2022-11-01, 18:46
Medlem
Såg att pappagäddan är kvar i Sverige, och även sökt vård, allt enligt sara själv, i kommentatorsfältet under berörd gäddas video.
Citera
2022-11-01, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas2022
Kan hålla med att det inte finns en möjlighet att få ett normalt liv efter att blivit uthängd. Som jag ser det är utlandsflytt eller repet ända utvägen. Gå omkring resten av livet och varje dag vara orolig att någon hittar ditt klipp på nätet måste vara outhärdligt och enormt påfrestande.
De flesta gäddorna kommer att vara bortglömda ganska snabbt förutom de mer uppseendeväckande , de som har udda efternamn får byta till Johansson, de med speciella tatueringar som sticker ut får följa dessa , skallighet får dessutom män att likna andra skalliga män så det är en fördel för ett antal gäddor
Citera
2022-11-01, 18:57
Medlem
Citat:
Här ser man statistik. 7 av 10 i HA är sjukpensionärer. Det var min uppfattning om hur många kvinnor som bluffade också 7 av 10.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/a2lxea/manga-i-hells-angels-har-angest

Att Sara är arbetsförmögen fysiskt kan var enda människa se. Hon rör och beter sig som en gammal kärring men kan absolut ta den typen av jobb som sådana har.

Hennes stora problem ligger nog på det psykiska planet. Hon ljuger, bedrar och är en psykopat i största allmänhet. Riktigt inbiten pundare i sinnet med andra ord.

Det kan jag förstå är problematiskt på vilken arbetsplats som helst. Problemet är att hon lyckats skapa en löst sammanhållen sekt.

De struntar i vetenskap och experter. De är självutnämnda hjältar för barnens bästa. Även om alla med en iq på en fiskmås nivå och uppåt begriper att det som de gör skadar många, och hjälper få.

Utifrån kan sekter verka tokiga. Vilket de är. Men det måste ju finnas något i det mänskliga sinnet som ändå gör att en del faller för det. Lyckas jag få reda på exakt vad det är så ska jag också starta en. Odif - Barnens beskyddare!
Citera
2022-11-01, 18:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Den som inte har eller kommer att utnyttja barn/unga i någon form, varken IRL eller över nätet/digitalt har inget att vara rädd för.

Kan du då svara på frågan om du gjort någon skillnad gällande en person du visste tände på småbarn (men som aldrig våldtagit) eller en barnvåldtäktsman? Skulle du ta avstånd från barnvåldtäktaren men inte personen som tände på barn? Dina svar i tråden talar sitt tydliga språk.
Citera
2022-11-01, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Att Sara är arbetsförmögen fysiskt kan var enda människa se. Hon rör och beter sig som en gammal kärring men kan absolut ta den typen av jobb som sådana har.

Hennes stora problem ligger nog på det psykiska planet. Hon ljuger, bedrar och är en psykopat i största allmänhet. Riktigt inbiten pundare i sinnet med andra ord.

Det kan jag förstå är problematiskt på vilken arbetsplats som helst. Problemet är att hon lyckats skapa en löst sammanhållen sekt.

De struntar i vetenskap och experter. De är självutnämnda hjältar för barnens bästa. Även om alla med en iq på en fiskmås nivå och uppåt begriper att det som de gör skadar många, och hjälper få.

Utifrån kan sekter verka tokiga. Vilket de är. Men det måste ju finnas något i det mänskliga sinnet som ändå gör att en del faller för det. Lyckas jag få reda på exakt vad det är så ska jag också starta en. Odif - Barnens beskyddare!
Att Sara är psykopat eller narcissist har varit min åsikt hela tiden. Att sen alla faller för hennes sekt är nog så enkelt att hatet mot pedofiler förblindar dom totalt och stänger av allt förnuftigt tänkande. Med en så stor grupp dom nu är vågar ingen säga emot massan. Var några stycken som nyligen var emot en uthängning men dom tystades ner snabbt.
Citera
2022-11-01, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
De flesta gäddorna kommer att vara bortglömda ganska snabbt förutom de mer uppseendeväckande , de som har udda efternamn får byta till Johansson, de med speciella tatueringar som sticker ut får följa dessa , skallighet får dessutom män att likna andra skalliga män så det är en fördel för ett antal gäddor

Förstår att det här kan vara lite svårt för dig att förstå. Så jag ska vara tydlig.

Att flytta, byta namn och starta upp ett nytt liv är ett stort företag. Inget du gör på en kvart. Sen ska du hitta jobb och allt det där.

Dumpens hjärnlösa zombier är visserligen dumma i huvudet. Men de förföljer ju alla och uppdaterar när någon flyttar, byter namn eller liknande. Sen finns det en annan idiot som meddelar omgivningen.

Det räcker med att EN person i din omgivning får reda på det för att alla ska gå in på Dumpen. Eller att EN i din omgivning känner igen dig från hemsidan och går in och kollar.

Sen måste du starta om resan på nytt och försöka skapa dig ett nytt liv. Enklast är ju egentligen att skita i det och leva på det allmänna. Sitta framför datorn och runka till barnporr och ragga småbarn. Någon ära och heder finns ju inte kvar att förlora.

Det är ju det som seriösa organisationer varnar för. Men på ett lite finare sätt.
Citera
2022-11-01, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Men dom ligger överallt på nätet och någon kommer alltid att känna igen dom.
Citera
2022-11-01, 19:24
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Kan du då svara på frågan om du gjort någon skillnad gällande en person du visste tände på småbarn (men som aldrig våldtagit) eller en barnvåldtäktsman? Skulle du ta avstånd från barnvåldtäktaren men inte personen som tände på barn? Dina svar i tråden talar sitt tydliga språk.
Om personen håller tyst om saken så vet inte jag att denne tänder på barn.
Eller menar du att personen berättar i hjälpsökande syfte?
I så fall när chocken har lagt sej så skulle jag troligtvis be denne att söka rådgivning även fast det inte finns något direkt bot.
Sen beror det på hur nära man står personen.
Men någon som inte söker barn/unga i sexuellt syfte ska inte jagas och uteslutas.
Har du själv någon erfarenhet kring detta?
Om du själv eller "någon annan" har berättat om "problemet" för någon?
Men jag skulle inte låta personen vara barnvakt.
Senast redigerad av MeggieCleary 2022-11-01 kl. 19:29.
Citera
2022-11-01, 19:31
Medlem
Titta på blicken och ögonen på denna bilden. Där ser ni en riktigt farlig person enligt min bedömning. Inget samvete ingen ånger eller förståelse för andras lidanden. Utan allt handlar om denna individs självupptagenhet.
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2022/10/20221029_105313.jpg
Citera
2022-11-01, 19:34
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Men dom ligger överallt på nätet och någon kommer alltid att känna igen dom.
Dom kan väl göra som Mattias Flink gjorde när han blev frisläppt från fängelse efter att ha dödat 7 personer.
Han flyttade till en stuga i norrländska vildmarken och jobbar med att fälla träd.
Citera
2022-11-01, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Dom kan väl göra som Mattias Flink gjorde när han blev frisläppt från fängelse efter att ha dödat 7 personer.
Han flyttade till en stuga i norrländska vildmarken och jobbar med att fälla träd.
Så bara för att man sexchattat med en uppdiktad person på nätet så måste man gömma sig precis som en som mördat sju oskyldiga personer. Tycker du inte det är lite väl magstarkt.
Citera
2022-11-01, 19:44
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Vem vill jobba tillsammans med en pedofil?

Vilken pedofil har någonsin bättrat sig?
Jag jobbar som vuxen hellre med en pedofil än med psykopat som ex v Sara. Jobba med en psykopat är farligt, och inte konstig Sara inte får något jobb.

Om det är att avstå som avses så finns det dem som avstår, men är det fråga om ett hat hos andra är det inte nog med att avstå.

Så du avslöjar ditt hat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in