

Han trollar. Kan väl inte finnas en människa över 12 år som sitter och lipar till musiktexter.

Citat:
Ursprungligen postat av johanni
Fan också. Så jävla sorgligt och overkligt att han är död. Kan inte sluta fråga mig själv varför? Varför detta dödande? Helvetes piss.

[/b]

Han dog väl som han levde; i rännstenen bland slöddret.
Senast redigerad av MrMario 2022-11-02 kl. 06:06.
Citera
2022-11-02, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamme90
Du skrev han hotade att bomba hans mamma. Säg vart det står? Kom igen, du sa ju. Du kan inte komma in och sprida ett rykte och sen gitt bara. Han kanske är fattig, det är inte problemet. Men stå vid ditt ord hallå. Säg vart nånstans han hade något att göra med bombningen och sen "vinner" du argumentet. Du är en känslomässig styrd väldigt ung tonåring som är heeeelt vilsen i livet. Men det är helt vad jag förvänta mig också så ingen big deal. Kom inte bara och skriv saker om att folk skulle bombat andra mammors lägenhet när du hittar på saker för att du ska få en poäng. Det kallas mytoman.
Ett tag sen jag läste FUP. Men där framgår att man vill placera en bomb där hans bror bor för att skrämma mamman så jon pressas ytterligare att betsla ut dessa 3milj. Så, jo dedära stämmer visserligen. NU? vet jag inte vad ni diskuterar aåg bara det om bomben och valde att svara om det. Resterande vet jag inte vad ni gaggar om.
Citera
2022-11-02, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Ett tag sen jag läste FUP. Men där framgår att man vill placera en bomb där hans bror bor för att skrämma mamman så jon pressas ytterligare att betsla ut dessa 3milj. Så, jo dedära stämmer visserligen. NU? vet jag inte vad ni diskuterar aåg bara det om bomben och valde att svara om det. Resterande vet jag inte vad ni gaggar om.

"Smarta"pojken skriver att Haval skulle bomba Einars mammas hus. Och han vet själv att det inte stämmer därför det står inte nånstans och finns inte nånstans. Men eftersom han har hatat X och gillar Y så måste han skriver BS här inne. Ja, dom var på G att placera ut bomben men det var för mycket poliser där. Men det här hade inte Haval något att göra med utan det var Rissne tillsammans med några från söderort.
Citera
2022-11-03, 19:56
Medlem
Mamme90 först vill jag tacka för ditt informativa inlägg, du berör något som jag tror är extremt relevant för orsaken till Einars död:

Citat:
Aa och du vet vad som hände bakom eller hur? I en normal värld så är det inte rätt att kidnappa eller misshandla någon. Det här gäller folk som är oskyldiga. Men folk som har gett sig in i gatu branschen och pratar om att dom har en glock vid midjan, att dom ska skjuta folk och att dom är farliga, då är det helt andra spelregler än vad du är van vid. Det är därför 55+ människor har blivit mördade i Sverige av skjutvapen. Men sånt här fattar du ingenting om. Om Einar hade bara gjort vad man ska göra i den världen så hade allting varit ok och han hade sin "ort" bakom sig.

Men shunon poserar i en album cover med Dalen Centrum i bakgrunden fast han bor i Södermalm. Kom ihåg, många grabbar har inte den chansen att lämna orten. Och när han lever på deras namn, på folk som faktiskt bor där, när dom investerar i han och hjälper han så kommer hans mamma in i bilden. Bra jobbat! Men förvänta dig inte att grabbarna som är hungriga ska bara sitta och titta på när dom investerat i dig och hjälpt dig till framgång.

Är du så dum att tro att grabbarna bara ville stöta ut han av helt okänd anledning när han har blivit rik och känd? Det är då grabbarna ser sin chans att äta, tillsammans med sin egen grabb. Det är så här det funkar. Om en äter då alla äter. Om du är en oskyldig civiliserad människa så fuck alla andra. Sköt ditt. Men du kan inte reppa orten och grabbarna när du är ingenting och sen när du blivit känd så kastar du samma grabbar som gjort dig till den du är. Einar/Haval/Dalen/Skarpnäck är interna affärer. Det finns ingen avundsjuka på att nån blev känd. Tvärtom, när en blir känd då blir hela orten känd och grabbarna får äta, åka utomlands, gå på konserter, knulla guzzar och allt det där. Men då måste artisten också sköta allting korrekt, vilket 95% av alla artister gör.

Precis mina egna resonemang:

Man kan ju tänka sig då hatet som växer fram bland de tidigare vännerna i Dalen, låt säga att du är sicario i Dalen eller vemsomhelst och vän med Einar sedan barndomen. Einar pratar om att alla ska med före han är känd och kompisarna får vara med i hans videos. Man gör en deal, investerar i Einar. Sen när pengarna börjar rulla in så ber han sina vänner att dra åt helvete och ger all cred till sig själv? Och dessutom väljer att behålla alla pengar själv. Det kan betraktas som ett mycket stor svek och gör antagligen väldigt ont. Lägg sedan på det att Einar dessutom byter lag till västerås och det.

Det vore intressant att veta mer om hur Einar var som person eftersom det har sån enorm påverkan på varför det blev som det blev. När man tittar på detta så kan jag tänka såhär, själv hade jag gett Dalen en del av pengarna och behållt mitt lag som streetcred och det hade antagligen fungerat bra. Barndomsvänner som stöttat en, klart de borde kunna få 20% av alla cash och dela upp mellan sig? Jag tycker inte det är för mycket begärt. Det är ändå ens "gäng" och bästa vänner. Jag kan konstatera att det måste krävas extremt mycket svek för att en barndomsvän ska skjuta sin barndomsvän i huvudet. Något stort svek måste ha skett.

Känner du någon som stod Einar nära eller hur har du fått informationen? Jag förväntar mig inga namn men om du kan säga något hur du fått fram det du vet. Du verkar väldigt insatt och resonerar logiskt. Efter att ha läst hela tråden, sett dokumentären om Einar och läst på massa andra ställen så resonerar jag så som jag gör högst upp. Einar nådde framgång men delade inte med sig så som tex kanske andra hade gjort och som förväntades av honom, samtidigt ska jag erkänna att jag själv har hamnat i problem genom att vara för generös med folk och lånat ut pengar till folk som inte betalar tillbaka. MEN jag tror att Einars vänner inte hade mer än rimliga förväntningar på honom att dela med sig lite. De investerade i honom, stöttade honom, skyddade honom. Sen stod de bokstavligen kvar där vid grillen, vilket Einar hånar dem för. Jag tittar på videos av Einars tidigare karriär 2019 och ser dessa grabbar i ansiktet, de är stolta över sin vän, de vill känna att de är en del av resan. Men Einar sviker dem. Det måste som sagt krävas ett enormt stort svek för att man ska kunna tänka sig döda sin egen barndomsvän, det blir som ens egen kött och blod efter alla år och då måste det verkligen krävas ett stort svek.

Jag tror att det var någon av hans nära som sköt honom. Denna vän misstänker jag kände ett mycket stort svek. Det är mycket möjligt att det är just den vännen som nämnts flera gånger i tråden. Det har jag ingen aning om. Men att det är en vän låter rimligt.

Man märker i låtarna och musiken att den över de få men intensiva åren blev mörkare och att han blev mer ensam. Nya samarbeten med andra artister som inte varit inblandade tidigare. Och alla hans vänner som varit så stolta och glada i bakgrunden försvunnit en efter en.

Avslutar med denna, osläppt av Einar "Sista gång"

Bror, jag poppa nyss en talle och jag dricker på min lean för jag mår inte så bra
Ey, hundra gubbar sa att de var med mig tills det hetta till
Och då jag kolla runtomkring mig, såg att de var gone

Om det fucking blir nåt bråk, ungar skjuter
Vill du japp han, du får tvåhundratusen
Gjorde guzzen din helt kåt, gumman njuter
Hon får i sig alkohol och hon suger
Lilla Nisse, han är hård, pungar krutet
Bror, det klart jag går med stål när jag är ute, ey
Bror, jag står och kramar om min mamma extra länge om det blir min sista gång, ey
Jag vill ha det bra hära i livet, men det knas, det nya tider
Jag fick ta den hära skiten som den kom, ey

Han visste att det var över. Tragiskt. Om han bara hade valt annorlunda, precis som Mamme90 är inne på, de flesta i hans situation gör "rätt" val, låter sina vänner få vara med på resan. Många har resonerat att hans mor hade erfarenhet från branschen och gjorde så att det startades nytt bolag och inte kunde dela med sig av pengarna såsom kontraktet med SSTV från början utlovade. Hon förstod nog inte faran. Och hon förstod kanske inte hur viktigt det var för Einars vänner att få känna sig som en del av hans resa, de var vänner och lag för livet. Tänk hur annorlunda det hade kunnat sluta om han hade fått med sig sina grabbar från Dalen genom hela karriären. Många resonerar att de hade krävt honom på mer stålar över tid, jag är inte så säker på det. Kontraktet sa en procentandel och hade han bara skött det så tror jag att alla hade varit glada och stolta över honom och detta hade fått ett helt annat slut, många år framåt i tiden.

Men vad vet jag. Tack iaf Mamme för ditt resonemang. Om det finns någon därute som kan gå in på mer detaljer kring Einars karriär, vänner och liv (obs namn behövs för min del inte nämnas) så vore det väldigt intressant, och om någon kunde dementera eller bekräfta resonemanget ovan. Det måste finnas många människor som stod honom nära som läser denna tråd dagligen tänker jag. Vi är många som vill förstå varför en 19 åring sköts ihjäl, jag har berörts djupt av det och ska erkänna blivit väldigt ledsen av det och har behövt grotta in mig i detta som en del av sorgbearbetningen. För att förstå bakgrunden och orsakerna.
Citera
2022-11-03, 23:59
Avslutad
Citat:
Du skrev han hotade att bomba hans mamma. Säg vart det står? Kom igen, du sa ju. Du kan inte komma in och sprida ett rykte och sen gitt bara.

Vet att det är mycket skitsnack här men detta om att bomba mammans hus är något de pratade om öppet i de läckta Encro-chattarna. Så det är sant faktiskt.
Citera
2022-11-04, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanni
Mamme90 först vill jag tacka för ditt informativa inlägg, du berör något som jag tror är extremt relevant för orsaken till Einars död:

Precis mina egna resonemang:

Man kan ju tänka sig då hatet som växer fram bland de tidigare vännerna i Dalen, låt säga att du är sicario i Dalen eller vemsomhelst och vän med Einar sedan barndomen. Einar pratar om att alla ska med före han är känd och kompisarna får vara med i hans videos. Man gör en deal, investerar i Einar. Sen när pengarna börjar rulla in så ber han sina vänner att dra åt helvete och ger all cred till sig själv? Och dessutom väljer att behålla alla pengar själv. Det kan betraktas som ett mycket stor svek och gör antagligen väldigt ont. Lägg sedan på det att Einar dessutom byter lag till västerås och det.

Det vore intressant att veta mer om hur Einar var som person eftersom det har sån enorm påverkan på varför det blev som det blev. När man tittar på detta så kan jag tänka såhär, själv hade jag gett Dalen en del av pengarna och behållt mitt lag som streetcred och det hade antagligen fungerat bra. Barndomsvänner som stöttat en, klart de borde kunna få 20% av alla cash och dela upp mellan sig? Jag tycker inte det är för mycket begärt. Det är ändå ens "gäng" och bästa vänner. Jag kan konstatera att det måste krävas extremt mycket svek för att en barndomsvän ska skjuta sin barndomsvän i huvudet. Något stort svek måste ha skett.

Känner du någon som stod Einar nära eller hur har du fått informationen? Jag förväntar mig inga namn men om du kan säga något hur du fått fram det du vet. Du verkar väldigt insatt och resonerar logiskt. Efter att ha läst hela tråden, sett dokumentären om Einar och läst på massa andra ställen så resonerar jag så som jag gör högst upp. Einar nådde framgång men delade inte med sig så som tex kanske andra hade gjort och som förväntades av honom, samtidigt ska jag erkänna att jag själv har hamnat i problem genom att vara för generös med folk och lånat ut pengar till folk som inte betalar tillbaka. MEN jag tror att Einars vänner inte hade mer än rimliga förväntningar på honom att dela med sig lite. De investerade i honom, stöttade honom, skyddade honom. Sen stod de bokstavligen kvar där vid grillen, vilket Einar hånar dem för. Jag tittar på videos av Einars tidigare karriär 2019 och ser dessa grabbar i ansiktet, de är stolta över sin vän, de vill känna att de är en del av resan. Men Einar sviker dem. Det måste som sagt krävas ett enormt stort svek för att man ska kunna tänka sig döda sin egen barndomsvän, det blir som ens egen kött och blod efter alla år och då måste det verkligen krävas ett stort svek.

Jag tror att det var någon av hans nära som sköt honom. Denna vän misstänker jag kände ett mycket stort svek. Det är mycket möjligt att det är just den vännen som nämnts flera gånger i tråden. Det har jag ingen aning om. Men att det är en vän låter rimligt.

Man märker i låtarna och musiken att den över de få men intensiva åren blev mörkare och att han blev mer ensam. Nya samarbeten med andra artister som inte varit inblandade tidigare. Och alla hans vänner som varit så stolta och glada i bakgrunden försvunnit en efter en.

Avslutar med denna, osläppt av Einar "Sista gång"

Bror, jag poppa nyss en talle och jag dricker på min lean för jag mår inte så bra
Ey, hundra gubbar sa att de var med mig tills det hetta till
Och då jag kolla runtomkring mig, såg att de var gone

Om det fucking blir nåt bråk, ungar skjuter
Vill du japp han, du får tvåhundratusen
Gjorde guzzen din helt kåt, gumman njuter
Hon får i sig alkohol och hon suger
Lilla Nisse, han är hård, pungar krutet
Bror, det klart jag går med stål när jag är ute, ey
Bror, jag står och kramar om min mamma extra länge om det blir min sista gång, ey
Jag vill ha det bra hära i livet, men det knas, det nya tider
Jag fick ta den hära skiten som den kom, ey

Han visste att det var över. Tragiskt. Om han bara hade valt annorlunda, precis som Mamme90 är inne på, de flesta i hans situation gör "rätt" val, låter sina vänner få vara med på resan. Många har resonerat att hans mor hade erfarenhet från branschen och gjorde så att det startades nytt bolag och inte kunde dela med sig av pengarna såsom kontraktet med SSTV från början utlovade. Hon förstod nog inte faran. Och hon förstod kanske inte hur viktigt det var för Einars vänner att få känna sig som en del av hans resa, de var vänner och lag för livet. Tänk hur annorlunda det hade kunnat sluta om han hade fått med sig sina grabbar från Dalen genom hela karriären. Många resonerar att de hade krävt honom på mer stålar över tid, jag är inte så säker på det. Kontraktet sa en procentandel och hade han bara skött det så tror jag att alla hade varit glada och stolta över honom och detta hade fått ett helt annat slut, många år framåt i tiden.

Men vad vet jag. Tack iaf Mamme för ditt resonemang. Om det finns någon därute som kan gå in på mer detaljer kring Einars karriär, vänner och liv (obs namn behövs för min del inte nämnas) så vore det väldigt intressant, och om någon kunde dementera eller bekräfta resonemanget ovan. Det måste finnas många människor som stod honom nära som läser denna tråd dagligen tänker jag. Vi är många som vill förstå varför en 19 åring sköts ihjäl, jag har berörts djupt av det och ska erkänna blivit väldigt ledsen av det och har behövt grotta in mig i detta som en del av sorgbearbetningen. För att förstå bakgrunden och orsakerna.

Finns en video på när han bråkar med Hamko, vilket skedde strax innan han gick från SSTV till NS1. Verkar ha varit personliga problem i kombination med övergången till sitt eget bolag som skapade de stora problemen. Som jag förstått det så blev han portad från Dalen, men vid flera tillfällen efter så åkte han dit och poserade med vapen, bilar etc och la ut på instagram. Oavsett hur synd och tragiskt det är så verkar det som att han ville visa att han kunde klara sig mot alla, oavsett hur mycket han provocerade dom. Sen tror jag det ligger mycket i resonemanget att dalennätverket tillsamman med ett annat nätverk gick ihop och gemensamt pyntade för att han skulle sätta livet till. Mordet på Havals lillebror och Einars vilja att se ut som beställaren/mördaren blev nog droppen då han efter det spenderade nästan all tid utomlands och bara hann vara i Sverige ett par veckor efter händelsen innan han själv blev avrättad
Citera
2022-11-05, 16:49
Medlem
OM nu Thrife och Scar varit inblandade i detta, hade då Sebbe Staxx släppt en låt tillsammans med Thrife?

Sebbe känns väl som en av få sunda inom denna branschen och hans historia med Nisse, måste väl rimligtvis ha adekvat tyngd i hans beslut!? (Med tanke på hans tro så är ju ett samarbete med Thrife i så fall ett samarbete med Judas aka satan)
Dvs det finns intressen i att måla upp scar som en av skyttarna, för att flytta fokus. Samma som att nyttja Dumle, dvs allt fokus kommer hamna på han framför fokus på vem skyttarna är.
(Dumle är väl dessutom den enda som myndigheten haft förhör med där dom delgivit misstanke? Samma dumle som numera dessutom är persona non grata hos "DP's yngre", dvs Capone och co)

(Edit texten till deras sång)
Antisocial med Sebbe och Thrife

[Intro]
Du kanske undrar hur en gäng kriminell tänker
Du kanske inte tror att det finns känslor, det finns hjärtan där ute?
Jag har levt hel livet mannen
"Hey daddy it's ness on the beat"
Jag ska ta dig tillbaka till hur jag tänkte, när mitt liv var som mörkast
Det såg ut så här mannen

[Refräng]
Jävulen han viskar i mitt öra igen, dom åker ut och sen dom kommer köra igen
Det kommer ligga någon blöda min vän, han vill ge tillbaka för dom döda hans vän!
Hatar dom vill ju se mig fall, nu förtiden gatorna är kalla
Lill grabben springer med Tabanja, (med Tabanja)
[Verse 1]
Hey mannen skottersäker väst på min post adress
Försöker själv medicinera bort min stress i en Audi RS6, (vroom vroom)
Den går fort, fiender vill bom bom bom i min ort
Kontants korts telefoner, inga sociala medier
Dom säger alltid sociala beteender
PTSD men det är bara att hantera det, för liven här är korta
Straffen garanterad
De e Ghetto stilen mannen bara tre streck
Stampa sönder gasen fast jag är helt väck
Varit självdestruktiv mannen hela mitt liv
Två döda ögon full munderade i en bil
Ännu en begravning, undrar är det min tur?
Kanske blev jag 25 eller blir jag 27
Försöker fly med väst men jag svärt den kostar oss
Eller e det vi som krossar cox eller cox som krossar oss? (aha)

[Refräng]
Det kommer ligga någon blöda min vän, han vill ge tillbaka för dom döda hans vän!

[Vers 2]
Han har slösat program men inget PV, tabben i en TT, jag litar inte ens på han här bredvid, ingen här vill jobba, men alla vill vara VD
Jag växte upp på gatan, bara brott på mitt CV
Dom säger att jag har valt en väg som är enkel
Livet bakom taggtråd murar, ståldörrar, stängsel
Livet bakom min jana satte mig på bänken
Jag är ute för revenge det är det enda jag tänker
Gatan är hetsig har inte råd att blunda
Jag fintar dom som messy galera gb 800
Det blir inbördeskrig över Cocaine och Weed
Marknaden är dyr den kan kosta ditt liv
"The Lord can you save me?"
Medan vi faller jag har blod på mina knän, (ah)
Gud skydda mina barn och min baby, för finder vill hämta mig och klick klack bam

[Refräng]

Källa
https://genius.com/Sebastian-stakset-antisocial-lyrics

Dvs extremt dålig "tolkning" av texten, för många stavfel mm
Senast redigerad av Illincognito 2022-11-05 kl. 17:11.
Citera
2022-11-05, 17:15
Medlem
Sebbe ord

"Jag är ute för revenge det är det enda jag tänker
Gatan är hetsig har inte råd att blunda"

Thrifes ord

"Det kommer ligga någon blöda min vän, han vill ge tillbaka för dom döda hans vän!"
Citera
2022-11-05, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
OM nu Thrife och Scar varit inblandade i detta, hade då Sebbe Staxx släppt en låt tillsammans med Thrife?

Sebbe känns väl som en av få sunda inom denna branschen och hans historia med Nisse, måste väl rimligtvis ha adekvat tyngd i hans beslut!? (Med tanke på hans tro så är ju ett samarbete med Thrife i så fall ett samarbete med Judas aka satan)
Dvs det finns intressen i att måla upp scar som en av skyttarna, för att flytta fokus. Samma som att nyttja Dumle, dvs allt fokus kommer hamna på han framför fokus på vem skyttarna är.
(Dumle är väl dessutom den enda som myndigheten haft förhör med där dom delgivit misstanke? Samma dumle som numera dessutom är persona non grata hos "DP's yngre", dvs Capone och co)

(Edit texten till deras sång)
Antisocial med Sebbe och Thrife

[Intro]
Du kanske undrar hur en gäng kriminell tänker
Du kanske inte tror att det finns känslor, det finns hjärtan där ute?
Jag har levt hel livet mannen
"Hey daddy it's ness on the beat"
Jag ska ta dig tillbaka till hur jag tänkte, när mitt liv var som mörkast
Det såg ut så här mannen

[Refräng]
[Verse 1]
Hey mannen skottersäker väst på min post adress
Försöker själv medicinera bort min stress i en Audi RS6, (vroom vroom)
Den går fort, fiender vill bom bom bom i min ort
Kontants korts telefoner, inga sociala medier
Dom säger alltid sociala beteender
PTSD men det är bara att hantera det, för liven här är korta
Straffen garanterad
De e Ghetto stilen mannen bara tre streck
Stampa sönder gasen fast jag är helt väck
Varit självdestruktiv mannen hela mitt liv
Två döda ögon full munderade i en bil
Ännu en begravning, undrar är det min tur?
Kanske blev jag 25 eller blir jag 27
Försöker fly med väst men jag svärt den kostar oss
Eller e det vi som krossar cox eller cox som krossar oss? (aha)

[Refräng]

[Vers 2]
Han har slösat program men inget PV, tabben i en TT, jag litar inte ens på han här bredvid, ingen här vill jobba, men alla vill vara VD
Jag växte upp på gatan, bara brott på mitt CV
Dom säger att jag har valt en väg som är enkel
Livet bakom taggtråd murar, ståldörrar, stängsel
Livet bakom min jana satte mig på bänken
Jag är ute för revenge det är det enda jag tänker
Gatan är hetsig har inte råd att blunda
Jag fintar dom som messy galera gb 800
Det blir inbördeskrig över Cocaine och Weed
Marknaden är dyr den kan kosta ditt liv
"The Lord can you save me?"
Medan vi faller jag har blod på mina knän, (ah)
Gud skydda mina barn och min baby, för finder vill hämta mig och klick klack bam

[Refräng]

Källa
https://genius.com/Sebastian-stakset-antisocial-lyrics

Dvs extremt dålig "tolkning" av texten, för många stavfel mm

Det här låtsläppet är mycket intressant. Oavsett vad som är sant har Scar målats upp som en av torpederna och det räcker för att människor ska tro att det är sant.
Citera
2022-11-05, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Det här låtsläppet är mycket intressant. Oavsett vad som är sant har Scar målats upp som en av torpederna och det räcker för att människor ska tro att det är sant.

Ja, de kan nog vara läge att lyfta den här.
Om en nykter och troende Sebbe vänder sig till Judas för slantar, så finns det ingen moral kvar överhuvudtaget här och nu bland dessa gossar
Senast redigerad av Illincognito 2022-11-05 kl. 17:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in