2022-11-01, 15:35
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Hade nog inte reagerat lika starkt om hon la upp bilder på en och annan svamppromenad, och betalade sina egna skulder... 1000 mil/mån och ett par självmord... inte samma sak.
Alla gillar inte att plocka svamp och pengarna som kommer in till Dumpen tror jag inte är så mycket att bli avundsjuk på.
Citera
2022-11-01, 16:51
Avslutad
Men då vet vi att majoriteten män tänder på tjejer i nedre tonåren, för vissa är suget såpass starkt att dom riskerar allt för en träff.
Citera
2022-11-01, 17:00
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Men då vet vi att majoriteten män tänder på tjejer i nedre tonåren, för vissa är suget såpass starkt att dom riskerar allt för en träff.
Nej, vi vet att avarterna gör det - och att det är dessa avarter som Dumpen försöker lura fram och stoppa.
Citera
2022-11-01, 17:11
Medlem
Lägenheten som Pappagäddan har i Thailand är inte omöjligt att staten bekostar på grund av hans utslitna höftleder. Att han planerar flytta dit kanske beror på att han skall få sjukersättning snart.
Citera
2022-11-01, 17:30
Medlem
Undrar varför inte fler gäddor tar livet av sig efter uthängning. Jag förstår att man försöker ta sig igenom det om man har barn men annars? Livet är ju i princip förstört ändå.
Citera
2022-11-01, 17:36
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Undrar varför inte fler gäddor tar livet av sig efter uthängning. Jag förstår att man försöker ta sig igenom det om man har barn men annars? Livet är ju i princip förstört ändå.
Människan klarar av det mesta.
Livet går vidare även för Gäddorna.
Citera
2022-11-01, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Kan hålla med att det inte finns en möjlighet att få ett normalt liv efter att blivit uthängd. Som jag ser det är utlandsflytt eller repet ända utvägen. Gå omkring resten av livet och varje dag vara orolig att någon hittar ditt klipp på nätet måste vara outhärdligt och enormt påfrestande.
Citera
2022-11-01, 17:51
Medlem
Tror vi kommer få se en våg av självmord inom en snar framtid när gäddorna inser att dom inte kan gömma sig längre. Flytta och gömma sig tar på psyket enormt så självmord är den bästa utvägen anser nog många gäddor. Allt för dom sexchattat och fantiserat med en påhittad mamma. Nu menar jag enbart dom som chattat med pedofilmamman.
Citera
2022-11-01, 18:28
Medlem
Ankan-mannens avatar
Det är bara hämnd, att se till så de blir av med jobbet kan inte var något annat än hämnd. Det bättrar ingen pedofil.
Citera
2022-11-01, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Alla gillar inte att plocka svamp och pengarna som kommer in till Dumpen tror jag inte är så mycket att bli avundsjuk på.
Det som gick till alla hennes privata skulder då?
Citera
2022-11-01, 18:44
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Det som gick till alla hennes privata skulder då?
Jag är inte intresserad av vad folk har för skulder eller inkomster.
Citera
2022-11-01, 18:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det är bara hämnd, att se till så de blir av med jobbet kan inte var något annat än hämnd. Det bättrar ingen pedofil.

Vem vill jobba tillsammans med en pedofil?

Vilken pedofil har någonsin bättrat sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in