Citat:
Ursprungligen postat av
Kellywoman
Håller med dig om att det skall mycket till för att en granne ska gå upp och knacka på då denne naturligtvis är van vid ljud från JJ lägenhet. Det tål också att sägas att tre personer JJ, MH + ytterligare en väninna hade förfest hos JJ där det var fullt pådrag och det lades upp flera filmern på snap just från förfesten. Inget som grannarna reagerat på
Nu festar inte mina grannar så otroligt mycket men mitt kontor ligger vägg i vägg med grannbarnens lekrum där de hoppar, studsar, skriker när de spelar Fifa osv. Kan nog liknas vid fullt drag på en förfest helt enkelt. Det skulle med andra ord krävas väldigt udda dunsar och extremt höga ljud för att jag skulle reagera på att något var fel. Nu får man ju ha i åtanke att klockan var 3 på natten och det påverkar ju såklart med vad som kan räknas som "onormala" ljud. Men om jag vet att mina grannar förfestat skulle jag anta att det var efterfest också, om då inte dunsarna var extremt onormala. Beskrivningen som grannen gav och JJs ursäkt ger mig kalla kårar....