2022-10-19, 06:42
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frits
Damn! Så det är ingen här som faktiskt har någon fakta utöver den broscience som sprids i trådarna?

Det är inte broscience om folk har erfarenheter. En vetenskaplig studie är bara just detta, dom testar något under vissa förhållanden på ett flertal personer och ser vad utfallet blir. Det finns flera här med problem, så att det kan hända förefaller mycket troligt. Att det skulle ske på din 12-veckors nybörjarkur, kanske inte lika troligt. Hoppa inte på testo om du inte kan leva med biverkningarna. Jag fick mina barn efter 10 års kurande, men det var korta kurer med uppehåll emellan. Jävla tur bara.
Citera
2022-10-19, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Det är inte broscience om folk har erfarenheter. En vetenskaplig studie är bara just detta, dom testar något under vissa förhållanden på ett flertal personer och ser vad utfallet blir. Det finns flera här med problem, så att det kan hända förefaller mycket troligt. Att det skulle ske på din 12-veckors nybörjarkur, kanske inte lika troligt. Hoppa inte på testo om du inte kan leva med biverkningarna. Jag fick mina barn efter 10 års kurande, men det var korta kurer med uppehåll emellan. Jävla tur bara.
Hur såg dina kurer ut och hur såg PCT ut mellan kurerna?
Citera
2022-10-20, 10:10
Medlem
dengamleDs avatar
Jag har tillbringat hela mitt liv på gym och omgiven av steroid(miss)brukare.
Kan ju säga att andelen med potens och eller fertilitetsproblem efter ett antal års kurande är påtaglig.

Samtidigt vet jag grabbar i min närhet som har gjort sin tjej gravid mitt under flera grams blastande och där de legat på i flera år.

Så som det mesta annat gällande AAS-bruk är det otroligt individuellt och det finns få releventa studier för det är helt enkelt oetiskt och därmed omöjligt för forskare att ge försökspersoner flera gram steroider under säg ett års tid för att sen kolla deras spermiers kvalite. Det är därför mycket får lämnas outforskat och man får lyssna på personer med erfarenhet helt enkelt.

Är barn viktigt för dig skulle jag dock starkt avråda från alla former av AAS-bruk oavsett hur lite eller mycket eller hur länge
Citera
2022-10-21, 03:15
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Det borde väl kunnat bosta produktionen efter avslutat kur också. Säg typ 6 månader efter sin vanliga pct

Ja det tror jag absolut, någon annan med annan åsikt? Förresten kan man köpa hcg fortfarande eller har det slutat att tillverkas ???
Citera
2022-10-21, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Ja det tror jag absolut, någon annan med annan åsikt? Förresten kan man köpa hcg fortfarande eller har det slutat att tillverkas ???
Jag fick tag i det förra året. Dock ej använt. Vet ej hur bra de håller? Legat i garderoben i typ 12 månader
Citera
2022-10-23, 22:15
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Tycker HCG är lätt att få tag på. Det används i stor utsträckning inom vården så det lär fortsätta tillverkas
Citera
2022-10-23, 22:32
Medlem
Citat:
Jag fick tag i det förra året. Dock ej använt. Vet ej hur bra de håller? Legat i garderoben i typ 12 månader

Enda sättet är att testa och se graviditetstest visar om HCG funkar eller ej om du pissar på ett sånt.
Citera
2022-10-24, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skruvmejsel6
Enda sättet är att testa och se graviditetstest visar om HCG funkar eller ej om du pissar på ett sånt.
Se där ja, kanske ska spara den tills de är bättre läge heje
Citera
2022-10-24, 22:06
Medlem
Citat:
Se där ja, kanske ska spara den tills de är bättre läge heje

Förr så sa man att HCG inte var så känsligt. Jag vet flera som förvarade HCG i rumstemp fram tills att dom spädde ut det med bac-water. Då förvarade dom det i kylen.

Nu säger flesta att det ska va i frysen sen kylen efter att det spätts ut. Kanske är därför HCG som sålts av många antingen är fejk eller att pulvret degraderats såpass att det är verkningslöst.
Citera
2022-10-24, 22:10
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Förr så sa man att HCG inte var så känsligt. Jag vet flera som förvarade HCG i rumstemp fram tills att dom spädde ut det med bac-water. Då förvarade dom det i kylen.

Nu säger flesta att det ska va i frysen sen kylen efter att det spätts ut. Kanske är därför HCG som sålts av många antingen är fejk eller att pulvret degraderats såpass att det är verkningslöst.
Dessutom väldigt känsligt för stötar , kan räcka med att man skakar det vid utblandning för att det ska förstöras.
Så det kan nog vara lite av en chansning när man köper det om det inte är från apotek.
Citera
2022-10-24, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Dessutom väldigt känsligt för stötar , kan räcka med att man skakar det vid utblandning för att det ska förstöras.
Så det kan nog vara lite av en chansning när man köper det om det inte är från apotek.

Precis! Med tanke på hur postgubbarna hanterar paketen nu så får man räkna med att det är lika effektivt som en bomullstuss

Förr så sa man att det inte var lika känsligt som övriga peptider som t.ex HGH, melanotan 2 osv. Ända sättet att veta är väl om man köper från apoteket och skakar skiten ur en, förvarar en i rumstemp och förvarar en i frysen.
Citera
2022-11-01, 11:17
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Hur såg dina kurer ut och hur såg PCT ut mellan kurerna?

10 år, 2-3 kurer per år i 6v-12v, ingen pct, inget mellan kurerna. Sedan uppehåll i många år. Nu lite kurande för välbefinnande. Låg på några år med mycket lite vila, nästan konstant. Grunddos testo och lite smått annat i perioder för att läka en gammal kropp, primo, deca i låga doser. Sista 2 åren lite lugnare, har tex nu 4-5 månader off. Går ok. Lite kass sexdrift om man jämför med på testo. Blir sugen en gång i veckan istället för två gånger om dagen. Kunde inte behålla all massa, gick väl ner runt 5-6 kilo muskler och minst 10-20% av styrkan, beroende på övning. Fortfarande mer vikter än dom flesta på gymmet. Låg mellan 12-19 senaste kontrollerna av testohalt så ingen direkt katastrof. Känns dock bättre på 25-30 med testo. Stor skillnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in